Gjest Niccola Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Da var det gjort, ungene er vaksinert, og selve opplegget rundt det var kjempegreit her vi bor. Så å si ingen venting, fort og greit gjort. Men så sitter vi jo der og venter i 20 min etterpå, og jeg overhører to mødre som snakker - den ene sier "..jeg fikk vaksina nå jeg også. Jeg er jo ikke i risikogruppa da, men siden jeg jobber i helsevesenet sa de jeg kunne få den nå". Men dette virker jo ikke riktig, det er barn under skolealder, risikogrupper og ansatte i barnehage som vaksineres her nå. Jeg fortalte en av vaktene hva jeg hadde hørt, og spurte om det var slik at jeg også kunne få, som jobber i privat helsevesen. Men vakten så bare rart på meg, og svarte at det kunne jeg ikke. Hun trodde vel jeg skulle forsøke å snike i køen. Men det er det andre som gjør i så fall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Men de som jobber i helsevesenet har hatt tilbudet helt fra starten av. Så om de tok den første gangen eller nå spiller vel ingen rolle. Det blir jo ikke sniking i køen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hos oss fikk helsepersonell vaksinen før alle andre grupper. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helsepersonell er jo en prioritert gruppe, så jeg skjønner ikke problemet jeg da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 På vår helsestasjon kan vi foreldrene også få kjøpe vaksina. Enten vi er hjemmeværende eller jobber med noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Men de som jobber i helsevesenet har hatt tilbudet helt fra starten av. Så om de tok den første gangen eller nå spiller vel ingen rolle. Det blir jo ikke sniking i køen. Så hvorfor kunne ikke jeg få den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Helsepersonell er jo en prioritert gruppe, så jeg skjønner ikke problemet jeg da... Merkelig da at jeg ikke kunne få den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Merkelig da at jeg ikke kunne få den? Kanskje du spurte feil person? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Her er vaksina for alle nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.