Gå til innhold

Vaksinert ungene i dag + sniking i kø?


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Da var det gjort, ungene er vaksinert, og selve opplegget rundt det var kjempegreit her vi bor. Så å si ingen venting, fort og greit gjort.

Men så sitter vi jo der og venter i 20 min etterpå, og jeg overhører to mødre som snakker - den ene sier "..jeg fikk vaksina nå jeg også. Jeg er jo ikke i risikogruppa da, men siden jeg jobber i helsevesenet sa de jeg kunne få den nå".

Men dette virker jo ikke riktig, det er barn under skolealder, risikogrupper og ansatte i barnehage som vaksineres her nå.

Jeg fortalte en av vaktene hva jeg hadde hørt, og spurte om det var slik at jeg også kunne få, som jobber i privat helsevesen. Men vakten så bare rart på meg, og svarte at det kunne jeg ikke. Hun trodde vel jeg skulle forsøke å snike i køen. Men det er det andre som gjør i så fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men de som jobber i helsevesenet har hatt tilbudet helt fra starten av. Så om de tok den første gangen eller nå spiller vel ingen rolle. Det blir jo ikke sniking i køen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de som jobber i helsevesenet har hatt tilbudet helt fra starten av. Så om de tok den første gangen eller nå spiller vel ingen rolle. Det blir jo ikke sniking i køen.

Så hvorfor kunne ikke jeg få den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...