Gumman Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Poden på 9 ønsker seg Playstation 3 til jul. Jeg har intiutivt sagt; nei, det blir for råflott når vi har Wii fra før!! Nå påstår han at det er helt vanlig å ha begge deler og at det er mye mer for ham å spille på PS3. Som fullstendig uklok på dette området, må jeg spørre dere andre foreldre om sønnen min har et godt poeng eller ikke...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har både PS2 og Wii, og synes det er greit med begge deler. Jeg er ikke kjent med PS3, så skal ikke uttale meg om den 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har PS2 og Wii. Ikke aktuelt å kjøpe PS3, selv om ungene vil det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har ingen av delene... Har pc og Nintendo ds lite (ungene har hver sin) og føler ikke behovet for mer å spille på. Ikke jeg. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Etter noen tråder om spillkonsoller her inne ser det ut til at det er veldig vanlig å ha opptil flere, ja. Men jeg er enig med deg. 5-åringen her ønsker seg DS, men spillene er jo så sinnsykt dyre, han får klare seg med gratis PC-spill på nettet en stund til. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Etter noen tråder om spillkonsoller her inne ser det ut til at det er veldig vanlig å ha opptil flere, ja. Men jeg er enig med deg. 5-åringen her ønsker seg DS, men spillene er jo så sinnsykt dyre, han får klare seg med gratis PC-spill på nettet en stund til. :-) Spillene er dyre, men du kan laste de ned på et multikort *host* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spillene er dyre, men du kan laste de ned på et multikort *host* Hva er det? Jeg er ikke oppdatert på de spillgreiene.. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hva er det? Jeg er ikke oppdatert på de spillgreiene.. :-) Med f.eks. et Acekard (ca 5-15 dollar) og en adapter (plugges i pc'n) m/et miniminnekort (sånn som er i mobiltelefoner) selges også på samme side (eller Clas Ohlson for ca 100 kr) - så laster du ned en mengde spill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Med f.eks. et Acekard (ca 5-15 dollar) og en adapter (plugges i pc'n) m/et miniminnekort (sånn som er i mobiltelefoner) selges også på samme side (eller Clas Ohlson for ca 100 kr) - så laster du ned en mengde spill. Hm, må visst forhøre meg her inne den dagen det blir aktuelt. Takk for tips! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 De er veldig forskjellige,- så jeg skjønner at han gjerne vil ha begge to... Vi har begge (og flere til- av eldre modeller) Nå er mine "unger" en del eldre enn det, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har PS3 og Wii, DS og PC'er:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Min har tre forskjellige 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vi har begge deler, men bruker PS3'n mest som blue-ray-såiller og mediasenter. Den er blal. koblet opp til media-NAS'en vår så vi kan se familiebildene der, spille musikk etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi har PS2 og Wii (og pc'er, DS og et barnekonsoll til tv'n), og det er forskjeller. Men om han TRENGER begge deler er en helt annen sak 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.