Gå til innhold

Både PS3 og Wii...?


Gumman

Anbefalte innlegg

Poden på 9 ønsker seg Playstation 3 til jul. Jeg har intiutivt sagt; nei, det blir for råflott når vi har Wii fra før!! Nå påstår han at det er helt vanlig å ha begge deler og at det er mye mer for ham å spille på PS3. Som fullstendig uklok på dette området, må jeg spørre dere andre foreldre om sønnen min har et godt poeng eller ikke...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter noen tråder om spillkonsoller her inne ser det ut til at det er veldig vanlig å ha opptil flere, ja.

Men jeg er enig med deg. 5-åringen her ønsker seg DS, men spillene er jo så sinnsykt dyre, han får klare seg med gratis PC-spill på nettet en stund til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen tråder om spillkonsoller her inne ser det ut til at det er veldig vanlig å ha opptil flere, ja.

Men jeg er enig med deg. 5-åringen her ønsker seg DS, men spillene er jo så sinnsykt dyre, han får klare seg med gratis PC-spill på nettet en stund til. :-)

Spillene er dyre, men du kan laste de ned på et multikort *host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det? Jeg er ikke oppdatert på de spillgreiene.. :-)

Med f.eks. et Acekard (ca 5-15 dollar) og en adapter (plugges i pc'n) m/et miniminnekort (sånn som er i mobiltelefoner) selges også på samme side (eller Clas Ohlson for ca 100 kr) - så laster du ned en mengde spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med f.eks. et Acekard (ca 5-15 dollar) og en adapter (plugges i pc'n) m/et miniminnekort (sånn som er i mobiltelefoner) selges også på samme side (eller Clas Ohlson for ca 100 kr) - så laster du ned en mengde spill.

Hm, må visst forhøre meg her inne den dagen det blir aktuelt. Takk for tips! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig forskjellige,- så jeg skjønner at han gjerne vil ha begge to... Vi har begge (og flere til- av eldre modeller) Nå er mine "unger" en del eldre enn det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begge deler, men bruker PS3'n mest som blue-ray-såiller og mediasenter. Den er blal. koblet opp til media-NAS'en vår så vi kan se familiebildene der, spille musikk etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Persille1365381127

Vi har PS2 og Wii (og pc'er, DS og et barnekonsoll til tv'n), og det er forskjeller.

Men om han TRENGER begge deler er en helt annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...