Gjest Niccola Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er dte vanlig at små jenter (2-3 år) har et hvitt belegg rundt skjedeåpningen, eller kan dette være sopp? Jenta mi klager iblant over at hun har vondt i underlivet, men jeg kan ikke se noe spesielt. det gjør ikke vondt når hun tisser, og er hun rød etter avføring smører jeg med zinksalve. Hun har altså litt hvitt belegg, også på innsiden av kjønnsleppene. Jeg regner med at dette er helt normalt, men kan hun få underlivssopp? Hun dusjes nedentil/bader hver 2. eller 3. dag, vil ikke forstyrre bakteriefloraen der nede med for hyppig dusjing, siden jeg selv har fått sopp pga det en del ganger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå er det noen år siden jeg sjekket Billa så nøye, hun er seks nå - men jeg mener å huske at det var sånn da hun var mindre. Jeg husker at jeg forsøkte å vaske det vekk noen ganger, men det ble hun bare sår av - så jeg antok at det var sånn det skulle være 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg mener også å huske at mine jenter har hatt et hvitt belegg der i perioder. Jeg lot det være der - gjorde ingenting med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.