Gå til innhold

Vanlig på små jenter?


Gjest Niccola

Anbefalte innlegg

Er dte vanlig at små jenter (2-3 år) har et hvitt belegg rundt skjedeåpningen, eller kan dette være sopp? Jenta mi klager iblant over at hun har vondt i underlivet, men jeg kan ikke se noe spesielt. det gjør ikke vondt når hun tisser, og er hun rød etter avføring smører jeg med zinksalve.

Hun har altså litt hvitt belegg, også på innsiden av kjønnsleppene. Jeg regner med at dette er helt normalt, men kan hun få underlivssopp?

Hun dusjes nedentil/bader hver 2. eller 3. dag, vil ikke forstyrre bakteriefloraen der nede med for hyppig dusjing, siden jeg selv har fått sopp pga det en del ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Persille1365381127

Nå er det noen år siden jeg sjekket Billa så nøye, hun er seks nå - men jeg mener å huske at det var sånn da hun var mindre.

Jeg husker at jeg forsøkte å vaske det vekk noen ganger, men det ble hun bare sår av - så jeg antok at det var sånn det skulle være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...