Gjest lllllllllllllltt Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sikkert litt vanskelig å lage lister over dette. Men jeg tenker mest på tekniske ting, motorkjøretøy osv som foreldre har betalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Min jr som er i slutten av tenåra har: - ps3 (ganske ny) - ps2 (sånn passe gammel) - gamecube (gammel) - ipod (ikke spør meg hvilken variant) - mac (midt i mellom "ganske ny" og "sånn passe gammel") - tv (veeldig gammel) - digitalkamera (sånn passe gammelt) - mobiltelefon (arvet etter meg, mao. veeldig gammel ) Tror dett var dett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest llllllllllt Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Min jr som er i slutten av tenåra har: - ps3 (ganske ny) - ps2 (sånn passe gammel) - gamecube (gammel) - ipod (ikke spør meg hvilken variant) - mac (midt i mellom "ganske ny" og "sånn passe gammel") - tv (veeldig gammel) - digitalkamera (sånn passe gammelt) - mobiltelefon (arvet etter meg, mao. veeldig gammel ) Tror dett var dett. Det er noelunde hva min ungdom har. Og jeg synes det er unødvendig å kjøpe bærbar pc når han har en stasjonær på rommet sitt (ett år gammel). Hvorfor skal de ha dobbelt opp? Vi har 4-5 pc'er i huset. Det bør være nok. Når han begynner på videregående eller i 10 ende kan jeg kanskje overtales... Hva mener du/dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er noelunde hva min ungdom har. Og jeg synes det er unødvendig å kjøpe bærbar pc når han har en stasjonær på rommet sitt (ett år gammel). Hvorfor skal de ha dobbelt opp? Vi har 4-5 pc'er i huset. Det bør være nok. Når han begynner på videregående eller i 10 ende kan jeg kanskje overtales... Hva mener du/dere? På videreg så får han det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lu30 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 På videreg så får han det. Trodde de fikk på ungdomsskolen jeg...........tar jeg feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.