Gjest lllllllllllllltt 0 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sikkert litt vanskelig å lage lister over dette. Men jeg tenker mest på tekniske ting, motorkjøretøy osv som foreldre har betalt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Min jr som er i slutten av tenåra har: - ps3 (ganske ny) - ps2 (sånn passe gammel) - gamecube (gammel) - ipod (ikke spør meg hvilken variant) - mac (midt i mellom "ganske ny" og "sånn passe gammel") - tv (veeldig gammel) - digitalkamera (sånn passe gammelt) - mobiltelefon (arvet etter meg, mao. veeldig gammel ) Tror dett var dett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest llllllllllt 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Min jr som er i slutten av tenåra har: - ps3 (ganske ny) - ps2 (sånn passe gammel) - gamecube (gammel) - ipod (ikke spør meg hvilken variant) - mac (midt i mellom "ganske ny" og "sånn passe gammel") - tv (veeldig gammel) - digitalkamera (sånn passe gammelt) - mobiltelefon (arvet etter meg, mao. veeldig gammel ) Tror dett var dett. Det er noelunde hva min ungdom har. Og jeg synes det er unødvendig å kjøpe bærbar pc når han har en stasjonær på rommet sitt (ett år gammel). Hvorfor skal de ha dobbelt opp? Vi har 4-5 pc'er i huset. Det bør være nok. Når han begynner på videregående eller i 10 ende kan jeg kanskje overtales... Hva mener du/dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna 0 0 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er noelunde hva min ungdom har. Og jeg synes det er unødvendig å kjøpe bærbar pc når han har en stasjonær på rommet sitt (ett år gammel). Hvorfor skal de ha dobbelt opp? Vi har 4-5 pc'er i huset. Det bør være nok. Når han begynner på videregående eller i 10 ende kan jeg kanskje overtales... Hva mener du/dere? På videreg så får han det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lu30 229 0 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 På videreg så får han det. Trodde de fikk på ungdomsskolen jeg...........tar jeg feil? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.