candyqueen_83 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, nå husker jeg du eller Mariaflyfly har fortalt om det :-) Tror ikke jeg har smakt det. Den jeg sitter og prøver å nyt heter Chill Out Lakes - Shiraz, fra California. Skal jeg alrdi kjøpe igjen :-((( Nei, den er ikke særlig god. Kjøpte den på impuls en gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke. Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt. Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden. Jeg tror jeg likte best forslaget om at ungene like gjerne kunne bli i senga, så slapp man hele diskusjonen om når de skulle legge seg. Så får man barnefri en hel helg.Like greit å innarbeide gode vaner tidlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sovepiller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Festlig med sånne morroklumper på dr. online! Thi hi god søndag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det aller beste er definitivt å ikke få barn i det hele tatt. Tenk på all den voksentiden man da ville fått ..... og for ikke å snakke om alle pengene man ville spart på det!! Gos søndag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sovemedisin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fuchur Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Sssss :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.