candyqueen_83 Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Ja, nå husker jeg du eller Mariaflyfly har fortalt om det :-) Tror ikke jeg har smakt det. Den jeg sitter og prøver å nyt heter Chill Out Lakes - Shiraz, fra California. Skal jeg alrdi kjøpe igjen :-((( Nei, den er ikke særlig god. Kjøpte den på impuls en gang. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker. Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke. Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt. Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. november 2009 Skrevet 28. november 2009 Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden. Jeg tror jeg likte best forslaget om at ungene like gjerne kunne bli i senga, så slapp man hele diskusjonen om når de skulle legge seg. Så får man barnefri en hel helg.Like greit å innarbeide gode vaner tidlig. 0 Siter
puppola Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Festlig med sånne morroklumper på dr. online! Thi hi god søndag:) 0 Siter
Noraførr Skrevet 29. november 2009 Skrevet 29. november 2009 Det aller beste er definitivt å ikke få barn i det hele tatt. Tenk på all den voksentiden man da ville fått ..... og for ikke å snakke om alle pengene man ville spart på det!! Gos søndag ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.