Gå til innhold

Legging tidlig


Gjest Heksegryta

Anbefalte innlegg

Ja, nå husker jeg du eller Mariaflyfly har fortalt om det :-) Tror ikke jeg har smakt det.

Den jeg sitter og prøver å nyt heter Chill Out Lakes - Shiraz, fra California. Skal jeg alrdi kjøpe igjen :-(((

Nei, den er ikke særlig god. Kjøpte den på impuls en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker.

Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig godt råd. Men i tilfelle barna ikke skjønner alvoret, så syns jeg hun kan bruke gaffateip over munnen. Strips for å hindre dem i å stå opp igjen kan også funke.

Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du mener stripse ungen fast i senga? Lurt. Så langt hadde jeg faktisk ikke tenkt.

Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er barna stripset fast i senga, så er det garantert at de ikke kommer og forstyrrer voksentiden.

Jeg tror jeg likte best forslaget om at ungene like gjerne kunne bli i senga, så slapp man hele diskusjonen om når de skulle legge seg. Så får man barnefri en hel helg.Like greit å innarbeide gode vaner tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller beste er definitivt å ikke få barn i det hele tatt. Tenk på all den voksentiden man da ville fått ..... og for ikke å snakke om alle pengene man ville spart på det!!

Gos søndag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...