Gå til innhold

Legging tidlig


Gjest Heksegryta

Anbefalte innlegg

Gjest Heksegryta

På lørdagen legger jeg ungene på 6 og 7 år klokken 17 slik at vi voksne kan kose oss litt ekstra. Det er alltid et forferdelig styr å få dem til å legge seg så tidlig. Hva kan jeg gjøre for at de skal roe seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men det er noe med perler og svin inne i bildet her. Man kan like gjerne bruke Gato Negro, lissom.

Ja, kanskje man burde ha en 3-liter med chenet til slike formål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå dem litt. Men bruk flat hånd, så det ikke blir blåmerker.

Jeg satt og lurte på hva jeg skulle svare her - men veldig greit at du svarte først ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et alseternativ er jo at de ikke står opp i det hele tatt på lørdagene. Så får dere voksentid hele lørdagen. Og skitt au - la dem være i seng søndagen også. Når hadde dere sist voksentid ei hel helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje man burde ha en 3-liter med chenet til slike formål?

Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro?

Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro?

Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg!

Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik...

Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammis, hva er det? Var det en god vin du prøvde å lære meg om en gang tro?

Jeg sitter og pimper på noe sur vin her i kveld, Kjøpte en ny type 3-liters dunk for en stund siden, og vi sliter virkelig med å få drukket den opp :-( Regner med at den går i gløggen neste helg!

Prøv denne neste gang:

http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000_MA__OJM?ProductUUID=KAUKdlENDjYAAAEkExtv9cvW&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik...

Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-)

Ha, ha. Var sikker på at du som potensielt god dol-mor mente hun burde amme ungene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammis = amarone, italiensk vin laget på tørkete druer som er helt nydelig, Og flyflys favoritt. En type vin altså, ikke en spesifik...

Flyfly var med i vinklubben her engang, da ble hun umiddelbart døpt amaronedamen :-)

Ja, nå husker jeg du eller Mariaflyfly har fortalt om det :-) Tror ikke jeg har smakt det.

Den jeg sitter og prøver å nyt heter Chill Out Lakes - Shiraz, fra California. Skal jeg alrdi kjøpe igjen :-(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha. Var sikker på at du som potensielt god dol-mor mente hun burde amme ungene :)

Jeg lurte faktisk på om jeg skulle foreslå det, som god dol-mor er minsten selvavvendt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Har lagt den inn på favoritter. Kanskje jeg skal ha den i hus neste helg når vi skal ha smalahovefest? Men det går vel mest i øl til det salte kjøttet da, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Har lagt den inn på favoritter. Kanskje jeg skal ha den i hus neste helg når vi skal ha smalahovefest? Men det går vel mest i øl til det salte kjøttet da, tenker jeg.

Hadde du hatt meg på smalahovefest og servert passo doble hadde jeg blitt glad! Men jeg kjenner selvfølgelig ikke dine venner.

Den er fyldig og bløt, en av de rimeligere vi drikker jevnlig. Ny på boks, ihvertfall på lokalpolet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt meg på smalahovefest og servert passo doble hadde jeg blitt glad! Men jeg kjenner selvfølgelig ikke dine venner.

Den er fyldig og bløt, en av de rimeligere vi drikker jevnlig. Ny på boks, ihvertfall på lokalpolet.

Tipper 2/3 foretrekker øl, 1/3 foretrekker vin. Tenker jeg kjøper inn en sånn dunk jeg :-) Og så blir det øl i tillegg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...