....AV Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mine gutter på 9 og 11 tok vaksina på mandag. Begge fikk vondt i armen et par dager. Eldstemann hadde litt vondt i hodet samme kveld og dagen etter. Yngstemann fikk ørebetennelse natten etter vaksinasjon. Han ha nettopp hatt ørebetennelse på det andre øret, så jeg tror nok det var en tilfeldighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skummelt! Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe, måtte bare sjekke ;-P Jeg tok forresten vaksina for fem timer siden Bare vent, du brekker nok snart armen du også, skal du se! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bare vent, du brekker nok snart armen du også, skal du se! Æææææ, jeg brakk armen ifjor og da hadde jeg ikke engang tatt vaksina, så det så!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.