pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har det til kjøkkenet. Har dere hengt dem opp eller sparer dere det også til lille julaften? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 872 5 438 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julegardinene kommer opp første helga i advent! Aldri om jeg gidder henge opp gardiner som henger bare en drøy uke. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper 12 196 2 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg sparer det i evig tid, jeg. Så får vi virkelig tid til å glede oss til julegardiner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa 5 869 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg synes det er koselig med julegardiner i adventa, jeg. Henger dem opp når det passer - gjerne ei uke eller to før jul. Dog: På loftstua har julegardinene hengt ei ukes tid allerede :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har hengt opp mine i stua. Synes det er greit at de henger en mnd. De er helt røde. Altså ikke nissegardiner. (Bra å få vasket de andre....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny 2 221 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 De henger jeg opp når jeg henger opp advents stjerna. :-) Altså første søndag i advent. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia 4 191 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har hengt opp. Mest pga av lav, irriterende sol. Vanligvis har jeg bare persienner, men det er ikke noe koselig å bruke i adventstida. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Julegardinene kommer opp første helga i advent! Aldri om jeg gidder henge opp gardiner som henger bare en drøy uke. ) hehe, nei det er i det snaueste laget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg sparer det i evig tid, jeg. Så får vi virkelig tid til å glede oss til julegardiner Jeg har noen vanlige julegfardiner liggende.men så har jeg gått over til panelgardiner til vanlig. Ser de selger julepanelgardiner også. Vurderer å kjøpe det. Nå er kjøkkenvinduet vasket i allefall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg synes det er koselig med julegardiner i adventa, jeg. Henger dem opp når det passer - gjerne ei uke eller to før jul. Dog: På loftstua har julegardinene hengt ei ukes tid allerede :-) Tror nok jeg henger dem opp en av dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har hengt opp mine i stua. Synes det er greit at de henger en mnd. De er helt røde. Altså ikke nissegardiner. (Bra å få vasket de andre....) Jeg ser at de har tilbud på røde gardinlengder nå. Er fristet til å handle til stua, det er jo såå koselig! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 De henger jeg opp når jeg henger opp advents stjerna. :-) Altså første søndag i advent. :-) Fast takst ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Har hengt opp. Mest pga av lav, irriterende sol. Vanligvis har jeg bare persienner, men det er ikke noe koselig å bruke i adventstida. Det forstår jeg, det blir litt lunere med gardiner i en tid som denne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello 4 604 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julegardiner - hva er det? Ingen julegardiner hos meg.. Hadde jeg hatt gardiner på kjøkkenet hadde jeg hengt de opp nå ja.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Julegardiner - hva er det? Ingen julegardiner hos meg.. Hadde jeg hatt gardiner på kjøkkenet hadde jeg hengt de opp nå ja.. Du liker ikke julegardiner kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell 4 433 12 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 ''Har dere hengt dem opp eller sparer dere det også til lille julaften?' Jeg har pleid å gjøre en mellomting. 1. søndag i advent syns jeg er for tidlig, men lille julaften er litt sent. 4. søndag i advent har jeg ofte hengt opp julegardin på kjøkkenet samt en del annen julepynt. Juletreet gjemmer vi alltid til lille julaften, selvfølgelig. Juletradisjoner endres ikke her i huset, sånn er det med den saken ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg ser at de har tilbud på røde gardinlengder nå. Er fristet til å handle til stua, det er jo såå koselig! ) Jeg kjøpte noen billige i fjor. Helt greie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest julise 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg hengte opp gardinene i går. Røde gardiner til stua, og litt mer julegardiner på kjøkkenet. Har også sofatrekk som kan skiftes, så nå har det røde kommet på. Syns det ble så koselig. Stjerner og advent stake i vindua.. Men jeg venter med nissene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 ''Har dere hengt dem opp eller sparer dere det også til lille julaften?' Jeg har pleid å gjøre en mellomting. 1. søndag i advent syns jeg er for tidlig, men lille julaften er litt sent. 4. søndag i advent har jeg ofte hengt opp julegardin på kjøkkenet samt en del annen julepynt. Juletreet gjemmer vi alltid til lille julaften, selvfølgelig. Juletradisjoner endres ikke her i huset, sånn er det med den saken ;-) Juletreet er lille julaften her også. Herlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra 0 0 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har ikke julegardiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.