Gå til innhold

Julegardiner


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    32

  • mariaflyfly

    11

  • annegunn

    11

  • KaVa

    7

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det er koselig med julegardiner i adventa, jeg. Henger dem opp når det passer - gjerne ei uke eller to før jul. Dog: På loftstua har julegardinene hengt ei ukes tid allerede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt opp mine i stua. Synes det er greit at de henger en mnd. De er helt røde. Altså ikke nissegardiner. (Bra å få vasket de andre....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegardinene kommer opp første helga i advent! Aldri om jeg gidder henge opp gardiner som henger bare en drøy uke. :o)

hehe, nei det er i det snaueste laget.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparer det i evig tid, jeg. Så får vi virkelig tid til å glede oss til julegardiner ;)

Jeg har noen vanlige julegfardiner liggende.men så har jeg gått over til panelgardiner til vanlig. Ser de selger julepanelgardiner også. Vurderer å kjøpe det. Nå er kjøkkenvinduet vasket i allefall. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er koselig med julegardiner i adventa, jeg. Henger dem opp når det passer - gjerne ei uke eller to før jul. Dog: På loftstua har julegardinene hengt ei ukes tid allerede :-)

Tror nok jeg henger dem opp en av dagene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hengt opp mine i stua. Synes det er greit at de henger en mnd. De er helt røde. Altså ikke nissegardiner. (Bra å få vasket de andre....)

Jeg ser at de har tilbud på røde gardinlengder nå. Er fristet til å handle til stua, det er jo såå koselig! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hengt opp. Mest pga av lav, irriterende sol. Vanligvis har jeg bare persienner, men det er ikke noe koselig å bruke i adventstida.

Det forstår jeg, det blir litt lunere med gardiner i en tid som denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julegardiner - hva er det? Ingen julegardiner hos meg.. :) Hadde jeg hatt gardiner på kjøkkenet hadde jeg hengt de opp nå ja..

Du liker ikke julegardiner kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har dere hengt dem opp eller sparer dere det også til lille julaften?'

Jeg har pleid å gjøre en mellomting. 1. søndag i advent syns jeg er for tidlig, men lille julaften er litt sent. 4. søndag i advent har jeg ofte hengt opp julegardin på kjøkkenet samt en del annen julepynt. Juletreet gjemmer vi alltid til lille julaften, selvfølgelig. Juletradisjoner endres ikke her i huset, sånn er det med den saken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at de har tilbud på røde gardinlengder nå. Er fristet til å handle til stua, det er jo såå koselig! :))

Jeg kjøpte noen billige i fjor. Helt greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hengte opp gardinene i går. Røde gardiner til stua, og litt mer julegardiner på kjøkkenet. Har også sofatrekk som kan skiftes, så nå har det røde kommet på.

Syns det ble så koselig. Stjerner og advent stake i vindua..

Men jeg venter med nissene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Har dere hengt dem opp eller sparer dere det også til lille julaften?'

Jeg har pleid å gjøre en mellomting. 1. søndag i advent syns jeg er for tidlig, men lille julaften er litt sent. 4. søndag i advent har jeg ofte hengt opp julegardin på kjøkkenet samt en del annen julepynt. Juletreet gjemmer vi alltid til lille julaften, selvfølgelig. Juletradisjoner endres ikke her i huset, sånn er det med den saken ;-)

Juletreet er lille julaften her også. Herlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...