Gå til innhold

Julegardiner


pekkaline

Anbefalte innlegg

Jeg hengte opp gardinene i går. Røde gardiner til stua, og litt mer julegardiner på kjøkkenet. Har også sofatrekk som kan skiftes, så nå har det røde kommet på.

Syns det ble så koselig. Stjerner og advent stake i vindua..

Men jeg venter med nissene... :)

Ja det er kjempekoselig med julehus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    32

  • mariaflyfly

    11

  • annegunn

    11

  • KaVa

    7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Jeg har ikke hatt det så mange år jeg heller, men synes det er koselig. :)

Det er koselig der det passer (ikke hos meg), men jeg synes det passer best til jul eller fra like før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest koser jeg i desember

Har helt røde gardiner på kjøkkenet, ingen julemotiver, men for meg er det julegardiner allikevel, de blir alltid hengt opp til 1. advent :) Har også funnet fram noen nisser som står på kjøkkenet, koooooser meg som alltid med nissene i desember, ikke i januar :) så her kommer det fler og fler nisser frem nå mot jul, lillejulaften da har alle nissene vært fremme en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt røde gardiner på kjøkkenet, ingen julemotiver, men for meg er det julegardiner allikevel, de blir alltid hengt opp til 1. advent :) Har også funnet fram noen nisser som står på kjøkkenet, koooooser meg som alltid med nissene i desember, ikke i januar :) så her kommer det fler og fler nisser frem nå mot jul, lillejulaften da har alle nissene vært fremme en stund :)

Har så lyst til å ta frem alt her, men da blir vel ungene forskrekket. Her bruker vi egentlig (hehe) å pynte lille julaften.

Min søster bor i byen og sa at hun hadde alle nissene sine på plass. HÆ?? Sa jeg nesten med en sur og misunnelig mine. hehe

Joda, i byen er det andre regler enn på landet sa hun. :D Hah...

Koselig med jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri hatt julegardiner.

Eller påskegardiner.

Eller sommer- og vintergardiner. Det tok min mor maaange år å slutte å kommentere dette! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått poenget med å bytte gardiner til jul. Så svaret er: nei har ikke hengt opp noen julegardiner og kommer aldri til å henge opp julegardiner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J.R.-07

Har julegardiner. Skal henges opp til helgen. Jeg elsker jul, derfor henger jeg dem opp så tidlig. Julepynten venter jeg med, har heller ikke mye. Men vi prater om å ha juletreet litt lenger i år. Kanskje ta det frem en uke før julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det er jo så koselig

Nei, søren heller. Gidder ikke henge opp gardiner og pynte masse for en uke liksom

Her passer jeg på å legge pynting og sånt til en egnet helg rundt første desember. I år ble det helgen som var.

Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.

Nyter det oppfriskende, kjempekoselige huset mitt i hele desember og tar alt vekk første egnede helg etter nyttårsaften.

Ellers så har jeg ikke julegardiner andre steder enn i stua, men i år så går det i hvite der da, og farger heller på pynt og duker :)

Så mye jobb og så koselig det er så er det ikke snakk om å ha det kun noen dager her nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nei, søren heller. Gidder ikke henge opp gardiner og pynte masse for en uke liksom

Her passer jeg på å legge pynting og sånt til en egnet helg rundt første desember. I år ble det helgen som var.

Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.

Nyter det oppfriskende, kjempekoselige huset mitt i hele desember og tar alt vekk første egnede helg etter nyttårsaften.

Ellers så har jeg ikke julegardiner andre steder enn i stua, men i år så går det i hvite der da, og farger heller på pynt og duker :)

Så mye jobb og så koselig det er så er det ikke snakk om å ha det kun noen dager her nei :)

''Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.''

Grøss! Og tør du erte på deg halve DOL? ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, søren heller. Gidder ikke henge opp gardiner og pynte masse for en uke liksom

Her passer jeg på å legge pynting og sånt til en egnet helg rundt første desember. I år ble det helgen som var.

Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.

Nyter det oppfriskende, kjempekoselige huset mitt i hele desember og tar alt vekk første egnede helg etter nyttårsaften.

Ellers så har jeg ikke julegardiner andre steder enn i stua, men i år så går det i hvite der da, og farger heller på pynt og duker :)

Så mye jobb og så koselig det er så er det ikke snakk om å ha det kun noen dager her nei :)

strikkegardiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Nei, søren heller. Gidder ikke henge opp gardiner og pynte masse for en uke liksom

Her passer jeg på å legge pynting og sånt til en egnet helg rundt første desember. I år ble det helgen som var.

Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.

Nyter det oppfriskende, kjempekoselige huset mitt i hele desember og tar alt vekk første egnede helg etter nyttårsaften.

Ellers så har jeg ikke julegardiner andre steder enn i stua, men i år så går det i hvite der da, og farger heller på pynt og duker :)

Så mye jobb og så koselig det er så er det ikke snakk om å ha det kun noen dager her nei :)

Håper gardinene er hekla, og ikke strikka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Det er jo så koselig

''Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.''

Grøss! Og tør du erte på deg halve DOL? ;=)

He he. Er ikke akkurat livredd dolklanen kan du si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått poenget med å bytte gardiner til jul. Så svaret er: nei har ikke hengt opp noen julegardiner og kommer aldri til å henge opp julegardiner :)

Før i tida så var vel mer vanlig å ha enda flere gardiner?

Tynne på vår/sommeren, tykke på høst/vinter, påskegardiner og julegardiner. *nikker*

Så da er det liten kunst å bytte til julegardiner synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt julegardiner så hadde jeg hengt dem opp nå, ja :-)

Det er bare det at jeg hater gardiner med annet mønster enn evt. striper, samt at jeg ikke orker røde gardiner. Finnes ikke julegardiner etter min smak da :-/

Jeg har forresten kjøpt et par liftgardiner i mørk cerise. De kan muligens se lillaaktige ut, så kanskje det får bli "julegardinene" mine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt julegardiner.

Eller påskegardiner.

Eller sommer- og vintergardiner. Det tok min mor maaange år å slutte å kommentere dette! ;-)

hehe, se der var det jo ei som hadde kommentert dette med flere typer i året jo. :) Svarte akkurat helmi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt julegardiner så hadde jeg hengt dem opp nå, ja :-)

Det er bare det at jeg hater gardiner med annet mønster enn evt. striper, samt at jeg ikke orker røde gardiner. Finnes ikke julegardiner etter min smak da :-/

Jeg har forresten kjøpt et par liftgardiner i mørk cerise. De kan muligens se lillaaktige ut, så kanskje det får bli "julegardinene" mine :-)

Det kan bli litt kræsj med julegardiner. Ikke alle steder det passer inn. Koselig med slik farge togli! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har julegardiner. Skal henges opp til helgen. Jeg elsker jul, derfor henger jeg dem opp så tidlig. Julepynten venter jeg med, har heller ikke mye. Men vi prater om å ha juletreet litt lenger i år. Kanskje ta det frem en uke før julaften:)

Juletreet er prikken over ièn. Kjempekoselig!

Vi bruker å sette det opp i helgen før om det ikke blir for mange dager mellom... Helst skjer det lille julaften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, søren heller. Gidder ikke henge opp gardiner og pynte masse for en uke liksom

Her passer jeg på å legge pynting og sånt til en egnet helg rundt første desember. I år ble det helgen som var.

Julegardinene, sånne strikkegardiner liksom med røde hjerter og pynt (har tre vinduer på kjøkkenet) kom opp nå fredaq efta. Lørdag kom resten av pynten opp i hele huset. Og søndag kom all pynten opp på utsiden av huset.

Nyter det oppfriskende, kjempekoselige huset mitt i hele desember og tar alt vekk første egnede helg etter nyttårsaften.

Ellers så har jeg ikke julegardiner andre steder enn i stua, men i år så går det i hvite der da, og farger heller på pynt og duker :)

Så mye jobb og så koselig det er så er det ikke snakk om å ha det kun noen dager her nei :)

Det høres ut som du koser deg max allerede, flott det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...