Gå til innhold

Julegardiner


pekkaline

Anbefalte innlegg

Det er en viss forskjell på det du beskriver der og f eks dette:

http://www.msl.no/julegardin.jpg

;-)

Jeg hadde forresten lange, ensfargede røde lingardiner på stua for et par år siden - rett og slett fordi de store ellers så gardinløse vinduene kan bli som et stort svart hull i den mørke årstiden. Men siden har jeg ikke orket stryking osv... Kanskje jeg skal prøve på'n igjen i år? ;-)

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    32

  • mariaflyfly

    11

  • annegunn

    11

  • KaVa

    7

Mest aktive i denne tråden

peppermyntete

Har så lyst til å ta frem alt her, men da blir vel ungene forskrekket. Her bruker vi egentlig (hehe) å pynte lille julaften.

Min søster bor i byen og sa at hun hadde alle nissene sine på plass. HÆ?? Sa jeg nesten med en sur og misunnelig mine. hehe

Joda, i byen er det andre regler enn på landet sa hun. :D Hah...

Koselig med jul. :)

''Joda, i byen er det andre regler enn på landet sa hun. :D Hah...''

Hah, sier jeg også. Det er bare tull. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner forsatt ikke mine.... Skjønner ingenting..

Består de av minimalt med stoff de også kanskje? ;-) lettere å finne noen som er STORE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Består de av minimalt med stoff de også kanskje? ;-) lettere å finne noen som er STORE!

Hahahaha! Ikke de største gardinene. To kapper, eller hva det kalles. Men veldig veldig søte. Fått dem etter min mormor, så jeg håper de dukker opp før jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner forsatt ikke mine.... Skjønner ingenting..

Vet du, jeg har tilogmed pløyd tråden din for å se om du skrev noe om det, men det må vært en annen i såfall. Merkelig det der!

Håper du finner dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg ;) Vi har ingen hus like ved oss, så her er det bare skrømt som kan titte inn vinduene (men det vet ikke ungene foreløpig ;-))

haha, men det er det de tenker på her!!! Vi har plenen og så skauen ut fra den siden av huset. Også vil de helst slippe å støkke av at det står en grevling og snuser på ruta.

Vi hadde det her noen år, men siste to tre årene har de vært borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Vi rydder det nok bort samtidig. ;)

Jeg må vente til nærmere jul med juleblomster, ellers så klarer jeg å ødelegge dem.... Gleder meg til blomstene! :)

Jeg tenkte litt på å kjøpe svibler nå- og nye om ei uke eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, men det er det de tenker på her!!! Vi har plenen og så skauen ut fra den siden av huset. Også vil de helst slippe å støkke av at det står en grevling og snuser på ruta.

Vi hadde det her noen år, men siste to tre årene har de vært borte.

Åh, grevling har jeg aldri sett før :)

Glemmer ikke en gang naboens sauer hadde rømt fra inngjerdingen. Jeg var høygravid og hadde sovna på sofaen. Når jeg våkna trodde jeg at jeg så syner når jeg titta mot et av stuevinduene. Fem sauer sto og glodde inn på meg!!! Jeg holdt virkelig på å daue av latter over det komiske i hele situasjonen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte litt på å kjøpe svibler nå- og nye om ei uke eller to...

Må ha det, bare _må_ ha det. ;)

Koselig med blomster. Min mann har visst bestilt av noen som tjener penger til polentur. :) Julestjerner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, grevling har jeg aldri sett før :)

Glemmer ikke en gang naboens sauer hadde rømt fra inngjerdingen. Jeg var høygravid og hadde sovna på sofaen. Når jeg våkna trodde jeg at jeg så syner når jeg titta mot et av stuevinduene. Fem sauer sto og glodde inn på meg!!! Jeg holdt virkelig på å daue av latter over det komiske i hele situasjonen :))

*lol* ikke akkurat det en venter seg nei!

Min søster opplevde noe ala. Hun hadde flyttet og våknet til en ny sommerdag av et himla brek fra noen sauer på utsiden.BÆÆ hehe Hun hadde åpent vindu. Ho kom seg visst fort opp den dagen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, grevling har jeg aldri sett før :)

Glemmer ikke en gang naboens sauer hadde rømt fra inngjerdingen. Jeg var høygravid og hadde sovna på sofaen. Når jeg våkna trodde jeg at jeg så syner når jeg titta mot et av stuevinduene. Fem sauer sto og glodde inn på meg!!! Jeg holdt virkelig på å daue av latter over det komiske i hele situasjonen :))

*he he* Men det fine var at du da bare kunne begynne å telle dem, for å fortsette der du slapp med luren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* ikke akkurat det en venter seg nei!

Min søster opplevde noe ala. Hun hadde flyttet og våknet til en ny sommerdag av et himla brek fra noen sauer på utsiden.BÆÆ hehe Hun hadde åpent vindu. Ho kom seg visst fort opp den dagen ja.

Hehe, sauer er ålreite dyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he* Men det fine var at du da bare kunne begynne å telle dem, for å fortsette der du slapp med luren:-)

Søren! Det tenkte jeg ikke på der og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg har tilogmed pløyd tråden din for å se om du skrev noe om det, men det må vært en annen i såfall. Merkelig det der!

Håper du finner dem.

Jeg spurte deg om det på forumet. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*haha*

Visste du forresten at sunnmøringer bruker mest penger pr innbygger i Norge til å shoppe klær? ;)

(usikker på om dette fortsatt gjelder, men iallefall ikke mange år siden denne undersøkelsen ble lagt fram ;))

Sunnmøringer er ikke kjent for å være gjerrige, men flinke til å få penger ut av det meste ;)

''Visste du forresten at sunnmøringer bruker mest penger pr innbygger i Norge til å shoppe klær? ;)''

Nei, det ante jeg ikke. Men så er ikke sunnmøringer min spesialitet selv om jeg har vært gift med en 50% sunnmøring og jeg bor på grensa til Sunnmøre. :-)

''Sunnmøringer er ikke kjent for å være gjerrige, men flinke til å få penger ut av det meste ;)''

Ah, det er jo to helt forskjellige ting, ja. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...