Gå til innhold

Julegardiner


pekkaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    32

  • mariaflyfly

    11

  • annegunn

    11

  • KaVa

    7

Mest aktive i denne tråden

Det er altså sant at det sto i avisa idag - bare sånn at du ikke tror jeg juger ;) Prøvde å finne det i nettavisen, men står visst bare i papirutgaven :-/

Jeg synes forøvrig det er kjempekoselig med julegardiner hos andre, men ikke hos meg *hehe*

Idag pynta jeg vinduene med et par lilla/sølvfarga stjerner som henger nedover, samt ei julestjerne med perler i det andre kjøkkenvinduet. Med andre ord litt julete her også ;-)

De skal vel bare ha GULLgardiner i Ålesund i år....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P''

Utrendy og gammel og stolt av det! ;o)

jepp, jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk*

Jeg kom på det i mellomtiden jeg også....

Hvorfor i all verden finnes den ikke på polet?

Husker du forresten den brunelloen vi drakk på smakinga forrige gang jeg var der? Ucceliera, eller noe sånt? Den finnes på bestillingsutvalget. 400 spenn pr flaske, men utsolgt fra leverandør... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden finnes den ikke på polet?

Husker du forresten den brunelloen vi drakk på smakinga forrige gang jeg var der? Ucceliera, eller noe sånt? Den finnes på bestillingsutvalget. 400 spenn pr flaske, men utsolgt fra leverandør... ;)

http://www.everywine.co.uk/wine.store/products/browse/Producers/Avignonesi/Avignonesi-DESIDERIO-Merlot-Cortona-DOC-19513/Show.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Nå må jeg bare erte litt her ;-)

Satt akkurat og leste dagens utgave av sunnmørsposten der det ble beskrevet hvordan man nå pynter til jul i forhold til før. Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P

Jeg tror ikke jeg kjenner ett menneske under 60 som bytter til julegardiner, så det stemmer for min del ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også!

Så bra at vi er flere! :o) Og så bra at vi har ulik smak også for den del. :o)

Jeg har ikke huset stappende fullt av alt mulig krimskrams, men jeg er ingen minimalist heller og synes det høres trist ut med et hus uten gardiner. Men hovedsaken er jo at de som bor der liker det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Så bra at vi er flere! :o) Og så bra at vi har ulik smak også for den del. :o)

Jeg har ikke huset stappende fullt av alt mulig krimskrams, men jeg er ingen minimalist heller og synes det høres trist ut med et hus uten gardiner. Men hovedsaken er jo at de som bor der liker det. :o)

''Jeg har ikke huset stappende fullt av alt mulig krimskrams''

Tror deg ikke!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg kjenner ett menneske under 60 som bytter til julegardiner, så det stemmer for min del ;).

''Jeg tror ikke jeg kjenner ett menneske under 60 som bytter til julegardiner, så det stemmer for min del ;).''

De fleste jeg kjenner bytter til julegardiner enten på kjøkken eller stue eller på begge rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

''Jeg tror ikke jeg kjenner ett menneske under 60 som bytter til julegardiner, så det stemmer for min del ;).''

De fleste jeg kjenner bytter til julegardiner enten på kjøkken eller stue eller på begge rom.

Virkelig?

Kanskje ulike tradisjoner i ulike deler av landet. Rundt her jeg bor er det bare eldre folk som gjør det, tror jeg.

Og svigermor gjør det, selvfølgelig, slik svigermødre skal ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har ikke huset stappende fullt av alt mulig krimskrams''

Tror deg ikke!! :D

*Hehe* Bare kom hjem til meg og ta en titt du! Etter jul vel og merke, jeg har en datter som eeeelsker å pynte til jul og da gjelder ikke "less is more" altså, men "More is more!" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Kanskje ulike tradisjoner i ulike deler av landet. Rundt her jeg bor er det bare eldre folk som gjør det, tror jeg.

Og svigermor gjør det, selvfølgelig, slik svigermødre skal ;).

Jeg kjenner heller ikke så mange som bytter gardiner til jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg kjenner ett menneske under 60 som bytter til julegardiner, så det stemmer for min del ;).

*rekker opp handa*

Jeg henger opp julegardiner i stua (pene linfargede med diskret julepynt), på kjøkkenet (Hvite panelgardiner i snømønster) og Loftstua (røde "trekk-opp" gardiner med julekuler). Og synes det er koselig. Så dropper jeg heller manisk julevask...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Kanskje ulike tradisjoner i ulike deler av landet. Rundt her jeg bor er det bare eldre folk som gjør det, tror jeg.

Og svigermor gjør det, selvfølgelig, slik svigermødre skal ;).

Jeg bytter en kappe (altså sånn øverst over vinduet) på kjøkkenet - men den jeg bytter til er så lite julete (helt nissefri, for å si det sånn) at den noen ganger henger oppe helt til sommeren før jeg legger merke til at den burde vært byttet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...