Gå til innhold

Julegardiner


pekkaline

Anbefalte innlegg

Gjest Det er jo så koselig

Det høres ut som du koser deg max allerede, flott det! :)

Jeg gjør det, virkelig. Her går faktisk alle rundt og nyter det utrolig koselige huset. Merker at hele stressnivået senker seg noen hakk når stua er fylt med levende lys og så mye fin pynt. Vi er en gjeng som vet å kose oss, det er helt sikkert. Elsker jula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    32

  • mariaflyfly

    11

  • annegunn

    11

  • KaVa

    7

Mest aktive i denne tråden

Det kan bli litt kræsj med julegardiner. Ikke alle steder det passer inn. Koselig med slik farge togli! :)

Hos meg passer det iallefall ikke :-/

Tror det skal bli okei med mørk cerise også. Iallefall bedre enn de grønne jeg har nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, se der var det jo ei som hadde kommentert dette med flere typer i året jo. :) Svarte akkurat helmi. :)

:-) Jeg mistenker min mor for å ha hardinfetisj - der byttes gardinene over en lav sko, både året rundt og innkjøp av nye... :-)

Jeg gidder ikke det, pluss at vi nesten ikke har gardiner i det hele tatt - bare på soverommene + et par mindre rom med mulighet for innsyn utenfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Julegardinene kom opp 1 søndag i advent- i lag med julestjernene.

svibler skal kjøpes etter hvert- kanskej et par uker før jul ?

Julepynten tas frem et par-tre dager før jul.

Og all jul ryddes ut 2-3 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

De kom på i går etter vindusvasken. Stuegardinene er også byttet ut. Det er ikke noe jul over dem, men de passer veldig godt nå likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest J.R.-07

Juletreet er prikken over ièn. Kjempekoselig!

Vi bruker å sette det opp i helgen før om det ikke blir for mange dager mellom... Helst skjer det lille julaften. :)

Så kjekt å høre at folk koser seg til jul. Og juletre er kjempekos:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare erte litt her ;-)

Satt akkurat og leste dagens utgave av sunnmørsposten der det ble beskrevet hvordan man nå pynter til jul i forhold til før. Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare erte litt her ;-)

Satt akkurat og leste dagens utgave av sunnmørsposten der det ble beskrevet hvordan man nå pynter til jul i forhold til før. Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P

''Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P''

Utrendy og gammel og stolt av det! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P''

Utrendy og gammel og stolt av det! ;o)

Det er jo også en måte å se på det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegardinene kom opp 1 søndag i advent- i lag med julestjernene.

svibler skal kjøpes etter hvert- kanskej et par uker før jul ?

Julepynten tas frem et par-tre dager før jul.

Og all jul ryddes ut 2-3 januar.

Vi rydder det nok bort samtidig. ;)

Jeg må vente til nærmere jul med juleblomster, ellers så klarer jeg å ødelegge dem.... Gleder meg til blomstene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her finnes hverken vanlige gardiner og på langt nær julegardiner.

Har du persienner?

Gardiner liker jeg, og må nok ha det ei stund til. :)

Har et digert panoramavindu og verandadør i ett. Det ville sett veldig åpent ut uten gardin. :) Og ungene liker å trekke for når de er i stua på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom på i går etter vindusvasken. Stuegardinene er også byttet ut. Det er ikke noe jul over dem, men de passer veldig godt nå likevel :)

Herlig å vite at vinduene ikke henger over en lengre. :)

Må bare få bestemt meg ang panelgardin eller de vanlige jeg har.... Et luksusproblem. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare erte litt her ;-)

Satt akkurat og leste dagens utgave av sunnmørsposten der det ble beskrevet hvordan man nå pynter til jul i forhold til før. Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P

HAHA TOOOOGGGLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk skal du faen mæ ha! hihi :)))

Jaja, den tradisjonen faller vel også bort skal du se. hehe morsom du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA TOOOOGGGLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk skal du faen mæ ha! hihi :)))

Jaja, den tradisjonen faller vel også bort skal du se. hehe morsom du.

Det er altså sant at det sto i avisa idag - bare sånn at du ikke tror jeg juger ;) Prøvde å finne det i nettavisen, men står visst bare i papirutgaven :-/

Jeg synes forøvrig det er kjempekoselig med julegardiner hos andre, men ikke hos meg *hehe*

Idag pynta jeg vinduene med et par lilla/sølvfarga stjerner som henger nedover, samt ei julestjerne med perler i det andre kjøkkenvinduet. Med andre ord litt julete her også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg bare erte litt her ;-)

Satt akkurat og leste dagens utgave av sunnmørsposten der det ble beskrevet hvordan man nå pynter til jul i forhold til før. Der sto det at det nå er lite trendy og skifte til julegardiner og at det helst er eldre mennesker som fortsatt gjør det ;-P

Ifølge kid-reklamen på tv nå skal man bytte til røde julegardiner for å få julestemning...

Jeg humret litt da jeg så den, her er det nemlig lite gardiner å bytte ut. Gubben mente vi kunne jo ta de på soverommet, men han har tydeligvis ikke vært mye våken der i det siste, for det er ikke noen å bytte ut der heller lenger.

(Vi har rullegardin, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du persienner?

Gardiner liker jeg, og må nok ha det ei stund til. :)

Har et digert panoramavindu og verandadør i ett. Det ville sett veldig åpent ut uten gardin. :) Og ungene liker å trekke for når de er i stua på kveldene.

Vi har lameller i alle vinduer, men bruker ikke alle. Jeg liker å ha det litt åpent og ikke stenge meg inne. Om noen vil se at jeg spiser middag eller drikker kaffe må de gjerne få lov til det. Men de får ikke se meg sove ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...