Gjest knøttetliten Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Poden er bedt i bursdag (4 års dag) i helgen til en i barnehagen, dette er den første invitasjonen han har fått og vi har takket ja. Det er da vanlig at man følger ungen, drar hjem og henter han ved slutt ikke sant? Har kjøpt gave til 100,- kr, kosta egen 149,- men er salg. Det holder det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 I massevis :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det holder i lange baner! Vi prøver så langt som råd er å holde oss under en hundrings på sånne "barnehagekompis"-gaver (ellr skolekompisgaver da, etterhvert). Til besteompisen kan det bli litt mer kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du kan dra etter du har levert han, men kan også bli værende hele bursdagen hvis han ønsker det. Mange foreldre som gjør det på 4-årsdager - særlig hvis barna ikke er vant til å være hos andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er det vanlige, ja Om gutten din blir litt usikker, så kan du sikkert bli en liten stund ved nødvendighet. 50-100 kroner er vanlig pris på bursdagsgaver, tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det holder i massevis. Vi kjøpte for rundt hundrelappen i barnehagen. På skolen ble vi enige om 50,- ettersom det ble veldig mange selskap i starten. Da fant jeg ofte ting på tilbud og som hadde blitt nedsatt til 50,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du har kjøpt for mer enn nok ja. Da mine var fire år måtte jeg være med de i bursdagen og jeg husker at jeg satte pris på at foreldre ble igjen og ikke bare forlot ungen da de var så små. Det kommer jo også an på ungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helt fint Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Prosedyren pleier være som du beskriver, ja. Gave til en hundrings holder lenge. Jeg pleier holde meg godt under hundrelappen, og regner med at andre foreldre heller ikke kjøper kjempedyre gaver når det er mine barn som har bursdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvorvidt barnet blir igjen alene hos bursdagsbarnet må vurderes i hvert enkelt tilfelle. Er barnet en type som synes det er greit å være der alene, så går det sikkert greit. Men er barnet litt utrygt, så ville jeg nok valgt å være med. Hos oss er det vanlig med gaver i prisklassen 50-80,-, så du gir ikke for lite i alle fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Se det an siden det er første gang han er med i barnebursdag. Da ser du fort om han er trygg og koser seg, eller om han trenger deg i nærheten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.