Axcia Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er hyl og gråt her, ja rett og slett krise. Min dukke-elskende datter på 4 år, vet ikke sine arme råd. Det gjør heller ikke mor ;-( Batteridekselet til Baby Annabell, er forsvunnet. Vi har leita i flere dager, og ungen er nå nært et sammenbrudd - eller hvis vi ikke finner en løsning snart, får mor sammenbrudd av datterens gnål ;-) Går det an å kjøpe nytt deksel, eller må vi kjøpe ny dukke? Dukka er jo søkke dyr, ca 600 kr... *hever et øyelokk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har du kikka under bak og mellom alle puter i sofaen(også ryggen) ? Løftet på madrassen i senga? kikket under møbler?(det ligger sikkert på et trangt sted under et møbel, feks under et skap eller kommode Har ikke hørt om at det går å få tak i nytt deksel, men jeg tror jeg ville prøvd andre ting enn å kjøpe ny dukke. feks klippe ut en passende bit av lokket på en iskremboks og så rett og slett tape det fast. Det viktigste må jo være at batteriene holder seg på plass inntil dekselet dukker opp igjen, for det vil jo mest sannsynlig skje før eller siden såfremt dere ikke har kastet det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så jeg mener dukka absolutt bør taseg en tur til dukkedoktoren for å bli litt reparert inntil dekselet dukker opp. Hvis dukkedoktoren reparerer dukka på den måten jeg foreslo så kan det hende det blir godtatt selv om dukka ser litt annerledes ut ei stund Hvis dere har tepper på gulvet kan dekselet også ha lurt seg under.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.