Gå til innhold

Batteridekselet til Baby Annabell er borte :-(


Axcia

Anbefalte innlegg

Det er hyl og gråt her, ja rett og slett krise. Min dukke-elskende datter på 4 år, vet ikke sine arme råd. Det gjør heller ikke mor ;-(

Batteridekselet til Baby Annabell, er forsvunnet. Vi har leita i flere dager, og ungen er nå nært et sammenbrudd - eller hvis vi ikke finner en løsning snart, får mor sammenbrudd av datterens gnål ;-)

Går det an å kjøpe nytt deksel, eller må vi kjøpe ny dukke? Dukka er jo søkke dyr, ca 600 kr... *hever et øyelokk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

brilleslangen

Har du kikka under bak og mellom alle puter i sofaen(også ryggen) ?

Løftet på madrassen i senga?

kikket under møbler?(det ligger sikkert på et trangt sted under et møbel, feks under et skap eller kommode

Har ikke hørt om at det går å få tak i nytt deksel, men jeg tror jeg ville prøvd andre ting enn å kjøpe ny dukke. feks klippe ut en passende bit av lokket på en iskremboks og så rett og slett tape det fast. Det viktigste må jo være at batteriene holder seg på plass inntil dekselet dukker opp igjen, for det vil jo mest sannsynlig skje før eller siden såfremt dere ikke har kastet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Så jeg mener dukka absolutt bør taseg en tur til dukkedoktoren for å bli litt reparert inntil dekselet dukker opp.

Hvis dukkedoktoren reparerer dukka på den måten jeg foreslo så kan det hende det blir godtatt selv om dukka ser litt annerledes ut ei stund

Hvis dere har tepper på gulvet kan dekselet også ha lurt seg under..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...