Gjest Nå er det sol og sommer Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 He he, det hadde nok vært en veldig lur ide det, å handle masse julepresanger på salg nå i januar Men jeg har handlet for mange penger, jeg føler ikke at jeg liksom kan begynne på en ny runde igjen nå i januar allerede. Og det selvom det er salg Dessuten så nyter jeg allerede den julen som er, klarer ikke se et år frem i tid ennå. Og når januar kommer og jeg pakker vekk året 2009 og med det all julepynt og greier da begynner hjernen min å rikte seg inn på vår, sommer, bikini, bading, biltreff og greier. Da er det ikke jul i kroppen min. Men jeg elsker julen, vi koser oss så utrolig. Så hvis jeg ser forbi den naturlige utviklingen som skjer i kroppen min pga årstidenes forandring så ja, da kan jeg godt si at jeg gleder meg også til neste jul. Det finnes en sjarme, varme, harmoni og kos i heimen nå som vi faktisk bare finner i julen 0 Siter
Gjest Niccola Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Er du ikke ferdig ennå?? Det var da stusselige husmorgener ;o) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Jeg leste en gang om ei som hvert år broderte alle julekortene, litt ala dem i linken under. Hun begynte i januar for å rekke å bli ferdig i tide...;-) http://www.past-impressions.co.uk/acatalog/CK131_christmas_cards.jpg LOL, da kan man si man er ihuga julefantast. 0 Siter
morsan Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 LOL, da kan man si man er ihuga julefantast. Håper folka som mottok kortene hadde vett på å ta vare på dem, da:-) Burde nesten hatt dem i glass og ramme, eventuelt festet på en snor og hengt dem på juletreet;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg pleier alltid kjøpe noen julegaver rett etter jul. Kan få mange fine gaver på salget. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.