Gå til innhold

Krisen er over...


Persille1365381127

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 217
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Persille1365381127

    53

  • cecily

    16

  • hidi, the scorpion

    16

  • morsan

    7

Gjest Nickløsheletia

Godt å høre dere har holdt dere friske.

Nei, vi har alle her godt imunforsvar. Så om vi hadde fått den, eller får den, regner jeg med det går fint.

Har et par familiemedlemmer i risikogruppen som vaksinerte seg, de har heldigvis ikke blitt syke de heller. :0)

''Godt å høre dere har holdt dere friske''

Men vi gjorde jo ikke det. Vi fikk den. Den yngste og eldste av barna ble sykest. Den midterste som har en kronisk sykdom, breget ganske bra fordi han tok Tamiflu forebyggende og underveis. Vaksinen var ikke kommet til landet, mens vasinasjonen var godt i gang i Norge. Vi voksne fikk bare vage symtomer.

I et lite miljø på 700 nordmenn, havnet 3 barn på sykehus.

"Har et par familiemedlemmer i risikogruppen som vaksinerte seg, de har heldigvis ikke blitt syke de heller. :0)"

Fornuftig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

Nesten 60 %. Det er ganske mange faktisk.

Og hvor mange har vaksinert seg i land som Tyskland, Frankrike, Danmark, Storbritannia, USA, etc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Godt å høre dere har holdt dere friske''

Men vi gjorde jo ikke det. Vi fikk den. Den yngste og eldste av barna ble sykest. Den midterste som har en kronisk sykdom, breget ganske bra fordi han tok Tamiflu forebyggende og underveis. Vaksinen var ikke kommet til landet, mens vasinasjonen var godt i gang i Norge. Vi voksne fikk bare vage symtomer.

I et lite miljø på 700 nordmenn, havnet 3 barn på sykehus.

"Har et par familiemedlemmer i risikogruppen som vaksinerte seg, de har heldigvis ikke blitt syke de heller. :0)"

Fornuftig;-)

Å, da misforstod jeg deg.. Går litt kjapt! ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Oooh yes! *s*

BTW: Hvor blir du av på den andre siden? Miss you!

Ny jobb, stor oppgaveinnlevering - så veldig lite aktiv på nett for tiden egentlig. Du kan jo hilse fra meg, jeg skal komme sterkere tilbake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Godt å høre dere har holdt dere friske''

Men vi gjorde jo ikke det. Vi fikk den. Den yngste og eldste av barna ble sykest. Den midterste som har en kronisk sykdom, breget ganske bra fordi han tok Tamiflu forebyggende og underveis. Vaksinen var ikke kommet til landet, mens vasinasjonen var godt i gang i Norge. Vi voksne fikk bare vage symtomer.

I et lite miljø på 700 nordmenn, havnet 3 barn på sykehus.

"Har et par familiemedlemmer i risikogruppen som vaksinerte seg, de har heldigvis ikke blitt syke de heller. :0)"

Fornuftig;-)

BTW: Håper det gikk fint med barna da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Så føkkings teite kommentarer du har. :-(

Men den var ikke til deg, så trenger du ikke bry deg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Usmakelig!

Den var ikke til deg, så det trenger du ikke bry deg om - det kan hende jeg kjenner henne godt nok til å vite akkurat hvordan hun ville ta den kommentaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb, stor oppgaveinnlevering - så veldig lite aktiv på nett for tiden egentlig. Du kan jo hilse fra meg, jeg skal komme sterkere tilbake! :)

Will do! ;p

Grattis med ny jobb, tror jeg har fått med meg det. Spennende, ikke rart du er lite på nett for tiden. :0)

Og lykke til her.. Haha! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke godt når de små blir syke... Håper det gikk fort over. Bra dere andre holdt dere friske! :0)

(innbiller meg at datteren til høstløv ikke lenger er blant "de små"...**)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Den var ikke til deg, så det trenger du ikke bry deg om - det kan hende jeg kjenner henne godt nok til å vite akkurat hvordan hun ville ta den kommentaren :)

Så sinna du er i kveld da. Her svarer den som vil og min mening er at den var usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(innbiller meg at datteren til høstløv ikke lenger er blant "de små"...**)

Ååå.. Ups... Er her for lite for tiden skjønner jeg! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå.. Ups... Er her for lite for tiden skjønner jeg! *s*

jeg kan ta feil, altså, men innbiller meg at barna hennes er voksne nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ta feil, altså, men innbiller meg at barna hennes er voksne nå.

Du har sikkert rett...

Jaja... Regner ikke med hun tar det ille opp. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Så sinna du er i kveld da. Her svarer den som vil og min mening er at den var usmakelig.

Sinna? På ingen måte :)

Og svaret du fikk var at du ikke trengte å bry deg om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Will do! ;p

Grattis med ny jobb, tror jeg har fått med meg det. Spennende, ikke rart du er lite på nett for tiden. :0)

Og lykke til her.. Haha! *s*

*knegg*

Det er det vanlige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens er krisen over _fordi_ såpass mange vaksinerte seg, da. Helsemyndighetene vil jo tape uansett - hvis ikke de advarer og det dør mange får de kjeft, når de satte igang apparatet og det ikke døde så mange, ble det feil...

Når det går smittsom hjernehinnebetennelse, synes jeg det er skummelt. De fleste grøsser vel litt hvis de har tenåringer og leser at et par unge mennesker har dødd av dette? Hvorfor var fugleinfluensaen mindre skremmende med 30 (eller hvor mange det nå var til slutt) døde på kort tid?

Dessuten var vel denne pandemihåndteringen en grei øvelse - det var jo absolutt ting å rette å¨til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

Den var ikke til deg, så det trenger du ikke bry deg om - det kan hende jeg kjenner henne godt nok til å vite akkurat hvordan hun ville ta den kommentaren :)

Her inne kommuniserer en med flere enn den en skriver innlegget direkte til. Det vet gamle travere. Om det var noen her som hadde mistet noen av sine kjære i influensaen, og du visste det, ville du da også kommet med en slik kommentar selv om den ikke var myntet til henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...