Gjest Nickløsheletia Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Men denne versjonen er enda vakrere: Den sangen der er fantastisk fin, men jeg har dårlige minner rundt den sangen :-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Og den er delt;))) Siden han var en forhåndsfavoritt, så hadde jeg bestemt meg for å mislike både han og sangen, men han sang sååå vakkert...) *rister oppgitt på hodet* ;p 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Enig med deg mora2. Skikkelig kip You Raise Me Up aktig låt som er helt uinteressant det der.. Gjeeesp. Nei vi burde sendt KoK Ja, helt klart! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 ''Nei vi burde sendt KoK :D'' Jammen bra preposisjonen der var 'of' og ikke f eks 'up'! *knegg* 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hadde vært kjempeartig å vekket Europa med skikkelig pyroshow! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Hadde vært kjempeartig å vekket Europa med skikkelig pyroshow! ...men på den annen side får vi kanskje 12 poeng fra Sverige i år også, ettersom opphavsmannen sto bak de to siste årenes svenske bidrag...;-) 0 Siter
fargeklatten Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 i å IKKE vinne den store MPG finalen...... FEIL! vi kommer til å vinne påny med Didrik!! Heia godgutten med gullstrupen!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 *rister oppgitt på hodet* ;p LOL;))) 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Den sangen der er fantastisk fin, men jeg har dårlige minner rundt den sangen :-( Det har jeg også. Jan Werners begravelse - hvor han sang den selv - etter sin død :-( 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 FEIL! vi kommer til å vinne påny med Didrik!! Heia godgutten med gullstrupen!! Nja, det spørs... Men for all del, mange må jo ha likt han. Jeg fatter bare ikke hva de ser eller hører med... ;p 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 FEIL! vi kommer til å vinne påny med Didrik!! Heia godgutten med gullstrupen!! Enig :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Men denne versjonen er enda vakrere: Tusen takk, Colette, begge versjonene er nydelige! *bare nyter god musikk* 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk, Colette, begge versjonene er nydelige! *bare nyter god musikk* Ja, nyt i vei:-) Vakrere finnes ikke:-) 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk, Colette, begge versjonene er nydelige! *bare nyter god musikk* Se på denne . Sterkt.... http://www.youtube.com/watch?v=6lveQEN1r0A&feature=related 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Har ikke lest hele tråden din. Lurer på om du var fornøyd med årets valg? Fantastisk stemme synes jeg. Fele er også "typisk norsk og representerer landet med dét". Men synes sangen er "for vanlig" til å skille seg ut, liksom.. Hva tenker du? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Se på denne . Sterkt.... http://www.youtube.com/watch?v=6lveQEN1r0A&feature=related Ja, det blir for sterkt... 0 Siter
Colette Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Ja, det blir for sterkt... Ja, det blir det. Dette er noe av det sterkeste jeg har sett, for mitt vedkommende. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Nja, det spørs... Men for all del, mange må jo ha likt han. Jeg fatter bare ikke hva de ser eller hører med... ;p Kanskje det er din hørsel det er noe galt med...))) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Kanskje det er din hørsel det er noe galt med...))) Neppe. ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. februar 2010 Skrevet 6. februar 2010 Kanskje det er din hørsel det er noe galt med...))) Det er definitivt ikke min hørsel det er noe galt med, for jeg likte best Didrik og dårligst headbanginggruppa ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.