Gjest repeat Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg trodde han var mer proff enn som så, og som ikke ville gjøre narr av meg :-( Tenk på hva du begynner med nå igjen før du poster flere innlegg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Jeg trodde han var mer proff enn som så, og som ikke ville gjøre narr av meg :-( Så slutt og spør han mer. 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Nå spør du som en femårig jente spør faren sin. Ja, jeg mente "pålogget DOL" maks 20 min x 2 per døgn uavhengig av aktivitet på DOL i denne tiden. Ja, jeg mente lenge. Flere år, og minst så lenge som til det vil være totalt uaktuelt for deg å stille et lignende spørsmål igjen. Med all respekt for det arbeidet du har gjort og fortsatt gjør her inne - og jeg mener IKKE å være utakknemlig: Men jeg skulle ønske du ikke gjorde narr av meg (eller evt andre brukere) på denne måten. Det virket i hvertfall på meg, og det er en dyrebar erfaring jeg tar med meg videre :-( pr. Jeg fulgte rådet ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.