Gjest Anybody who knows? Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Tenkte muligens å utdanne meg til sykepleier/barnevernspedagog men ser nå på vitnemålet for VKII (har gått tre år handel og kontor avsluttet i 1993) at det ikke står bestått. Shit, hadde helt glemt det. Bare pga at jeg fikk karakter 1!! i programmering. Grrr. Buhu og vræl. Noen som vet om jeg kan søke meg på etter 23/5 regelen eller om jeg uansett på ha bestått?? 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Kan du ikke ta kontakt med skolen og høre om du kan ta dette faget opp igjen og hva som skal til for at du skal klare det? Ikke sikkert at det er så vanskelig for deg i dag. 0 Siter
Gjest anybody who knows? Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Kan du ikke ta kontakt med skolen og høre om du kan ta dette faget opp igjen og hva som skal til for at du skal klare det? Ikke sikkert at det er så vanskelig for deg i dag. Jepp kan jo høre etter om det går an men ta opp programmering, hjelpe meg så innigranskauen kjedelig. Jeg kan jo høre om det er en vei utenom først, høre med opptakskontoret eller hva det heter. Takk for svar. ). 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2010 Skrevet 16. mars 2010 Jepp kan jo høre etter om det går an men ta opp programmering, hjelpe meg så innigranskauen kjedelig. Jeg kan jo høre om det er en vei utenom først, høre med opptakskontoret eller hva det heter. Takk for svar. ). Jeg hjalp en som hadde strøket i et fag på yrkesskolen en gang, det var mange år etter at han gikk ut og dette ødela endel for han. Han tok kontakt med skolen og lærerne der la alt til rette for at han skulle ta eksamen opp igjen og det gikk veldig fint. Som du sier, ta kontakt med opptakskontoret og forhør deg litt. Det meste ordner seg hvis man tar i et tak:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Sannsynligvis kan du komme inn med 23/5-regelen. Kontakt de stedene du vil søke og hør hva de sier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Dersom du oppfyller kravene for 23/5 regelen, kan du søke på denne måten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.