Gå til innhold

Jakten på den 6. sans

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jakten på den 6 sans representerer ikke de mest seriøse,det er mye flåseri og tull der. Og de blir "happy i trynet" og overrasket når de klarer oppgavene. De mest seriøse ville aldri blitt med på et program som det.

Nettopp, for de "mest" seriøse tør ikke stille opp, for da ville de miste både ansikt og inntekt:(

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• Humatus

6

• Sør

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er ikke jeg.

Verden vil bedras og det gjør den til gangs:((

Hadde det virkelig eksistert synske personer, så hadde ikke politiet hatt så mye å gjøre....

Husker jeg riktig hvis jeg mener å ha lest at du er religiøs?

Hvordan man kan tro på en gud som det ikke finnes _noe som helst bevis_ for at finnes og samtidig fornekte alt annet åndelig er for meg en gåte.

Gjest Tro kan flytte fjell!
Skrevet

''Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær! ''

Ingen av de bøkene funnet sanne, det meste kan tilbakevises ganske lett. Så her bør du komme med gode kilder!

Elsker norsk samfunnslitteratur, men har ikke funnet bøker som omhandler hva synske mennesker har gjort....

Marcello Haugen,Joralf Jerstad,Anna Elisabeth Westerlund for å nevne noen. De er 100 % ekte mennesker med evner! Det finnes flere også...

Og hvis du vil kan du lese om tibetansk tro,der er det vanlig med "evner". Der er de ikke så snevertsynt som folk i vesten..

Skrevet

Hvordan man kan tro på en gud som det ikke finnes _noe som helst bevis_ for at finnes og samtidig fornekte alt annet åndelig er for meg en gåte.

*fnis* Jeg tenkte på det samme... ;o)

Skrevet

Det har nok med hennes relgion å gjøre,noen går med skylapper et helt liv. Tror demmes sannhet er den eneste rette,men det finnes så mange sannheter. Og i vesten er man så opptatt av bevis,det de ikke skjønner er at de samtidig stenger av for det de vil se,det de vil ha bevis for. Man kan ikke se,hvis man har bind foran øynene.

Gjest steinrøysanedibakken
Skrevet

''Hvordan man kan tro på en gud som det ikke finnes _noe som helst bevis_ for at finnes og samtidig fornekte alt annet åndelig er for meg en gåte.''

Er det ikke bevis nok at jordkloden og universet er til? At DU er til sammen med alle andre levende skapninger på denne jorda?

Det som er en gåte for meg er hvorfor ikke alle som studerer medisin blir Gudstroende. For så smart et menneske er satt sammen, hvor alt av celler og nerver, etc fungerer perfekt sammen!

Vitenskapen innrømmer at de ikke vet enda _hvordan_ universet ble til. De vet det må være en katalysator som satte det hele i gang, noe det starte utfra, men ikke hva.Det er selvsagt GUD! :-)

Annonse

Skrevet

Dere er jo skjønne;)

''Dere er jo skjønne;)''

Det samme til deg!

Vi kan jo starte "The Nodding Sisters" med undertekst "Against Psychic Mumble Jumble".. Hadde sikkert ikke gjort det stort i "Norske Talenter", men likevel :-)

Skrevet

Nettopp, for de "mest" seriøse tør ikke stille opp, for da ville de miste både ansikt og inntekt:(

Tror du ikke de har annet å gjøre,enn å springe rundt å være tv kjendiser?

Du bør lese om disse menneskene før du uttaler deg på den måten,de har virkelig "ofret" mye og viet sitt liv til andre mennesker. Men jeg ser at du er "prinsesse vil ikke" forstå,så fortsett å lev i din lille boble. Men vit at Verden er så mye mer enn det! Ha det bra.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, jeg tror på Jesus:)

Bibelen advarer oss mot å kontakte de døde, fordi en viss mann, kan fortelle deg hva du ønsker å høre...

Hvis de døde kan kontakte oss, hvorfor gjøre det gjennom en mellommann, som tar seg betalt? Og hvorfor klarer ingen synske mennesker å finne noen...? De snakker med avdøde, men de forteller ingenting!

I Bibelen står det at "satans" største ønske, er at døden ikke finnes, han har klart seg godt så langt;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Marcello Haugen,Joralf Jerstad,Anna Elisabeth Westerlund for å nevne noen. De er 100 % ekte mennesker med evner! Det finnes flere også...

Og hvis du vil kan du lese om tibetansk tro,der er det vanlig med "evner". Der er de ikke så snevertsynt som folk i vesten..

Kjenner til alle overnevnte, og ingen av dem kunne bevise noe som helst....

hidi, the scorpion
Skrevet

''Dere er jo skjønne;)''

Det samme til deg!

Vi kan jo starte "The Nodding Sisters" med undertekst "Against Psychic Mumble Jumble".. Hadde sikkert ikke gjort det stort i "Norske Talenter", men likevel :-)

Skal vi forsøke;)))

Skrevet

Kjenner til alle overnevnte, og ingen av dem kunne bevise noe som helst....

Nei,og jeg forlanger ikke bevis :-)

Resultater er nok i mengder. Men har du bevis for din relgion?

Og du..Jesus lever! Men obs,han døde for en lang stund siden. Sa ikke Jesus "Dere skal gjøre som meg,og mere til"? Tror du han løy da?

Neida,jeg trekker meg nå,relgion og tro kan ikke diskuteres. Men du kan da heller ikke motbevise at de har hjulpet masse folk? Det finnes mange vitner på det.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror du ikke de har annet å gjøre,enn å springe rundt å være tv kjendiser?

Du bør lese om disse menneskene før du uttaler deg på den måten,de har virkelig "ofret" mye og viet sitt liv til andre mennesker. Men jeg ser at du er "prinsesse vil ikke" forstå,så fortsett å lev i din lille boble. Men vit at Verden er så mye mer enn det! Ha det bra.

''Du bør lese om disse menneskene før du uttaler deg på den måten,de har virkelig "ofret" mye og viet sitt liv til andre mennesker.''

Da bør _du_ lese om alle som er blitt skikkelig lurt av slike mennesker!

De har ikke ofret en krone, tvertimot, så tjener de masse penger...(

Jesus ga, tok ikke imot, men bare ga og ga...Gaver er fra Gud, og de er gratis!

Så gaven er ihvertfall ikke fra Gud...

Annonse

Skrevet

''Du bør lese om disse menneskene før du uttaler deg på den måten,de har virkelig "ofret" mye og viet sitt liv til andre mennesker.''

Tro meg,jeg har lest om mange som har blitt lurt. Og det er sørgelig! Men husk "ikke skjær alle over en kam". Men jeg gir meg nå,jeg vet i mitt hjerte at det finnes seriøse mennesker med "evner",og jeg er utrolig glad for det. De bør være et forbilde for resten av gjengen,for de vil bare godt.

Gjest skrukklemark
Skrevet

''Jesus ga, tok ikke imot, men bare ga og ga...Gaver er fra Gud, og de er gratis!''

Har du noe bevis for dette?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Jesus ga, tok ikke imot, men bare ga og ga...Gaver er fra Gud, og de er gratis!''

Har du noe bevis for dette?

Har du motbevis?

Jesus var faktisk kjent i sin tid, men du vet kanskje bedre?

Gjest skrukklemark
Skrevet

Har du motbevis?

Jesus var faktisk kjent i sin tid, men du vet kanskje bedre?

Jesus var vel den tidens Snåsamann.

hidi, the scorpion
Skrevet

Fullt mulig;)

Helbreding er noe helt annet enn å snakke med de døde...

Jeg tror faktisk ikke at dere snakker med "djevelen" engang, for han burde vite vite mer enn de "synske" later som... i dag(

Skrevet

''Jesus var vel den tidens Snåsamann.''

Jepp, det tror jeg også. :o) Jeg tror han var en healer eller noe i den duren og han hjalp sikkert mange (det har man vel for mange skriftlige utsagn om til å kunne benekte?), men guds sønn? Nei, det får være måte på selvtillit. :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Jesus var vel den tidens Snåsamann.''

Jepp, det tror jeg også. :o) Jeg tror han var en healer eller noe i den duren og han hjalp sikkert mange (det har man vel for mange skriftlige utsagn om til å kunne benekte?), men guds sønn? Nei, det får være måte på selvtillit. :o)

Snåsamannen påsto aldri noe.

Han trodde på Gud, noe mer sa han aldri...

Vet at det er veldig vanskelig for dere å tro på Jesus, men det er aldri for sent;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...