Gå til innhold

Jakten på den 6. sans

Anbefalte innlegg

Gjest tolker jeg feil? eller er jeg bare ikke oppdatert?
Skrevet

Snåsamannen påsto aldri noe.

Han trodde på Gud, noe mer sa han aldri...

Vet at det er veldig vanskelig for dere å tro på Jesus, men det er aldri for sent;)

''Snåsamannen påsto aldri noe.''

Spm: (og der er seriøst ment) Er Snåsamannen død?

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• Humatus

6

• Sør

3

• Angustia

2

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''Snåsamannen påsto aldri noe.''

Spm: (og der er seriøst ment) Er Snåsamannen død?

Nei, han har lagt opp...

Gjest tolker jeg feil....osv
Skrevet

Nei, han har lagt opp...

Ok. Takk for svar :)

Skrevet

Ja, jeg tror på Jesus:)

Bibelen advarer oss mot å kontakte de døde, fordi en viss mann, kan fortelle deg hva du ønsker å høre...

Hvis de døde kan kontakte oss, hvorfor gjøre det gjennom en mellommann, som tar seg betalt? Og hvorfor klarer ingen synske mennesker å finne noen...? De snakker med avdøde, men de forteller ingenting!

I Bibelen står det at "satans" største ønske, er at døden ikke finnes, han har klart seg godt så langt;)

Litt merkelig dette her, siden du tror på jesus som kunne både heale og stå opp fra de døde. kansje hadde djevelen en finger med i spillet til Jesus også?

Det finnes ikke noen guder, den eneste guden er vår moder jord, hun gir og hun tar, det kan ikke jesus eller den såkalt gud.

"Gud" er jo Gud og Djevelen i en og samme form.

hidi, the scorpion
Skrevet

Litt merkelig dette her, siden du tror på jesus som kunne både heale og stå opp fra de døde. kansje hadde djevelen en finger med i spillet til Jesus også?

Det finnes ikke noen guder, den eneste guden er vår moder jord, hun gir og hun tar, det kan ikke jesus eller den såkalt gud.

"Gud" er jo Gud og Djevelen i en og samme form.

Gud er Gud.

Og er du et virkelig menneske, så er du ikke perfekt... Hvite/svarte løgner, kommer liksom bare ut. Sjalusi/misunnelse føler vi vel alle og mye vil ha mer er vel heller ikke ukjent for noen av oss...

Jesus visste om alle disse følelsene i oss, og ga oss oppskriften på et liv uten anger og tårer, ingen av oss klarer det.

Derfor sier Jesus:"Kom til meg alle dere som har tungt å bære"!

Skrevet

''Og siden det finnes leger,hvorfor er det så mye sykdom i Norge og Verden? De klarsynte kan IKKE alt,de kan ikke trylle! Men at noen gjør en god jobb hjelper på. Og om flere hadde lest og lært av okkultismen,hadde flere hatt tilgang til disse "evnene".''

Synske har alltid vært i historien, men bare leger og sykesøstre har forandret historien...

Du må tro hva du vil, men vår tusenårige historie viser at du tar feil.

Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?

*sukker veldig høyt* så siden DU ikke har hørt om det, så kan det ikke stemme?

Ja Hidi du er deg selv lik, fordømmende slik som andre kristne i denne verden.

Skrevet

''Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær! ''

Ingen av de bøkene funnet sanne, det meste kan tilbakevises ganske lett. Så her bør du komme med gode kilder!

Elsker norsk samfunnslitteratur, men har ikke funnet bøker som omhandler hva synske mennesker har gjort....

Og bibelen er funnet sann?

Skrevet

Kjenner til alle overnevnte, og ingen av dem kunne bevise noe som helst....

Da må nesten du bevise for oss at din Gud finnes Hidi.

Skrevet

Da er du lettlurt...

Hvorfor hører man ikke mer om synske i avisene, når de kan finne alt og alle?

Ønsker de ikke å hjelpe folk?

Hvem har sagt at de kan finne alt og alle?

DU burde VIRKELIG lese litt mere om hva clairvoyance er, FØR du uttaler deg om noe du rett og slett ikke har peiling på.

Skrevet

Ikke sant!

Alt som er skjult er ikke åpent, fordi det kan ikke vises åpent...

Hadde jeg vært synsk, så hadde jeg bodd hos politiet, for å oppklare enhver sak, men de synske er bare "synske" på TV:((

Som sagt tidligere, du burde lese og vite litt mere om Clairvoyance for du uttaler deg.

OG jeg vil ha bevis på at DIN Gud og din Jesus finnes.

Skrevet

Det er MEGET lett å jukse i slike TV-programmer - for alle (produsenter, deltakere, programmledere, annonsører) har interesse i a det jukses.

Et mer relevant poeng, derimot, er hvorfor ikke én eneste en av disse påstått "klarsynte" har funnet Madeleine i Portugal.

Altså, av alle Europas synske, er det altså ikke én eneste en av dem som kan vise til et resultat når det virkelig teller.

Man må bare anta at de er bedragere alle sammen!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Nettopp, for de "mest" seriøse tør ikke stille opp, for da ville de miste både ansikt og inntekt:(

''Nettopp, for de "mest" seriøse tør ikke stille opp, for da ville de miste både ansikt og inntekt:(''

Høres absolutt ikke usannsynlig ut! :-)

Skrevet

''Ingen synske har funnet savnede i Norge, såvidt jeg vet. Hvorfor ikke? Vil de ikke hjelpe mennesker?''

*kremt*

Da har du gått glipp av mange bra bøker! Synske har funnet utrolig mange savnede i Norge,og de har vært til god hjelp for folk. Særlig i gamle dager da leger ikke vokste på trær!

Det triste er at enkelte påstår å ha "evner",men de har det ikke. Det er lett å si at man er i besittelse av det,men det er også lett å se hva som er "ekte vare".

Dette er vås. "Klarsynte" har ikke hjulpet politiet i verken Norge eller Danmark med å løse en eneste mordsak.

At en person som påberoper seg "klarsynthet" tilfeldigvis finner noen har ingenting med klarsynthet å gjøre - ikke-klarsynte finner jo folk hele tiden.

Med vennlig hilsen

Gjest Tro kan flytte fjell!
Skrevet

Dette er vås. "Klarsynte" har ikke hjulpet politiet i verken Norge eller Danmark med å løse en eneste mordsak.

At en person som påberoper seg "klarsynthet" tilfeldigvis finner noen har ingenting med klarsynthet å gjøre - ikke-klarsynte finner jo folk hele tiden.

Med vennlig hilsen

Og dermed har dols sannsiger talt :-)

Skrevet

Og dermed har dols sannsiger talt :-)

Det var politiet i både Norge og Danmark som opplyser dette.

Det er heller ingen kontroversiell sak.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Med vennlig hilsen

''At en person som påberoper seg "klarsynthet" tilfeldigvis finner noen har ingenting med klarsynthet å gjøre - ikke-klarsynte finner jo folk hele tiden.''

Ja, av og til er det jo bare et spørsmål om rasjonell og logisk tenkning.

Jeg husker en forsvinningssak fra da jeg var barn - det gikk alle mulige slags rykter om hva som hadde skjedd med en ung voksen mann på vei hjem fra fest. Noen synske sa sågar at han fantes i en liten bu til fjells der han hadde hengt seg.

Min bestefar sa at de finner han sikkert i elva til våren, selv om man hadde soknet i elva. Bestefar sa at elva hadde gravd ut hulrom under elvebredden flere steder, og at den savnede sikkert befant seg på et slikt sted.

Da våren kom fant de mannen i elva... En synsk kunne jo sagt akurat det samme som min bestefar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...