Gå til innhold

Kjempeforslag - forbud mot nika


Unni23

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Jeg husker at du har vært frekk og bitter på henne ja, men jeg husker ikke detaljene i det heller. Hvorfor du var sint på henne, husker jeg ikke nå. Men dette har jo pågått i årevis.

Men når det kommer til stykket, så er det vel ingen på dol du _ikke_ har vært sint på.

Ettersom jeg har forstått ble du kastet ut av et annet forum, nettopp fordi du ikke kunne holde fred der heller og det var da du kom tilbake til dol.

Sånn, nå gidder ikke jeg mer av dette temaet. Si i fra heller hvis du vil fortsette tråden og diskutere sak.

Du er godt informert om et eller annet du vet ingenting om. Jeg er ikke særlig interessert i å diskutere med mennesker som er så lite tenkende og plaprer så overfladisk.

Hold den plapringen som foregår på msn, private emailer osv utenfor dol i hvert fall. Og den oversikten over "alle" på dol bør du holde inn i ditt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    65

  • hidi, the scorpion

    12

  • morsan

    10

  • Mary Poppins

    7

Jeg stilte deg et meget enkelt spørsmål basert på det faktum at du er for denne loven. Og jeg konstaterer at du ikke klarer, eller vil, svare.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja

Og hvor går så grensen for dette slaveriet? Er barnehageansatte også omfattet av gruppen "slaver"? Sfo-ansatte? Bussjåfører? Den på bensinstasjonen som skifter dekk og olje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Beklager; det er bare at man ikke trenger et påbud for leger, osv, fordi det er jo ikke noen som dekker ansiktet. Det er som å lage en lov som sier at fastleger ikke må kle seg som julenissen. ;-)

Med vennlig hilsen

Og jeg mener at du tar feil. Før eller siden vil noen fremme krav om å få gjøre nettopp det, med religionen som begrunnelse. Akkurat slik det var med hijab i politiet. Da har vi atter en gang en prinsippiell debatt hvor de som faktisk bestemmer ikke tør å sette grenser.

Men nå gidder ikke jeg diskutere temaet med deg uansett. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...