Gå til innhold

Kjempeforslag - forbud mot nika


Unni23

Anbefalte innlegg

Gjest segunda

Ta det litt med ro naa, du som mener at koleagen din burdes henges opp og piskes paa Raadhusplassen :o)

Ja det var hun som kom med de utttalelsene om andre mennesker. Jeg synes hun fortjener det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    65

  • hidi, the scorpion

    12

  • morsan

    10

  • Mary Poppins

    7

Et aapent sinn, men blind og doev;)

Tvertimot - jeg er meget observant når jeg går ute, for jeg er vant med å bo i byer med høy kriminalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Men forstår du ikke at den "logikken" du bruker når du snakker om arabere er akkurat den sammen som "de hvite" i Sør Afrika brukte om "de svarte" og om "fargede"?

(Ja, jeg har bodd der.)

Jeg ser positive og negative ting ogsaa med nordmenn, saa nei jeg er ikke enig.

I motsetning til Segunda er jeg imot henging og pisking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ja det var hun som kom med de utttalelsene om andre mennesker. Jeg synes hun fortjener det selv.

Saa du er imot ytringsfrihet, men for hengig og pisking?

Ja ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du skriver innlegg basert på løgn (om muslimer), som er så latterlige at det knapt er verd tiden.

Og du klarer ikke å motbevise en eneste setning...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

billig arbeidskraft.....

Vil du ikke forklare meg hva du mener med billig arbeidskarft?

Jeg har ikke eller har aldri hatt vaskehjelp, hvis det var det du trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du klarer ikke å motbevise en eneste setning...;)

Jeg gidder ikke, like lite som det har noe for seg å "diskutere" med folk som tror at jødene (i stedet for muslimene) har de egenskapene du babler om.

Det er overhodet ikke noen forskjell mellom å skrive slikt om muslimer og å skrive det om jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser positive og negative ting ogsaa med nordmenn, saa nei jeg er ikke enig.

I motsetning til Segunda er jeg imot henging og pisking.

Men det gjør da ikke saken bedre at du tillegger flere folk slike egenskaper?

Det er like mye diskriminering osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rasistisk nok

Jeg gidder ikke, like lite som det har noe for seg å "diskutere" med folk som tror at jødene (i stedet for muslimene) har de egenskapene du babler om.

Det er overhodet ikke noen forskjell mellom å skrive slikt om muslimer og å skrive det om jøder.

du gidder ikke fordi du mangler argumenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Saa du er imot ytringsfrihet, men for hengig og pisking?

Ja ja.

Nei jeg er for ytringsfrihet, men ikke når det dreier seg om rasisme eller å skade mennesker på en annen måte.

Jeg synes ikke det er riktig slik som du gjør å ha meninger om hvem jeg kan ha som venner eller å si om en hel folkegruppe at de lyver alle sammen.

Jeg er ikke for henging og pisking, men i ytringsfrihetens navn bruker jeg de samme ordene som hun brukte om andre mennesker.

Jeg er heller ikke tilhenger av å diskutere andre mennesker på dol som ikke er tilstede slik du har gjort om meg. Det viser en sladrementalitet som jeg misliker sterkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Men det gjør da ikke saken bedre at du tillegger flere folk slike egenskaper?

Det er like mye diskriminering osv.

Du sier veldig mye, samtidig som du sier veldig lite.

Det blir mye gjentagelser av det samme. Naa har du bestemt deg for at jeg er en rasist og jeg orker ikke aa bruke mer tid paa aa fortelle deg at jeg ikke er det. Det blir helt meningsloest.

God natt og sov godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Du kan le så mye du vil. Du kommer ofte med fordommer og rasistiske uttalelser så du spruter og pakker det inn i et religiøst kristent hykleri: Jesus Kristus ville helt sikkert ha rødmet og snudd seg unna hvis han hadde vist om menneskefiendtligheten du og andre såkalte kristne greier å lire av seg.

''Du kan le så mye du vil. Du kommer ofte med fordommer og rasistiske uttalelser så du spruter og pakker det inn i et religiøst kristent hykleri: Jesus Kristus ville helt sikkert ha rødmet og snudd seg unna hvis han hadde vist om menneskefiendtligheten du og andre såkalte kristne greier å lire av seg.''

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke begår feil? Aldri!

Jesus vet om alle mine feil feil og mangler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du sier veldig mye, samtidig som du sier veldig lite.

Det blir mye gjentagelser av det samme. Naa har du bestemt deg for at jeg er en rasist og jeg orker ikke aa bruke mer tid paa aa fortelle deg at jeg ikke er det. Det blir helt meningsloest.

God natt og sov godt:)

Det er ikke nok for deg å fortelle at du ikke er rasist. Du må vise det også, og det gjør du ikke ved å påstå at arabere lyver, men at du mener at det er greit at jeg har en iransk venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

''Du kan le så mye du vil. Du kommer ofte med fordommer og rasistiske uttalelser så du spruter og pakker det inn i et religiøst kristent hykleri: Jesus Kristus ville helt sikkert ha rødmet og snudd seg unna hvis han hadde vist om menneskefiendtligheten du og andre såkalte kristne greier å lire av seg.''

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke begår feil? Aldri!

Jesus vet om alle mine feil feil og mangler

Jeg tviler sterkt på at Jesus har oversikten over alle dine mangler. Han er nok opptatt med andre ting hvis han er opptatt med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier veldig mye, samtidig som du sier veldig lite.

Det blir mye gjentagelser av det samme. Naa har du bestemt deg for at jeg er en rasist og jeg orker ikke aa bruke mer tid paa aa fortelle deg at jeg ikke er det. Det blir helt meningsloest.

God natt og sov godt:)

Nei, du bekrefter det jo bare når du hele tiden gjentar slike utsagn. Det har ingenting med HVEM som skriver dem, men innholdet i utsagnene.

"arabere lyver" er rasistisk uansett HVEM som sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Du kan le så mye du vil. Du kommer ofte med fordommer og rasistiske uttalelser så du spruter og pakker det inn i et religiøst kristent hykleri: Jesus Kristus ville helt sikkert ha rødmet og snudd seg unna hvis han hadde vist om menneskefiendtligheten du og andre såkalte kristne greier å lire av seg.''

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke begår feil? Aldri!

Jesus vet om alle mine feil feil og mangler

Det får være grenser hva du forventer av ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det er ikke nok for deg å fortelle at du ikke er rasist. Du må vise det også, og det gjør du ikke ved å påstå at arabere lyver, men at du mener at det er greit at jeg har en iransk venn.

Hvorfor maser du saa faelt om den vennen din? Hva er det du vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hvorfor maser du saa faelt om den vennen din? Hva er det du vil frem til?

Å fortelle deg hvor dumt det var av deg å si at du mener at det er greit at jeg har en iransk venn. Det hadde vært greit også om jeg hadde hatt arabisk venn (noe jeg har en del av) uten at du skal ha en mening om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Å fortelle deg hvor dumt det var av deg å si at du mener at det er greit at jeg har en iransk venn. Det hadde vært greit også om jeg hadde hatt arabisk venn (noe jeg har en del av) uten at du skal ha en mening om det.

Ok, da ble det en misforsaalse. Jeg mente ikke aa si at jeg skal godkjenne dine venner. Du betemmer vennene dine selv selvsagt:)

Er det greit naa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tviler sterkt på at Jesus har oversikten over alle dine mangler. Han er nok opptatt med andre ting hvis han er opptatt med noe.

Mulig det;)

Og jeg er _ikke_ en god kristen, men jeg tror;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...