Gå til innhold

Kjempeforslag - forbud mot nika


Unni23

Anbefalte innlegg

En begrunnelse som brukes for å legitimere kriminaliseringen av sex-kjøp er for å forhinde tvang. Da kan vi likegodt bruke samme argument for å forby burka.

...eh.... nei, det er åpenbart to helt forskjellige ting.

I så fall bør man jo da forby all religion, i tilfelle noen blir tvunget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    65

  • hidi, the scorpion

    12

  • morsan

    10

  • Mary Poppins

    7

Gjest rasistisk nok

Synes du det å bruke "etnisk norske" personer som dagmamma også er "å bruke dem som slaver"?

ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Les gjennom svarene dine til Hidi, MP og meg og gå litt inn i deg selv:-)

Jeg og MP ba deg om en link. Hvis du ikke har noen link, så er det mye enklere for deg å bare si det da, enn å hisse seg opp :-)

Gamle saker orker jeg ikke bruke tid på. Da må jeg begynne å søke for å finne ut hva saken dreide seg om. Jeg husker ikke så mye av dette, bortsett fra at jeg husker godt hvem du kranglet med.

Jeg forstår at du er sinna og vonbråten fordi jeg ga den andre støtte. Ei som alltid har vært stabil og høflig her inne.

Men dette blir for dumt. Det har lite med den saken vi diskuterer nå å gjøre.

Jeg har sagt til MP at jeg ikke har tenkt meg å lete etter link. Hvis dere velger å tro at jeg lyver så er det greit for meg.

En som alltid er høflig i dine øyne er ikke det i mine øyne. Det er uhøflig å diskutere andre slik dere gjorde. Stabil, herlighet du er ikke helt god og vet tydeligvis ikke hva ord som høflig og stabil betyr.

Du er utrolig uforskammet som synes det er helt greit å såre andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Les gjennom svarene dine til Hidi, MP og meg og gå litt inn i deg selv:-)

Jeg og MP ba deg om en link. Hvis du ikke har noen link, så er det mye enklere for deg å bare si det da, enn å hisse seg opp :-)

Gamle saker orker jeg ikke bruke tid på. Da må jeg begynne å søke for å finne ut hva saken dreide seg om. Jeg husker ikke så mye av dette, bortsett fra at jeg husker godt hvem du kranglet med.

Jeg forstår at du er sinna og vonbråten fordi jeg ga den andre støtte. Ei som alltid har vært stabil og høflig her inne.

Men dette blir for dumt. Det har lite med den saken vi diskuterer nå å gjøre.

Du er for feig til å be om unnskyldning for at du gir en støtte til å såre meg dypt. Det sier en del om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvorfor såret???

Du er for feig til å be om unnskyldning for at du gir en støtte til å såre meg dypt. Det sier en del om deg.

hva skjer a???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

hva skjer a???

Spør hun jeg diskuterer med. Hun har tydeligvis oversikten over alt som skjer. Hun har såret meg og støttet andre til å gjøre det, men innrømme det kan hun ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hvorfor såret???

Spør hun jeg diskuterer med. Hun har tydeligvis oversikten over alt som skjer. Hun har såret meg og støttet andre til å gjøre det, men innrømme det kan hun ikke.

jeg støtter deg,drit i henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi-diskusjonen gikk på hijab (skaut). INGEN har foreslått niqab skal være en del av politiuniform. Det er heller ingen leger i Norge som bruker niqab. Slike "argumenter" er stråmannsargumentasjon.

Med vennlig hilsen

Stråmannsargument for hva da? Jeg har ikke sagt at jeg er FOR et FORBUD.

Jeg sa at jeg synes FORBUD fører med seg for mye, men at et PÅBUD om å vise fullt ansikt i ENKELTE settinger nok er riktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Du er for feig til å be om unnskyldning for at du gir en støtte til å såre meg dypt. Det sier en del om deg.

Jeg må først vite hva dette dreier seg om. Hvor lenge er det siden? Finn frem gamle innlegg så jeg kan se hva jeg har gjort. Hvor gammelt er det forresten?

Er det snakk om måneder eller år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Jeg må først vite hva dette dreier seg om. Hvor lenge er det siden? Finn frem gamle innlegg så jeg kan se hva jeg har gjort. Hvor gammelt er det forresten?

Er det snakk om måneder eller år?

Det er snakk om noen få måneder, noe jeg tror du husker siden du vet hva jeg snakker om.

Hvis du er den jeg tror er det snakk om flere tilfeller hvor du og en annen har syntes at det var greit å diskutere meg.

For noen få måneder siden skrev du en del stygt om meg og siden "det er ikke rart at hun skriver at hun er ensom". Jeg er ikke ensom vanligvis, men jeg har opplevd en dyp ensomhetsfølese innimellom som jeg synes har vært godt å få ut her. At dette blir brukt i en slik hønseplapring var svært sårende.

Jeg surfer ikke her for å lete etter noe du åpenbart forsto i første omgang hva var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stråmannsargument for hva da? Jeg har ikke sagt at jeg er FOR et FORBUD.

Jeg sa at jeg synes FORBUD fører med seg for mye, men at et PÅBUD om å vise fullt ansikt i ENKELTE settinger nok er riktigere.

Hei,

Beklager; det er bare at man ikke trenger et påbud for leger, osv, fordi det er jo ikke noen som dekker ansiktet. Det er som å lage en lov som sier at fastleger ikke må kle seg som julenissen. ;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Hei,

Beklager; det er bare at man ikke trenger et påbud for leger, osv, fordi det er jo ikke noen som dekker ansiktet. Det er som å lage en lov som sier at fastleger ikke må kle seg som julenissen. ;-)

Med vennlig hilsen

Jeg ville nok likt dårlig hvis fastlegen min hadde på seg nissedrakt istedenfor den hvite frakken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok likt dårlig hvis fastlegen min hadde på seg nissedrakt istedenfor den hvite frakken:-)

Men tenk så fine presanger du hadde fått!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det er snakk om noen få måneder, noe jeg tror du husker siden du vet hva jeg snakker om.

Hvis du er den jeg tror er det snakk om flere tilfeller hvor du og en annen har syntes at det var greit å diskutere meg.

For noen få måneder siden skrev du en del stygt om meg og siden "det er ikke rart at hun skriver at hun er ensom". Jeg er ikke ensom vanligvis, men jeg har opplevd en dyp ensomhetsfølese innimellom som jeg synes har vært godt å få ut her. At dette blir brukt i en slik hønseplapring var svært sårende.

Jeg surfer ikke her for å lete etter noe du åpenbart forsto i første omgang hva var.

''Det er snakk om noen få måneder, noe jeg tror du husker siden du vet hva jeg snakker om''

Jeg husker at du har vært frekk og bitter på samme person over lengre tid her inne og i den anledning kan jeg ha svart deg noe og muligens det du sa.

Men jeg greier ikke å huske detaljene i dette og heller ikke når det skjedde. Jeg vet at jeg har vært mindre aktiv på dol etter midten av august og at det har tatt seg opp igjen siste måneden.

Hvorfor du tar opp dette nå i denne tråden, aner jeg ikke.

Jeg foreslår at du enten legger ut en link til saken, så jeg kan vite hva jeg skal be om unnskylding for, eller så legger du saken død og holder deg til sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Men tenk så fine presanger du hadde fått!

;-)

Med vennlig hilsen

Ja tenk....jeg kunne kanskje fått diamantring, eksklusiv parfyme og myke kanintøfler;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk....jeg kunne kanskje fått diamantring, eksklusiv parfyme og myke kanintøfler;-)

På blå resept!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Det er snakk om noen få måneder, noe jeg tror du husker siden du vet hva jeg snakker om''

Jeg husker at du har vært frekk og bitter på samme person over lengre tid her inne og i den anledning kan jeg ha svart deg noe og muligens det du sa.

Men jeg greier ikke å huske detaljene i dette og heller ikke når det skjedde. Jeg vet at jeg har vært mindre aktiv på dol etter midten av august og at det har tatt seg opp igjen siste måneden.

Hvorfor du tar opp dette nå i denne tråden, aner jeg ikke.

Jeg foreslår at du enten legger ut en link til saken, så jeg kan vite hva jeg skal be om unnskylding for, eller så legger du saken død og holder deg til sak.

Du husker at jeg har vært frekk og bitter på en person, men ingenting av det motsatte. Du er jamenn meg frekk som forsvarer deg slik.

Jeg foreslår at du innrømmer at du har diskutert meg med en person siden du åpenbart husker så mye, og innrømmer også at den plapringen var uten at du hadde en anelse om hva du plapret om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Du husker at jeg har vært frekk og bitter på en person, men ingenting av det motsatte. Du er jamenn meg frekk som forsvarer deg slik.

Jeg foreslår at du innrømmer at du har diskutert meg med en person siden du åpenbart husker så mye, og innrømmer også at den plapringen var uten at du hadde en anelse om hva du plapret om.

Jeg husker at du har vært frekk og bitter på henne ja, men jeg husker ikke detaljene i det heller. Hvorfor du var sint på henne, husker jeg ikke nå. Men dette har jo pågått i årevis.

Men når det kommer til stykket, så er det vel ingen på dol du _ikke_ har vært sint på.

Ettersom jeg har forstått ble du kastet ut av et annet forum, nettopp fordi du ikke kunne holde fred der heller og det var da du kom tilbake til dol.

Sånn, nå gidder ikke jeg mer av dette temaet. Si i fra heller hvis du vil fortsette tråden og diskutere sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...