Gå til innhold

Mobbet fordi hun er hvit

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

''du anser dem som gale og mener at de går på psykiatriske medisiner ''

Det er ingen skam å gjøre det. Det behøver i hvertfall ikke bety man er "gal". Ærlig talt, hvilke holdninger er det du har?

Spør om hvilken holdninger jeg har når jeg blir bedt om å ta pilla mi i en krangel? Forstår du ikke at jeg forsvarer meg? Hva slags holdninger har de som bruker slike kommentarer over motparten? Det er det jeg reagerer på. Det har ikke vært noen hemmelighet her på dol at jeg har vært plaget av angst og depresjoner før. Derfor er jeg såret over at noen plaprer om de gangene jeg skrev om hvor ensom jeg var. Jeg brukte dol som et sted til å få det ut og til å reise meg opp igjen. Det hadde ingenting å gjøre med hvor mange jeg hadde rundt meg. Jeg trengte å finne frem til meg selv og mine venner.

• Svar 548
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

147

• Adriana

28

• Dorthe

25

• frosken

10

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda
Skrevet

Si meg - er du så ufin i den virkelige verden også? Skjønner egentlig godt hvorfor barn og ungdom er mere slemme over nettet enn ellers. Lett å slenge dritt når ingen ser deg.

Jeg møter ikke så mye ufinheter i den virkelige verden som jeg møter her.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Du kan lese selv hva du har skrevet de siste dagene, og linken kan du finne selv. Så kan du putte den pille et sted som jeg har i tankene nå.

"Du kan lese selv hva du har skrevet de siste dagene, og linken kan du finne selv"

Jeg har vel stort sett bare forsoekt aa si deg at du maa finne en link.

Si meg, er du redd for at det skal komme andre avsloerende ting frem iom at du ikke vil vise frem linken?

Jeg har foersoekt aa lete den frem, men finner ingenting.

Det er vel foerst og fremst den som kommer med beskyldningen som maa komme med link.

Dessuten har jeg ikke sagt du er gal. Det ordet var det du som brukte, men jeg tror du er litt i ubalanse og litt paranoid.

Gjest trionda
Skrevet

Jeg møter ikke så mye ufinheter i den virkelige verden som jeg møter her.

Du blir jo like ufin selv som de du "snakker" med. Det er du jo ikke nødt til :-)

Gjest segunda
Skrevet

"Du kan lese selv hva du har skrevet de siste dagene, og linken kan du finne selv"

Jeg har vel stort sett bare forsoekt aa si deg at du maa finne en link.

Si meg, er du redd for at det skal komme andre avsloerende ting frem iom at du ikke vil vise frem linken?

Jeg har foersoekt aa lete den frem, men finner ingenting.

Det er vel foerst og fremst den som kommer med beskyldningen som maa komme med link.

Dessuten har jeg ikke sagt du er gal. Det ordet var det du som brukte, men jeg tror du er litt i ubalanse og litt paranoid.

Hvorfor tror du at jeg finner link som du ikke finner. Selv kan du være i ubalanse og paranoid. Nå spiser du opp gulpet etter de som du plaprer med privat.

Du har ingen unnskyldning for at du har såret meg, men du prøver å få det overpå meg og la det bli min skyld. Slik oppfører mobbere seg, og dem er det flere av på dol og i denne tråden.

Gjest segunda
Skrevet

Du blir jo like ufin selv som de du "snakker" med. Det er du jo ikke nødt til :-)

Jeg er ikke nødt til noenting, men jeg har lyst. Jeg har møtt så mye ufinheter som har vært aksepterte her at jeg synes det er godt å slenge dritt tilbake. Det tilfredsstiller meg rett og slett.

Gjest trionda
Skrevet

Jeg er ikke nødt til noenting, men jeg har lyst. Jeg har møtt så mye ufinheter som har vært aksepterte her at jeg synes det er godt å slenge dritt tilbake. Det tilfredsstiller meg rett og slett.

Javel, du skriver nå også akkurat hva du ønsker for meg. Fikk bare litt "bakoversveis" da jeg leste noen stykker her. Men jeg er jo ikke nødt til å lese heller. Have a nice evening :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvorfor tror du at jeg finner link som du ikke finner. Selv kan du være i ubalanse og paranoid. Nå spiser du opp gulpet etter de som du plaprer med privat.

Du har ingen unnskyldning for at du har såret meg, men du prøver å få det overpå meg og la det bli min skyld. Slik oppfører mobbere seg, og dem er det flere av på dol og i denne tråden.

''Nå spiser du opp gulpet etter de som du plaprer med privat''

Jeg har 3 mailadresser her paa dol og ingen av dem har sagt noe om deg og ditt privatliv.

Gjest trist jente
Skrevet

Spør om hvilken holdninger jeg har når jeg blir bedt om å ta pilla mi i en krangel? Forstår du ikke at jeg forsvarer meg? Hva slags holdninger har de som bruker slike kommentarer over motparten? Det er det jeg reagerer på. Det har ikke vært noen hemmelighet her på dol at jeg har vært plaget av angst og depresjoner før. Derfor er jeg såret over at noen plaprer om de gangene jeg skrev om hvor ensom jeg var. Jeg brukte dol som et sted til å få det ut og til å reise meg opp igjen. Det hadde ingenting å gjøre med hvor mange jeg hadde rundt meg. Jeg trengte å finne frem til meg selv og mine venner.

Jeg forstår at du blir såret av uttalelser her, men i mine øyne så har du lagt opp til det selv. Du kan ikke kalle andre megger og div. ufine ord og komme med beskyldninger og forvente hyggelige svar og klapp på skulderen. Man høster som man sår...

Gjest segunda
Skrevet

Jeg forstår at du blir såret av uttalelser her, men i mine øyne så har du lagt opp til det selv. Du kan ikke kalle andre megger og div. ufine ord og komme med beskyldninger og forvente hyggelige svar og klapp på skulderen. Man høster som man sår...

Nå unnskylder du mobbingen som har foregått i åresvis forut det at jeg kaller noen megge her nå.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå unnskylder du mobbingen som har foregått i åresvis forut det at jeg kaller noen megge her nå.

Du maa gjerne kalle meg megge og overklassemegge 100 ganger til for meg.

Jeg klarer ikke aa ta inn over meg dette, naar du saa tydelig viser hvor landet ligger. En ting vil jeg likevel minne deg paa.

Jeg tilhoerer middelklassen.

Gjest syns jeg
Skrevet

Jeg klarer ikke aa ta inn over meg dette, naar du saa tydelig viser hvor landet ligger. En ting vil jeg likevel minne deg paa.

med all støtten du får ja

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

med all støtten du får ja

Det er selvsagt fint aa faa stoette.

Men saken er at jeg har bedt henne om link mange ganger og naar den ikke kommer, kan jeg ikke ta det alvorlig.

Skrevet

Jeg gjorde hva?????

Ta det med ro, det kan tenkes at jeg misforsto deg. laffen den andre la ut statistikk, og du avfeide den med at den bare viste enkeltskoler. Derfor la jeg ut noe som omtalte hele Oslo. Men det var ikke meningen å fyre deg opp, jeg har som nevnt ikke vært aktiv i diskusjonen.

Gjest segunda
Skrevet

Hvorfor svarer du meg hele tiden?

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Hvorfor svarer du meg hele tiden?

He he, da setter vi punktum og jeg ber deg igjen om ikke aa ta det opp flere ganger.

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg unnskylder ikke mobbing. Jeg har reagert på at det til tider ikke er grenser for personangrep her. Men i mine øyne er du ikke en uskyldig part i dette. Dette er ikke første tråden du er ufin. Hvem som begynner er for meg uvesentlig. Da drar man seg selv ned på barnehagestadiet "men hun slo først". Kommer noen med ufine/sårende kommentarer går det faktisk an å svare på en ok måte at man ble såret og ikke gå ned på den andres nivå og slenge dritt tilbake. Da hever man seg over barnehagestadiet og får en mye større integritet.

Når en begynner å slenge med leppa og så eskalerer det himmelhøyt. Har et håp om at atferden til en del her ikke er lik i den virkelige verden. Forstår ikke at webmaster ikke griper inn oftere enn det han gjør.

Gjest segunda
Skrevet

Ta det med ro, det kan tenkes at jeg misforsto deg. laffen den andre la ut statistikk, og du avfeide den med at den bare viste enkeltskoler. Derfor la jeg ut noe som omtalte hele Oslo. Men det var ikke meningen å fyre deg opp, jeg har som nevnt ikke vært aktiv i diskusjonen.

Jeg jobber med denne problematikken. Jeg jobber med dem som er tapere i skolen, og jeg jobber med familiene. Jeg er imot slik statistikk fra enkeltskoler. Den viser ingenting. Det at de som har norsk som eneste språk skårer høyere på prøver sier mye om prøvene.

Når det blir lagt ut om enkeltsak som er starten av denne tråden så mangler det alltid mye som ikke kommer frem. Det er det Sør har reagert på. Måten han diskuterer på kjenner vi fra før. Jeg er meget glad for å ha Sør tilbake slik at det blir liv i diskusjonene her. Jeg er lei av kosemosetråder.

Gjest trionda
Skrevet

Jeg unnskylder ikke mobbing. Jeg har reagert på at det til tider ikke er grenser for personangrep her. Men i mine øyne er du ikke en uskyldig part i dette. Dette er ikke første tråden du er ufin. Hvem som begynner er for meg uvesentlig. Da drar man seg selv ned på barnehagestadiet "men hun slo først". Kommer noen med ufine/sårende kommentarer går det faktisk an å svare på en ok måte at man ble såret og ikke gå ned på den andres nivå og slenge dritt tilbake. Da hever man seg over barnehagestadiet og får en mye større integritet.

Når en begynner å slenge med leppa og så eskalerer det himmelhøyt. Har et håp om at atferden til en del her ikke er lik i den virkelige verden. Forstår ikke at webmaster ikke griper inn oftere enn det han gjør.

Webmaster sover sikkert enda, lang middagslur idag :-)

Gjest segunda
Skrevet

He he, da setter vi punktum og jeg ber deg igjen om ikke aa ta det opp flere ganger.

He he er eksempel på din måte å være ufin på. Du er og blir en megge uansett om du tror du tilhører middelklassen med din mann i høyklasse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...