Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Ja, det er din mening. Jeg har min.

Det er ikke en "mening" - det er fakta, basert på hva ordet betyr.

Slå opp i ordboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stygt å harselere med bergensere på den måten.

Ikke noe verre å foreslå at man skal bannlyse eventyr om bergensere enn å bannlyse eventyr om homofile. Begge er akkurat like "skadelige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke snakk om mobbing her. Hvor har du det fra?

Fordi jeg snakket om mobbing av unger med homofile foreldre. Men tråden begynner å bli veldig lang så det er ikke lett å følge med siden innleggene ikke blir langt vanlig etter hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Ikke noe verre å foreslå at man skal bannlyse eventyr om bergensere enn å bannlyse eventyr om homofile. Begge er akkurat like "skadelige".

Hvis alle ble homofile ville det bli veldig skadelig for samfunnet. Hvis alle ble bergensere ville det kun gå ut over hørselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Så at man kan lese eventyr om heterofile, men ikke eventyr om homofile, er ikke forskjellsbehandling?

Hva er det da?

Så du mener det er ok for barn i barnehagen å lese om mennesker med ulike seksuelle legninger som ikke er helt A4?

Så får det åpnes opp for å lage eventyr om pedofile og folk som puler dyr i tillegg. For ellers er det jo diskriminering må vite! Det må da ikke forskjellbehandles her ved å framheve en seksuell legning som det normale mens andre typer legninger er unormale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Fordi jeg snakket om mobbing av unger med homofile foreldre. Men tråden begynner å bli veldig lang så det er ikke lett å følge med siden innleggene ikke blir langt vanlig etter hverandre

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle ble homofile ville det bli veldig skadelig for samfunnet. Hvis alle ble bergensere ville det kun gå ut over hørselen.

Ja, og hvis havene forsvant vlle vi blitt nødt til å bære Englandsbåten til Newcastle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er ok for barn i barnehagen å lese om mennesker med ulike seksuelle legninger som ikke er helt A4?

Så får det åpnes opp for å lage eventyr om pedofile og folk som puler dyr i tillegg. For ellers er det jo diskriminering må vite! Det må da ikke forskjellbehandles her ved å framheve en seksuell legning som det normale mens andre typer legninger er unormale.

Hva har det med homofile å gjøre, mer enn det har med heterofile å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Ja, og hvis havene forsvant vlle vi blitt nødt til å bære Englandsbåten til Newcastle?

Det er godt mulig. Men det har da vitterlig ingen ting med de små børn å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener det er ok for barn i barnehagen å lese om mennesker med ulike seksuelle legninger som ikke er helt A4?

Så får det åpnes opp for å lage eventyr om pedofile og folk som puler dyr i tillegg. For ellers er det jo diskriminering må vite! Det må da ikke forskjellbehandles her ved å framheve en seksuell legning som det normale mens andre typer legninger er unormale.

Herrejemini! Både pedofili og dyresex er forbudt. Homfili er IKKE forbudt.

Dessuten tar jeg avstand fra dette stadige fokuset på _sex_, både her og i kommentarer om "rompesex" osv. Det er da overhodet ikke snakk om å ha sexeventyr, verken slik sex som homfile eller heterofile gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Hva har det med homofile å gjøre, mer enn det har med heterofile å gjøre?

Men det er jo unaturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig. Men det har da vitterlig ingen ting med de små børn å gjøre.

Like lite som "hvis alle ble homofile" ettersom homofili ikke smitter, og i hvert fall ikke gjennom eventyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Hva har det med homofile å gjøre, mer enn det har med heterofile å gjøre?

Alle er seksuelle _legninger_. Du sier jo at homofil legning må likestilles med heterofil legning, for ellers er det diskriminerende.

Da synes jeg absolutt at andre seksuelle legninger også må likestilles som like verdifulle. (ironi) For det ene er vel ikke bedre enn det andre? Eller for å si det på en annen måte; mer normalt enn det andre? (selvsagt også ironi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle ble homofile ville det bli veldig skadelig for samfunnet. Hvis alle ble bergensere ville det kun gå ut over hørselen.

Heldigvis er ikke homofil noe folk blir og det er bare 1 av 10 så vi andre skal vel klare å befolke verden og nå befolker jo de homofile verden sjøl og det har de antagelig gjort i alle tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Alle er seksuelle _legninger_. Du sier jo at homofil legning må likestilles med heterofil legning, for ellers er det diskriminerende.

Da synes jeg absolutt at andre seksuelle legninger også må likestilles som like verdifulle. (ironi) For det ene er vel ikke bedre enn det andre? Eller for å si det på en annen måte; mer normalt enn det andre? (selvsagt også ironi)

Absolutt. Vi må også ta med eventyr om de objektofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er seksuelle _legninger_. Du sier jo at homofil legning må likestilles med heterofil legning, for ellers er det diskriminerende.

Da synes jeg absolutt at andre seksuelle legninger også må likestilles som like verdifulle. (ironi) For det ene er vel ikke bedre enn det andre? Eller for å si det på en annen måte; mer normalt enn det andre? (selvsagt også ironi)

Hvis du ikke forstår forkjellen mellom hetero- og homofili på den ene hånd, og pedofili og zoofili på den andre, foreslår jeg du avstår fra noen form for "forhold" inntil du er helt sikker du forstår det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Heldigvis er ikke homofil noe folk blir og det er bare 1 av 10 så vi andre skal vel klare å befolke verden og nå befolker jo de homofile verden sjøl og det har de antagelig gjort i alle tider.

"Heldigvis". Er det pent å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...