Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Det sier ikke så mye.

Jeg kan dessverre ikke snakke for homofile jeg ikke kjenner, kun for de jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest fra bergen

Jeg kan dessverre ikke snakke for homofile jeg ikke kjenner, kun for de jeg kjenner.

Det er forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli skapt med "skavanker" fordi denne verden ikke er perfekt. Men Gud elsker alle mennesker uansett!

Homofili er ikke en "skavank", mer enn det er en "skavank" å være kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Homofili er ikke en "skavank", mer enn det er en "skavank" å være kvinne.

Det bryter med naturens orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du nå gjør narr av milliarder at dypt religiøse mennsker. Syntes du det er ok?

Er ikke guden allmektig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Homofili er ikke en "skavank", mer enn det er en "skavank" å være kvinne.

Unnskyld, jeg mener "født med" ikke "skapt med". For du skjønner, alt som Gud skapte i sin tid var perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Er ikke guden allmektig?

Ja, Gud er allmektig. Problemet er at vi mennesker ikke forstår dette før vi kommer til himmelen. Vi ser alt fra et menneskelig perspektiv. Gud ser alt i en skapers perspektiv. Ingen ting er hellig. Men likevel er alt det. Før og etter. Da og nå. Slik det begynte før det sluttet. Humor og alvor. Særlig det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, jeg mener "født med" ikke "skapt med". For du skjønner, alt som Gud skapte i sin tid var perfekt.

Homofile er akkurat like perfekt som heterofile.

Folk som tror heterofile er bedre enn homofile er i hvert fall ikke i nærheten av perfekte. De er nok nærmere mobbere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Homofile er akkurat like perfekt som heterofile.

Folk som tror heterofile er bedre enn homofile er i hvert fall ikke i nærheten av perfekte. De er nok nærmere mobbere.

Det er ingen som er sagt de er bedre. Men homofil praksis er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Homofile er akkurat like perfekt som heterofile.

Folk som tror heterofile er bedre enn homofile er i hvert fall ikke i nærheten av perfekte. De er nok nærmere mobbere.

Nei, du har rett. Ingen mennesker er perfekte pga syndefallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Gud er allmektig. Problemet er at vi mennesker ikke forstår dette før vi kommer til himmelen. Vi ser alt fra et menneskelig perspektiv. Gud ser alt i en skapers perspektiv. Ingen ting er hellig. Men likevel er alt det. Før og etter. Da og nå. Slik det begynte før det sluttet. Humor og alvor. Særlig det første.

Så hvis Gud er allmektig, så har ikke Djevelen noe makt, så du kan ikke skylde på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nei, det er bare en løs påstand som du har funnet på for å berettige trakasseringen din.

Det er dig som trakaserer annerledestenkende og andre hellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Nei, det er bare en løs påstand som du har funnet på for å berettige trakasseringen din.

Det er ingen løs påstand. Det kommer klart fram i Guds ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som er sagt de er bedre. Men homofil praksis er synd.

Hva så? Skillsmisse er synd. Det meste er synd, hvis du leser bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...