Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Heterofili?

Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.

Homofili er unaturlig. Hadde alle vært homofile hadde det gått rett til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest fra bergen

Like lite som "hvis alle ble homofile" ettersom homofili ikke smitter, og i hvert fall ikke gjennom eventyr.

Det kan nok sette griller i hodet på endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Heterofili?

Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.

''Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.''

Blant _dyr_ , ja. Men mennesker er ikke dyr!

Og Adam og Even kunne ikke være "fruktbare og legge jorden under seg og bli mange", men derimot Adam og Eva.

Fra naturens siden er vi skapt til å få barn. Det kan ikke to kvinner eller to menn få sammen. Derfor er det _ikke_ naturlig med homofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili er unaturlig. Hadde alle vært homofile hadde det gått rett til helvete.

Menn er unaturlig.

Hadde alle vært menn hadde det gått rett til helvete.

Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Heldigvis". Er det pent å si?

Ja, det hadde jo vært trist for menneskeheten om alle hetrofile skulle dø helt ut og verden ble befolket av bare homofile. Det blir lite mangfold.

Jeg kjenner homofile som er veldig glad for at barna deres er hetrofile slik at de slipper unna mange problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Både heterofili og homofili skjer ofte i naturen.''

Blant _dyr_ , ja. Men mennesker er ikke dyr!

Og Adam og Even kunne ikke være "fruktbare og legge jorden under seg og bli mange", men derimot Adam og Eva.

Fra naturens siden er vi skapt til å få barn. Det kan ikke to kvinner eller to menn få sammen. Derfor er det _ikke_ naturlig med homofili.

Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant.

Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Menn er unaturlig.

Hadde alle vært menn hadde det gått rett til helvete.

Eller?

Hvorfor skulle menn være unaturlig? De er da like naturlige som kvinner! Det var teit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Ja, det hadde jo vært trist for menneskeheten om alle hetrofile skulle dø helt ut og verden ble befolket av bare homofile. Det blir lite mangfold.

Jeg kjenner homofile som er veldig glad for at barna deres er hetrofile slik at de slipper unna mange problemer.

De fleste homofile får vel ikke barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant.

Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei.

Selvfølgelig er det sant! Det står i Bibelen. Det er Guds ord!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Altså, det med Adam og Eva er et eventyr som noen muslimer, jøder og kristne tror på. Det er ikke sant.

Og det er heller ikke et eventyr som bestemmer hva som er naturlig. Om hva så om det er unaturlig eller ei.

Du har ditt livssyn, Sør. Jeg har mitt. Respekter det. Eller diskriminerer du meg fordi jeg tror på Gud? (Fyyy, det trodde jeg ikke du kunne gjøre....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle menn være unaturlig? De er da like naturlige som kvinner! Det var teit...

Ja, det var poenget.

Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ditt livssyn, Sør. Jeg har mitt. Respekter det. Eller diskriminerer du meg fordi jeg tror på Gud? (Fyyy, det trodde jeg ikke du kunne gjøre....)

Det eksisterer ikke mer eller mindre fordi noen tror på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Ja, det var poenget.

Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak.

Hvor lenge har du tenkt å holde på i kveld/natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Ja, det var poenget.

Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak.

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste homofile får vel ikke barn?

Det er mange homofile som får barn enten vha prøverør, sæddonasjon, surrogatmor eller ved at de har vært gift tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...