Gå til innhold

Vil gi barna homo-eventyr


Gjest speer

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Ja, det var poenget.

Akkurat som menn ikke er unaturlige bare fordi menneskeheten ville dødd ut med bare menn, er ikke homofile unaturlig av same årsak.

Mann OG kvinne er naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 461
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    137

  • Dorthe

    45

  • morsan

    11

  • BobbyPeru

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest fra bergen

Det er mange homofile som får barn enten vha prøverør, sæddonasjon, surrogatmor eller ved at de har vært gift tidligere.

Men ikke mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Det eksisterer ikke mer eller mindre fordi noen tror på det.

Nettopp!

Men en annen sak: Hvorfor gidder du å diskutere med meg som du mener er så dum? Er du så redd for å ikke få siste ordet i din sak at du frivillig diskuterer med dumme mennesker langt inn i natten bare for å få frem poengene dine? Du _må_ liksom bare vinne, du... hvis ikke får du vel ikke sove...

Nå skal jeg legge meg. God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Men en annen sak: Hvorfor gidder du å diskutere med meg som du mener er så dum? Er du så redd for å ikke få siste ordet i din sak at du frivillig diskuterer med dumme mennesker langt inn i natten bare for å få frem poengene dine? Du _må_ liksom bare vinne, du... hvis ikke får du vel ikke sove...

Nå skal jeg legge meg. God natt

Fordi jeg synes det er ille at du skal få spre dine fordommer mot uskyldige mennesker uimotsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Men 90% av norges befolkning tror ikke på gud så argumentet holder ikke særlig her.

Da synes jeg det er et eneste stort hykleri at flertallet av disse 90% døper spedbarna sine, lar seg konfirmere og gifter seg i kirken!

Det er hyklersk og i verste fall blasfemisk. Skulle ikke vært lov!

Men det er en heeeelt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt å holde på til 3-4, så det er bare å lage seg kaffe.

Det er bra for jeg er ikke begynt å bli trøtt enda ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solfryd

Så hvorfor har denne guden skapt homofile og bifile?

Man kan bli skapt med "skavanker" fordi denne verden ikke er perfekt. Men Gud elsker alle mennesker uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg det er et eneste stort hykleri at flertallet av disse 90% døper spedbarna sine, lar seg konfirmere og gifter seg i kirken!

Det er hyklersk og i verste fall blasfemisk. Skulle ikke vært lov!

Men det er en heeeelt annen sak.

Der er du og jeg i hvert fall helt enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Åpenbart ikke, siden Guden skal være allmektig.

Du er klar over at du nå gjør narr av milliarder at dypt religiøse mennsker. Syntes du det er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...