Gå til innhold

Ville ikke bruke muslimsk eiendomsmegler

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

''Noe sier meg at denne personen ikke har så mye besøk ...''

Noe sier meg at denne personen ikke hadde ofret min religiøsitet (eller snarere mangel på sådan) en tanke dersom det var jeg som var eiendomsmegleren.

Nei, det er jeg for så vidt helt enig med deg i. Rabiate galninger bør forbigåes i stillhet.

• Svar 225
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

90

• hidi, the scorpion

17

• ShitDiddelyDo

6

• morsan

3

Gjest segunda
Skrevet

Joda, men det påstås jo at Jesus også er Gud, og den Dårlige Ånden også. ;-)

Med vennlig hilsen

Det påstås at Maria ble befruktet av den hellige ånd, men det var Gud som var faren. Den hellige ånd og gud far er ikke den samme, og ikke kan den hellige ånden være mann og ha penis.

*forvirret....klør meg i hodet*

Skrevet

Nei egentlig ikke, men det betyr at Gud kan være lesbisk og fikk Jesus via prøverør eller kunstig inseminasjon av Jomfru Maria.

Jeg har vel egentlig fått inntrykk av at Gud er kjønnsløs jeg akkurat som de fleste heksedoktorer i gamledager

Skrevet

Det påstås at Maria ble befruktet av den hellige ånd, men det var Gud som var faren. Den hellige ånd og gud far er ikke den samme, og ikke kan den hellige ånden være mann og ha penis.

*forvirret....klør meg i hodet*

Du vet jo at Arnulf Øverland ble trukket i retten i Norge for å antyde at Gud hadde penis.

Saken ble visst droppet da han spurte om de mente Gud var kastrat...

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Poenget er vel valgfrihet!

Og i følge Norsk Lov så har vi det. Eller ble det slutt på det...?

Hvorfor bruker du alltid jøder i dine eksempler?

Fordi jødehatet står oss såpass nær i tid.

I tillegg har enkelte av dere fanatiske kristne det med å støtte staten deres uansett hvilke menneskerettigheter den finner det for godt å bryte, noe som ikke sier rent lite om dette Jesu-ord-babbelet du stadig drar frem.

Gjest segunda
Skrevet

Du vet jo at Arnulf Øverland ble trukket i retten i Norge for å antyde at Gud hadde penis.

Saken ble visst droppet da han spurte om de mente Gud var kastrat...

Med vennlig hilsen

Gud har alltid vært HAN og FAR, men uten penis.....går det an?

Skrevet

Gud har alltid vært HAN og FAR, men uten penis.....går det an?

Det er jo ikke jeg som tror på det der! :-)

Kanskje det skjedde en ulykke i voksen alder?

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Poenget er vel valgfrihet!

Og i følge Norsk Lov så har vi det. Eller ble det slutt på det...?

Hvorfor bruker du alltid jøder i dine eksempler?

Ellers er jeg for øvrig enig med deg. Vi må selv få velge hvem vi får slippe inn i våre hjem. Dama omtalt i linken virker ikke helt frisk, men det er hennes rett å velge hvilke av bibelens mest rabiate vers hun vil velge å leve etter, og det er hennes hus.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ingen leser Bibelen bedre enn Faan selv;)))

Her tar du dog feil:)

Nei, her tar jeg absolutt ikke feil. De 10 Bud - som du refererer til - stammer fra Det Gamle Testamentet, og budene ble overlevert direkte fra Gud (altså - ikke misforstå meg nå - dette er i følge rabiate mennesker, ikke i følge meg ...) til Moses.

Som du helt sikkert vet var ikke Jesus født på denne tiden.

Gjest segunda
Skrevet

Det er jo ikke jeg som tror på det der! :-)

Kanskje det skjedde en ulykke i voksen alder?

Med vennlig hilsen

I begynnelsen var intet og intet var begynnelsen. Gud har neppe vært barn og blir aldri gammel. Mener du at ulykken skjedde før eller etter befruktningen av Maria, som h*n for øvrig sendte den hellige ånd til utrette.

Jeg lurer på om både Gud far og den hellige ånd hadde hver sin penis eller om de delte en, og brukte den kun i dette spesielle tilfellet.

Skrevet

I begynnelsen var intet og intet var begynnelsen. Gud har neppe vært barn og blir aldri gammel. Mener du at ulykken skjedde før eller etter befruktningen av Maria, som h*n for øvrig sendte den hellige ånd til utrette.

Jeg lurer på om både Gud far og den hellige ånd hadde hver sin penis eller om de delte en, og brukte den kun i dette spesielle tilfellet.

In the beginning there was nothing. Then God said: "Let there be light", and there was still nothing, but you could see it!

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

In the beginning there was nothing. Then God said: "Let there be light", and there was still nothing, but you could see it!

;-)

Med vennlig hilsen

Og hva så du???????????????????

Gjest speer
Skrevet

Islam er en tro, og ikke norsk lov.

Tenk den om hva du skriver!

Jesus sa at alle folk skulle gjøres til hans disipler. Skal du arrestere ham for tvang?

Når "norske" imamer står i en "norske" moskéer, sponset av norske skattekroner, og oppfordrer til diskriminering basert på religion er dette er større problem enn at en "gal" kjerring ikke vil slippe en muslim inn i hjemmet sitt.

Gjest speer
Skrevet

Nettopp!

Før var det svært få muslimer i Norge, og både de og funksjonshemmede ble (og blir) diskriminert over en lav sko. Forhåpentligvis kan loven ha en signalgivende effekt for folk som deg, men jeg tviler på det noen ganger.

Åpenbart tullete lover er til for å brytes. Det kommer aldri til å ansettes en muslim i mitt byggmesterfirma.

Gjest speer
Skrevet

Den loven skader ingen

Diskriminering skader mennesker.

Du mener altså at tullete idiotiske lover kan brytes. Da er vi enige. En lov er åpenbart nettopp det når den hindrer en privatperson selv å bestemme hvem man vil slippe inn i sitt egne private hjem.

Gjest speer
Skrevet

Jeg levde i 1970 og i et samfunn hvor samboerskap aldri har vært forbudt.

Jeg bruke ordet "hvis", og jeg spurte ikke deg.

Skrevet

Åpenbart tullete lover er til for å brytes. Det kommer aldri til å ansettes en muslim i mitt byggmesterfirma.

Nei, men det er sannsynligvis til muslimens beste at han/hun slipper å bli belemret med en så dårlig og fordommsfull sjef.

Skrevet

Du mener altså at tullete idiotiske lover kan brytes. Da er vi enige. En lov er åpenbart nettopp det når den hindrer en privatperson selv å bestemme hvem man vil slippe inn i sitt egne private hjem.

Prøv å lese det jeg skrev en gang til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...