Gå til innhold

Snåsamannen fant den siste omkomne


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Kongen dy.

Hvis han har trukket seg tilbake (hvilket han ikke har, i følge Bibelen), så er han irrelevant.

Uansett, som allmektig har han full mulighet til å komme ut av pensjonisttilværelsen og stoppe jordskjelvet som laget tsunamien.

Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 745
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    256

  • hidi, the scorpion

    43

  • morsan

    26

  • ShitDiddelyDo

    18

Gjest Kongen dy.

Så derfor er det OK å drepe alle kristne, siden de (med samme "logikk") kommer til "et bedre sted"?

Alle skal vi dø engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

Det stod spesifikt i artikkelen jeg leste at dette var publisert i samråd med ham og familien.

Med venlig hilsen

Men det betyr ikke at Snåsakallen tok initiativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).

''Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).''

Det du sier er jo rett og slett ubibelsk, og for en forferdelig ting å skrive....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

''Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).''

Det du sier er jo rett og slett ubibelsk, og for en forferdelig ting å skrive....!

Har du lest GT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).

Hvorfor er det alltid seksualitet som trekkes fram som verdens verste synd?

Sex foregår _stort sett_ frivillig mellom folk som ønsker å være gode mot hverandre og å dele en fin opplevelse. Det finnes overgrep og misbruk også, men det er ikke normalen.

Det finnes massevis av synder som ikke har noen positiv side i det hele tatt. Hvorfor er ikke moralforkjemperne opptatt av egoisme / grådighet, fordømmelse, baktaling / utfrysing, voldsbruk, skattesnyteri / tyveri / svindel og løgn?

Det burde vært nok å ta av til mange holdningskampanjer om denslags. Hvis jeg var i en posisjon der jeg skulle rettlede verden (som profet, pave eller gud), ville jeg satt seksualmoral et godt stykke ned på prioritetslista.

Og mens jeg er igang - verden er faktisk overbefolket. La de som vil bruke prevensjon, få velsignelse, ikke dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Hvorfor er det alltid seksualitet som trekkes fram som verdens verste synd?

Sex foregår _stort sett_ frivillig mellom folk som ønsker å være gode mot hverandre og å dele en fin opplevelse. Det finnes overgrep og misbruk også, men det er ikke normalen.

Det finnes massevis av synder som ikke har noen positiv side i det hele tatt. Hvorfor er ikke moralforkjemperne opptatt av egoisme / grådighet, fordømmelse, baktaling / utfrysing, voldsbruk, skattesnyteri / tyveri / svindel og løgn?

Det burde vært nok å ta av til mange holdningskampanjer om denslags. Hvis jeg var i en posisjon der jeg skulle rettlede verden (som profet, pave eller gud), ville jeg satt seksualmoral et godt stykke ned på prioritetslista.

Og mens jeg er igang - verden er faktisk overbefolket. La de som vil bruke prevensjon, få velsignelse, ikke dårlig samvittighet.

Støtter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

Hvorfor er det alltid seksualitet som trekkes fram som verdens verste synd?

Sex foregår _stort sett_ frivillig mellom folk som ønsker å være gode mot hverandre og å dele en fin opplevelse. Det finnes overgrep og misbruk også, men det er ikke normalen.

Det finnes massevis av synder som ikke har noen positiv side i det hele tatt. Hvorfor er ikke moralforkjemperne opptatt av egoisme / grådighet, fordømmelse, baktaling / utfrysing, voldsbruk, skattesnyteri / tyveri / svindel og løgn?

Det burde vært nok å ta av til mange holdningskampanjer om denslags. Hvis jeg var i en posisjon der jeg skulle rettlede verden (som profet, pave eller gud), ville jeg satt seksualmoral et godt stykke ned på prioritetslista.

Og mens jeg er igang - verden er faktisk overbefolket. La de som vil bruke prevensjon, få velsignelse, ikke dårlig samvittighet.

''Sex foregår _stort sett_ frivillig mellom folk som ønsker å være gode mot hverandre og å dele en fin opplevelse.''

Hjelper ikke om det er aldri så frivillig hvis det bryter mot guds ord.

''Det finnes massevis av synder som ikke har noen positiv side i det hele tatt. Hvorfor er ikke moralforkjemperne opptatt av egoisme / grådighet, fordømmelse, baktaling / utfrysing, voldsbruk, skattesnyteri / tyveri / svindel og løgn?''

Selvfølgelig er man også opptatt at slikt. Duh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Har du lest GT?

Selvfølgelig har jeg lest GT, og jeg takker Gud for at vi er under Nåden til Jesus. Og vi skal følge NT, ikke GT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongen dy.

Selvfølgelig har jeg lest GT, og jeg takker Gud for at vi er under Nåden til Jesus. Og vi skal følge NT, ikke GT!

Ikke alle som er enige i det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sex foregår _stort sett_ frivillig mellom folk som ønsker å være gode mot hverandre og å dele en fin opplevelse.''

Hjelper ikke om det er aldri så frivillig hvis det bryter mot guds ord.

''Det finnes massevis av synder som ikke har noen positiv side i det hele tatt. Hvorfor er ikke moralforkjemperne opptatt av egoisme / grådighet, fordømmelse, baktaling / utfrysing, voldsbruk, skattesnyteri / tyveri / svindel og løgn?''

Selvfølgelig er man også opptatt at slikt. Duh!

''Hjelper ikke om det er aldri så frivillig hvis det bryter mot guds ord.''

Nei, men jeg ville startet med de syndene som gikk ut over andre mennesker, i hvert fall gitt dem minst like høy prioritet som seksuelle synder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også en mor

Det ville vært fryktelig kjedelig hvis alle var enig med meg.

Der hvor alle tenker likt, er det ingen som tenker særlig mye, er et godt motto.

Men det er klart at selv om jeg kan "vinne" en diskusjon ved at den andre gir opp og går til personangrep, så ville det faktisk vært langt mer interessant hvis man kunne diskutere ordentlig, og gjerne innrømme når man tar feil.)

(Og for ordens skyld: jeg innrømmet og beklaget feil i en tråd til Spirello her for noen dager siden.)

Med vennlig hilsen

''(Og for ordens skyld: jeg innrømmet og beklaget feil i en tråd til Spirello her for noen dager siden.)

''

Ojsann! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvssagt må de få godkjenning før de publiserer noe, men jeg vil ikke tro at han selv tok kontakt med pressen for å få blest om egen person.

Han kunne jo bare sagt at han ikke ønsket publisitet, hvis han ikke ønsket det?

I stedet klarer han å komme på førstesiden av flere nettaviser, så han er nok ikke akkurat publisitets-sky.

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle han det? Dette er nok er en indirekte straff for synd (homofili, pedofili og andre vederstyggeligheter).

De nyfødte som drukner blir straffet for hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg lest GT, og jeg takker Gud for at vi er under Nåden til Jesus. Og vi skal følge NT, ikke GT!

Så de 10 budene er avskaffet, plutselig?

Inkl. det om at du ikke skal ha andre guder enn meg, som du selv siterte forleden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Så de 10 budene er avskaffet, plutselig?

Inkl. det om at du ikke skal ha andre guder enn meg, som du selv siterte forleden?

Selvfølgelig ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...