Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Gjest harikkenickfortiden

"Min død vil koste det norske samfunnet. Om for eksempel Erna Solberg kaster meg ut av landet og er årsak til at jeg dør, så vil hun lide samme skjebne, sa Krekar under en pressekonferanse torsdag.

– Jeg vet ikke av hvem. Ansar al-Islam, Al-Qaida, jeg vet ikke. Hvem som helst, sa Krekar, som tidligere ledet geriljaorganisasjonen Ansar al-Islam.

Pressekonferansen ble holdt i det internasjonale pressesenteret i Oslo, og norsk presse fikk ikke slippe inn, melder TV 2. Krekar vil ikke lenger snakke med norske journalister.

– Jeg har tre fiender: Høyresiden hos de norske styresmaktene, norsk etterretning og norsk media, sa Krekar.

Mulla Krekar hevdet også at han hver dag råder folk han har kontakt med på telefon eller via internett til at det er deres rett å drepe amerikanere i Irak. Han viste også til en konkret samtale med en person som ville begå selvmord for å drepe amerikanere i Mosul.

– Hva sa du da?

– Jeg sa at det er din plikt å gjøre det. Og han gjorde det i Mosul. Han drepte folk i Mosul, svarte Krekar"

han er jo direkte ond. hvem kan ha sympati med den mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Er ikke ofte enig med Siv Jensen, men når det gjelder denne mannen, bør han interneres, helst et eller annet lite ubebodd skjær langt ute i havgapet, uten tilgang til verken telefon eller internett. Finnes vel ett eller annet nedlagt fyr vi kan sende han til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forbannet

Og dette spetakkelet av et menneske driver vi å før på. Send han ut av landet straks. Jeg synes han bør straffes for disse truslene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lett å være med i skrikekoret - særlig de fra høyresiden har ofte enkle og idiotiske løsninger.

Jeg synes det er veldig fint at Krekar sitter i virtuell husarrest et sted på Grønland. Da vet vi hvor vi har ham, PST kan avlytte ham så mye de orker (langt enklere å gjøre det når han er på Grønland enn løs i Irak), og skulle han foreta seg noe ulovlig, så tar det 3 minutter fra politistasjonen å hente ham.

Når han først eksisterer så er det jo nesten en drømmesituasjon - tenk så mye penger vi sparer på å kunne overvåke (og ev. arrestere) ham. Hadde han vært løs i Nord-Irak ville det vært mye verre.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er langt mer drittlei debatten om Krekar enn mannen sjølv.

Tror Norge hadde vært bedre tjent med å sende hylekoret ut av landet, og det er ikke fordi jeg har sympati for tullingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Megler Smekk

Det er så lett å være med i skrikekoret - særlig de fra høyresiden har ofte enkle og idiotiske løsninger.

Jeg synes det er veldig fint at Krekar sitter i virtuell husarrest et sted på Grønland. Da vet vi hvor vi har ham, PST kan avlytte ham så mye de orker (langt enklere å gjøre det når han er på Grønland enn løs i Irak), og skulle han foreta seg noe ulovlig, så tar det 3 minutter fra politistasjonen å hente ham.

Når han først eksisterer så er det jo nesten en drømmesituasjon - tenk så mye penger vi sparer på å kunne overvåke (og ev. arrestere) ham. Hadde han vært løs i Nord-Irak ville det vært mye verre.

Med vennlig hilsen

Mannen skulle sittet bak lås og slå. Da hadde man hatt full kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

For øvrig synes jeg vi burde bruke mannen for alt han er verdt. Turistnæringa burde f.eks. kunne tjene en del penger på å markedsføre en rundttur der livredde amerikanere og andre luringer kan få se vaskeekte terrorist.

Skal ikke se bort ifra at den noe PR-kåta Krekar sier seg villig til å stille opp på bilder og skrive autografer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skulle sittet bak lås og slå. Da hadde man hatt full kontroll.

Vel, Nederland forsøkte det to ganger, og måtte betale ham nesten en halv million kroner i erstatning ettersom han ble helt frikjent begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er langt mer drittlei debatten om Krekar enn mannen sjølv.

Tror Norge hadde vært bedre tjent med å sende hylekoret ut av landet, og det er ikke fordi jeg har sympati for tullingen.

Jeg tror du har meget rett i det!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig synes jeg vi burde bruke mannen for alt han er verdt. Turistnæringa burde f.eks. kunne tjene en del penger på å markedsføre en rundttur der livredde amerikanere og andre luringer kan få se vaskeekte terrorist.

Skal ikke se bort ifra at den noe PR-kåta Krekar sier seg villig til å stille opp på bilder og skrive autografer også.

Kanskje vi kunne få Tore Tvedt og et par andre til å være med også?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Kanskje vi kunne få Tore Tvedt og et par andre til å være med også?

Med vennlig hilsen

Ja, Tore Tvedt hadde ganske sikkert også stilt opp. Det har vært stille rundt ham i det siste, så han venter nok bare på et gjennombrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Vel, Nederland forsøkte det to ganger, og måtte betale ham nesten en halv million kroner i erstatning ettersom han ble helt frikjent begge gangene.

Det å komme med utilslørte drapstrusler er straffbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å komme med utilslørte drapstrusler er straffbart.

Men hvis han har gjort noe ulovlig bør du jo virkelig være glad for at han er i Norge, og det tar politiet 3 minutter fra stasjonen for å plukke ham opp, i stedet for at han var løs et eller annet sted vi ikke ante hvor er, ikke sant?

Tenk hvor mye penger vi har spart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Men hvis han har gjort noe ulovlig bør du jo virkelig være glad for at han er i Norge, og det tar politiet 3 minutter fra stasjonen for å plukke ham opp, i stedet for at han var løs et eller annet sted vi ikke ante hvor er, ikke sant?

Tenk hvor mye penger vi har spart!

''det tar politiet 3 minutter fra stasjonen for å plukke ham opp, i stedet for at han var løs et eller annet sted vi ikke ante hvor er, ikke sant?''

Som sagt, hadde han sittet bak lås og slå (gjerne i den dypeste kjelleren på Akershus) hadde vi hatt full kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Jeg er langt mer drittlei debatten om Krekar enn mannen sjølv.

Tror Norge hadde vært bedre tjent med å sende hylekoret ut av landet, og det er ikke fordi jeg har sympati for tullingen.

''Jeg er langt mer drittlei debatten om Krekar enn mannen sjølv.

Tror Norge hadde vært bedre tjent med å sende hylekoret ut av landet, og det er ikke fordi jeg har sympati for tullingen.''

Men det er mannen selv som skaper hylekoret med sine stadige terroristaktige uttalelser. Send mannen ut, og hylekoret vil forsvinne (dette er den klart billigste løsningen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krekar er det største rasshølet på norsk jord. Han burde vært satt på første fly ut av landet, at han skal kunne sitte her og dirigere selvmordangrep i Irak, er fullstendig absurd!

Hadde han vært i Irak, så hadde i det minstre de lokale kunne forsvare seg mot morderen, men nå sitter han trygt og godt her i landet mens han fikser selvmordsangrep i Irak.

Han må le godt av oss! Alle andre også. For et eksempel han setter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...