Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Gjest lillibeth

Det er ikke fordommer mot Siv Jensen - partiet hun leder er bygget på penge-støtte fra det som i dag ville blitt kalt "terrorister" (mindretallsstyret i Sør Afrika), men det plager henne visst ikke. Hvorfor det, tror du?

Og hvorfor jeg vet det er grunnen? Fordi hun ikke anmelder noen som ikke er muslimer, på tross av at det er ørten mennesker som kommer med langt verre og alvorligere trusler. Men de har ikke svart skjegg, så da er det jo OK for Siv Jensen.

Si meg,har du litt tungt for det, eller tror du på det du selv skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Si meg,har du litt tungt for det, eller tror du på det du selv skriver?

Jeg har ingen problemer med å underbygge det jeg skriver, i motsetning til en del andre her.

Evner du å komme med argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble feil skrevet. men du skjønner vel hva jeg vil fram til

De er fremdeles uskyldige for lovverket, og det er ikke jeg som er dommer og jury og bøddel.

Det virker ikke som om du forstår hvordan lovverket fungerer. (Og da snakker jeg uavhengig av om hvem det er som er anklaget.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Under pressekonferansen sa Krekar også at han styrer selvmordsaksjonister i Irak via telefon hjemme i Oslo.

- Jeg har mange som ser opp til meg, hører på meg, og som følger min fotspor. De spør meg: - Skal jeg sprenge meg selv i Irak? Jeg sier: - Ja gjør det mot amerikanere! Og de gjør det, sier Krekar.

- Vi har kommet lengre

Nå sier statsminister Jens Stoltenberg at Krekar skal ut av landet så snart råd er. Stoltenberg sier til NRK at Norge er nærmere en utleveringsavtale med Irak. Krekar risikerer dødsstraff i Irak, og kan dermed ikke sendes dit uten videre.

- Vi har kommet lengre i og med at vi har klart å starte hjemsendelse av mange andre irakere, sier han.

Stoltenberg fastholder at de vil ha forsikringer fra irakiske myndigheter om at Krekar ikke blir henrettet ved hjemkomst.

- De irakerne vi sender ut av landet nå er folk som ikke trenger beskyttelse. Mulla Krekar står i fare for å få dødsstraff dersom han sendes tilbake. Det vil vi forsikre oss mot, og sender ham ut så snart vi får dette på plass, sier han, og legger til at uttalelsene Krekar kom med denne uka er forkastelige.

Vil straffe Krekar

Stoltenberg sier at de ser på om det er mulig å straffe Krekar for hans uttalelser.

- Justisministeren har hatt møte med politiet for å forsikre seg om at de ser på denne saken. De skal også se om det er mulig å pålegge Krekar noen straff eller begrense hans frihet dersom hans uttalelser bryter med norsk lov.

Krekar selv sa under sin pressekonferanse at han ikke tror Norge er i stand til å sende ham ut av landet.

Åpner for selvmordsaksjon

- Jeg tror at Norge sitter fast i min sak. De vet ikke selv hva de skal gjøre med meg. På den ene siden, så har jeg ikke gjort noe som fortjener at jeg blir utvist. På den andre siden, så har jeg ikke et land å dra til dersom jeg blir utvist, sier Krekar.

Og han lar seg ikke knekke av norske myndigheter:

- Nei jeg føler meg ikke i en håpløs situasjon, for da ville jeg ha ofret meg selv i en selvmordsaksjon.

Siste nye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...