Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

''Nei, og derved viser du igjen din kunnskapsløshet. ''

Standard svar fra deg når du ikke har noe bedre å komme med.

''For det første har folk på venstresiden sloss mot islamske fundamentalister mye lengre enn det høyresiden har. ''

Det er kujonene og landssvikerne på venstresiden som er i ferd med å ødelegge landet (det samme som skjer i resten av Europa) med sin defensive og viljeløse holdning overfor Islam.

''Det er i hvert fall ikke høyresiden (som Quisling kom fra).''

Ytterste høyre har mye mer tilfelles med ytterste venstre enn det liberale moderate høyre.

''Du gjør det fryktelig lett å destruere innleggene dine.''

Du har veldig stor tro på egne evner. Kanskje på tide å jekke seg litt ned, og ikke være så jævlig kjepphøy.

Du demonstrerer bare ytterligere at du ikke har noe svar, bare pinlig (for deg) rauting om "kujoner" osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

da har han kanskje ikke tilgang til internett

Nei, men det er neppe vanskelig for ham å finne noen til å gi beskjeder ut. Selv gjengledere som sitter i makssikkerhetsfengslene i USA klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Ja, forsøk nå endelig å gjøre det til en sak om at *jeg* forskjellsbehandler på religiøst grunnlag! Haha!

Jeg er hamrende likeglad om han er hindu eller buddhist. Poenget er at mennesker i Norge har noen rettigheter som er nedfelt i Grunnloven.

Og hva gjør de rettighetene med oss? hvordan kan de beskytte oss mot folk som drapstruer?

la meg ta et eksempel. hvis du leier ut et hus du har, til en person. og den personen begynner å drapstrue deg. hva gjør du da? 1. ikke bryr deg 2. blir redd, og går til politiet og anmelder , osv. du vil vel bli temmelig redd, og antakelig engasjere advokat for å få ut den personen. hva hvis den personen sier: det mennesket som er ansvarlig for at jeg blir kastet ut skal bli drept. det mennesket kan aldri føle seg trygg.

og ikke kom med det at personen ikke er skyldig før han er dømt, for muntlige drapstrusler er og blir ulovlige her i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, men det er neppe vanskelig for ham å finne noen til å gi beskjeder ut. Selv gjengledere som sitter i makssikkerhetsfengslene i USA klarer det.

Ja, men det kan vi jo spekulere i til vi blir gamle og grå. Vi kan jo ikke vite alt hva som vil skje hvis vi gjør sånn eller slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjør de rettighetene med oss? hvordan kan de beskytte oss mot folk som drapstruer?

la meg ta et eksempel. hvis du leier ut et hus du har, til en person. og den personen begynner å drapstrue deg. hva gjør du da? 1. ikke bryr deg 2. blir redd, og går til politiet og anmelder , osv. du vil vel bli temmelig redd, og antakelig engasjere advokat for å få ut den personen. hva hvis den personen sier: det mennesket som er ansvarlig for at jeg blir kastet ut skal bli drept. det mennesket kan aldri føle seg trygg.

og ikke kom med det at personen ikke er skyldig før han er dømt, for muntlige drapstrusler er og blir ulovlige her i landet.

''Og hva gjør de rettighetene med oss? hvordan kan de beskytte oss mot folk som drapstruer?''

Våre rettigheter mot det du beskriver er beskyttet i Straffeloven.

Og de rettighetene jeg snakker om (som beskytter alle) er noe av det mest fundamentale i ethvert samfunn.

''

la meg ta et eksempel. hvis du leier ut et hus du har, til en person. og den personen begynner å drapstrue deg. hva gjør du da? 1. ikke bryr deg 2. blir redd, og går til politiet og anmelder , osv. du vil vel bli temmelig redd, og antakelig engasjere advokat for å få ut den personen. hva hvis den personen sier: det mennesket som er ansvarlig for at jeg blir kastet ut skal bli drept. det mennesket kan aldri føle seg trygg.''

Ja, man kan/bør selvsagt anmelde, men i Norge er folk uskyldige inntil de er dømt, naturligvis.

''og ikke kom med det at personen ikke er skyldig før han er dømt, for muntlige drapstrusler er og blir ulovlige her i landet.''

Hæ?

Selvsagt er muntlige drapstrusler ulovlige, men man er ikke skyldig i det før man faktisk er dømt for det.

Og dette er selvsagt ikke bare i Norge, men overalt fra Sør Afrika til Canada, fra Portugal til Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det kan vi jo spekulere i til vi blir gamle og grå. Vi kan jo ikke vite alt hva som vil skje hvis vi gjør sånn eller slik.

Nei, men vi KAN vite at det er lettere å få tak i ham, og å overvåke ham, hvis han sitter 3 minutter fra politistasjonen enn hvis han er i Irak.

Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

''Og hva gjør de rettighetene med oss? hvordan kan de beskytte oss mot folk som drapstruer?''

Våre rettigheter mot det du beskriver er beskyttet i Straffeloven.

Og de rettighetene jeg snakker om (som beskytter alle) er noe av det mest fundamentale i ethvert samfunn.

''

la meg ta et eksempel. hvis du leier ut et hus du har, til en person. og den personen begynner å drapstrue deg. hva gjør du da? 1. ikke bryr deg 2. blir redd, og går til politiet og anmelder , osv. du vil vel bli temmelig redd, og antakelig engasjere advokat for å få ut den personen. hva hvis den personen sier: det mennesket som er ansvarlig for at jeg blir kastet ut skal bli drept. det mennesket kan aldri føle seg trygg.''

Ja, man kan/bør selvsagt anmelde, men i Norge er folk uskyldige inntil de er dømt, naturligvis.

''og ikke kom med det at personen ikke er skyldig før han er dømt, for muntlige drapstrusler er og blir ulovlige her i landet.''

Hæ?

Selvsagt er muntlige drapstrusler ulovlige, men man er ikke skyldig i det før man faktisk er dømt for det.

Og dette er selvsagt ikke bare i Norge, men overalt fra Sør Afrika til Canada, fra Portugal til Australia.

Så hvis du ble kjørt ned av en fyllekjører i dag, så klapper du personen på skulderen og sier: ja, du er jo ikke skyldig før du er dømt.

#lol#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, men vi KAN vite at det er lettere å få tak i ham, og å overvåke ham, hvis han sitter 3 minutter fra politistasjonen enn hvis han er i Irak.

Enig?

nei, jeg er ikke enig. mullaen vil jo "nekte" å bli arrestert uansett. husker en episode en gang da de var og skulle hente ham. han var jo helt rebelsk.

han har antakelig så gode kontakter, at når politiet er på vei til å hente ham, så har han allerede fått greie på det, og går antakelig i dekning. det er like mye "synsing" som det du holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg er ikke enig. mullaen vil jo "nekte" å bli arrestert uansett. husker en episode en gang da de var og skulle hente ham. han var jo helt rebelsk.

han har antakelig så gode kontakter, at når politiet er på vei til å hente ham, så har han allerede fått greie på det, og går antakelig i dekning. det er like mye "synsing" som det du holder på med.

"nekte å bli arrestert"?

Tror du virkelig på det du skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du ble kjørt ned av en fyllekjører i dag, så klapper du personen på skulderen og sier: ja, du er jo ikke skyldig før du er dømt.

#lol#

Nei, men han blir ikke straffet før han er dømt.

Kan du ikke lese litt juss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

"nekte å bli arrestert"?

Tror du virkelig på det du skriver?

følger du ikke med? har du ikke lest om mullaen da de skulle hente ham? de viste det jo t.o.m. på tv. han var jo som guttunge med adhd og maur i buksa på samme tid. hoiet og skrek. de måtte jo slepe ham ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, men han blir ikke straffet før han er dømt.

Kan du ikke lese litt juss?

du sier hele tiden: folk er uskyldige til de er dømt. så ikke begynn å vri på det du skriver nå igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

følger du ikke med? har du ikke lest om mullaen da de skulle hente ham? de viste det jo t.o.m. på tv. han var jo som guttunge med adhd og maur i buksa på samme tid. hoiet og skrek. de måtte jo slepe ham ut.

Tror du seriøst at norsk politi ikke har makt til å arrestere ham hvis de ønsker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Tror du seriøst at norsk politi ikke har makt til å arrestere ham hvis de ønsker det?

Jo, men de vil ikke finne ham. Bare vent og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men de vil ikke finne ham. Bare vent og se.

Så hvor tror du er lettest å finne ham;

1) 3 minutter fra politistasjonen på Grønland, med masse mikrofoner i leiligheten?

2) Løs et eller annet sted i Midtøsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier hele tiden: folk er uskyldige til de er dømt. så ikke begynn å vri på det du skriver nå igjen.

Selvsagt er folk uskyldige inntil de er dømt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Så hvor tror du er lettest å finne ham;

1) 3 minutter fra politistasjonen på Grønland, med masse mikrofoner i leiligheten?

2) Løs et eller annet sted i Midtøsten?

bare vent og se, sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Selvsagt er folk uskyldige inntil de er dømt.

selv om du ser at de utøver handlingen med egne øyne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

selv om du ser at de utøver handlingen med egne øyne?

ble feil skrevet. men du skjønner vel hva jeg vil fram til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...