Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Men hva med våre menneskerettigheter... Her sitter det altså en fyr, som har vært i hjemlandet flere ganger etter at han etter eget utsagn risikerer tortur og død der, og ønsker død over (sannsynligvis de fleste) vestlige mennesker.

Hva med våre rettigheter til ikke å ha en slik en i nabolaget?

Våre rettigheter er ivaretatt gjennom straffeloven, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du betale for ham og hans familie og til videre å drive de terrorceller som han driver ifra Norge på daglig basis!

Jeg vil heller at MINE skattepenger skal brukes på eldreomsorgen, psykisk helsevern og veier og det som befinner seg i Norge.

Så kan DU bruke dine penger på herr mullah krekar.

Det koster langt mer å la han gå løs i Midtøsten enn å la ham leve på konen (som er norsk statsborger) i Norge.

Ellers annet?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland''

Koster nok noen et par mill i året.

Men, som allerede sagt: Han skulle sittet bak lås og slå. Det enkleste, og billigste, er ofte det beste.

Det koster nok langt mer å ha ham i fengsel enn å la han sitte hjemme.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Draketemmeren

Det koster langt mer å la han gå løs i Midtøsten enn å la ham leve på konen (som er norsk statsborger) i Norge.

Ellers annet?

Med vennlig hilsen

Sør: Ps. det er en melding til deg i "meldinger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan da gjøre ufattelig mye faenskap selv om han for det meste sitter inne i leiligheten sin og er naboen til Politiet.

Han har garantert en pc og en telefon eller to. Dessuten kan han vel invitere hvem han vil til leiligheten sin og legge sine onde planer sammen med dem. Han kan sogar sende dem ut på "oppdrag".

Tviler på at Politiet "overvåker" PC`n hans, avlytter telefonene eller har skjulte mikrofoner i leiligheten hans.

Så det er søren meg ikke mye trygt å han ham her.

Og hvis vi utviser ham, så kan han plutselig ikke gjøre alt dette, og veldig mye mer.

PST har helt sikkert overvåkning på ham.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, det er kjedelig å lese dine innlegg nå, sør. du bare gjentar deg selv. har du gått tom for argumenter?

Vel, det er jo et helt hylekor som roper ut om det samme, og ingen har kommet med et eneste motargument mot det jeg skriver.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på hvor mye ressurser man bruker på overvåkningen.

Vel, man må jo overvåke ham i fengselet også, og uansett blir han neppe fengslet særlig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de overvåket ham skikkelig, hadde de funnet ham "skyldig" ganske fort, ja.

Det kan ikke kalles overvåking om Politiet bare holder øye med utgansdøra hans, når han går ut og når han kommer hjem.

Det er amatørmessig og latterlig.

Men selvsagt; jeg aner jo ingenting om hvilke metoder politiet bruker for å overvåke ham. Men jeg håper det innbefatter kontroll av PC, avlytting av telefon, osv.

Hvis de hadde totalovervåket hele befolkningen, så ville de nok tatt langt flere.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg ønsker at han skal behandles iht. norsk lov.''

Da kan han dømmes for drapstrusler. Men du ønsker nok ikke det heller kan jeg tenke meg.

Jo, selvsagt ønsker jeg at han skal dømmes hvis han har brutt norsk lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men Mullaen er jo skyldig i å komme med drapstrusler. Er ikke det nok for deg?

Jo, når han (som alle andre) blir dømt for det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Det koster nok langt mer å ha ham i fengsel enn å la han sitte hjemme.

Med vennlig hilsen

Det er ikke kjent hvor mye ressurser det brukes på å holde mannen under overvåkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du mener, at så lenge han får lov å bo her, så er vi trygge? Skal det virkelig være sånn? At en hvilken som helst person, uansett bakgrunn, skal få lov å bo i Norge? Uansett hva personen truer folk med, eller uansett hvordan personen oppfører seg? Slik at vi kan overvåke dem? Hold dine venner nær, men dine fiender nærmest?

Det var da en merkelig konklusjon.

Poenget er at:

1) Det er lettere å overvåke ham her, så vi (Norge) har all interesse i at han faktisk sitter 3 minutter fra politistasjonen (under full overvåkning) enn springende løs i Midtøsten.

2) Norge er en rettsstat, og er underlagt den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen, som setter visse minimumskrav til behandling av mennesker. Bl.a. kan de ikke sendes til land hvor de risikerer tortur.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Da vet vi hvor vi har ham, PST kan avlytte ham så mye de orker (langt enklere å gjøre det når han er på Grønland enn løs i Irak), og skulle han foreta seg noe ulovlig, så tar det 3 minutter fra politistasjonen å hente ham.''

Du sier kona er norsk statsborger og at Krekar lever på henne. Da antar jeg at hun jobber. Hvem klarer å overvåke hva godeste Krekar hvisker i øret på fru Krekar under akten? Hun kan for alt vi vet være mellomkvinne i dette actiondramaet! Blir hun ransaket hver gang hun går ut, eller kan hun smugle hemmelige lapper i undertøyet?

Ingen kan det, men det kan man i langt mindre grad gjøre hvis han er løs i Midtøsten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Det koster langt mer å la han gå løs i Midtøsten enn å la ham leve på konen (som er norsk statsborger) i Norge.

Ellers annet?

Med vennlig hilsen

Ingen som har sagt man skal gå løs i Midtøsten (som forøvrig ikke koster oss noe). En fin liten celle i Bagdad er det han bør sendes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kjent hvor mye ressurser det brukes på å holde mannen under overvåkning.

De ressursene blir ikke mindre om han sitter i fengsel, og har kontakt med andre fanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

De ressursene blir ikke mindre om han sitter i fengsel, og har kontakt med andre fanger.

Det blir det nok. Og han kan settes i isolat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sagt man skal gå løs i Midtøsten (som forøvrig ikke koster oss noe). En fin liten celle i Bagdad er det han bør sendes til.

Han kan gjøre langt mer f*enskap mot Norge fra Bagdad enn fra Oslo. Selv om han sitter i en celle.

La oss si at han var løs og laget trusler mot Norge. Hvordan skulle du arrestere ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir det nok. Og han kan settes i isolat.

Nei, det kan han ikke, og uansett så ville det ikke hjulpet mot noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...