Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg.

"Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg."

Jeg er enig, har heller aldri skjønt det der. Har tenkt at norske myndigheter rett og slett ikke tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg.

Fordi han risikerer dødsstraff i Irak. Sånn har vi siktret oss status som most preferred country for alle virkelig tungvekts krigsforbrytere i verden.

At han forårsaker/påvirker/står bak drap i andre land mens han koser seg her i landet, det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg.

Noe så enkelt som Menneskerettighetene, som forbyr å sende folk til land hvor de risikerer tortur, osv.

Dette er ikke noe spesielt for Norge - alle land i Europa (tror jeg) har signert den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg skjønner ingenting i denne Krekar-saken. Hvorfor han ikke har blitt sendt på hodet ut av landet for lenge siden, er en gåte for meg."

Jeg er enig, har heller aldri skjønt det der. Har tenkt at norske myndigheter rett og slett ikke tør.

Fordi det er brudd på Menneskerettighetene, og derfor ulovlig for alle land i EU.

Til og med Siv Jensen har innrømmet dette.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krekar er det største rasshølet på norsk jord. Han burde vært satt på første fly ut av landet, at han skal kunne sitte her og dirigere selvmordangrep i Irak, er fullstendig absurd!

Hadde han vært i Irak, så hadde i det minstre de lokale kunne forsvare seg mot morderen, men nå sitter han trygt og godt her i landet mens han fikser selvmordsangrep i Irak.

Han må le godt av oss! Alle andre også. For et eksempel han setter!

Man har langt bedre mulighet til å stoppe ham så lenge han sitter på kjent adresse, 3 minutter fra politistasjonen på Grønland, enn hvis han var fri til å reise rundt i Irak.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg er langt mer drittlei debatten om Krekar enn mannen sjølv.

Tror Norge hadde vært bedre tjent med å sende hylekoret ut av landet, og det er ikke fordi jeg har sympati for tullingen.''

Men det er mannen selv som skaper hylekoret med sine stadige terroristaktige uttalelser. Send mannen ut, og hylekoret vil forsvinne (dette er den klart billigste løsningen).

Det er mye som er billig, men det er ikke lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er brudd på Menneskerettighetene, og derfor ulovlig for alle land i EU.

Til og med Siv Jensen har innrømmet dette.

Med vennlig hilsen

Forstår den, men er ikke han en trussel for rikets sikkerhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krekar er en fin en det!!

Nei, Krekar er sikkert en stor drittsekk, men det er dog sikkert ikke overraskende at han fortsetter slik så lenge han er et hatobjekt i media, og diskusjonen er så lavpannet at det er en skam for Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår den, men er ikke han en trussel for rikets sikkerhet?

Jeg vil påstå at han er en langt mindre trussel til rikets sikkerhet så lenge han sitter (med full mulighete for overvåkning) i en liten leilighet på Grønland (rett ved siden av politistasjonen), enn hvis han springer fritt rundt i Midtøsten å lager "bråk".

Det er sikkert flere avlytningsmikrofoner i leiligheten hans fra PST enn det finnes mikrofoner hos NRK.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at han er en langt mindre trussel til rikets sikkerhet så lenge han sitter (med full mulighete for overvåkning) i en liten leilighet på Grønland (rett ved siden av politistasjonen), enn hvis han springer fritt rundt i Midtøsten å lager "bråk".

Det er sikkert flere avlytningsmikrofoner i leiligheten hans fra PST enn det finnes mikrofoner hos NRK.

Med vennlig hilsen

Du har sikkert rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''det tar politiet 3 minutter fra stasjonen for å plukke ham opp, i stedet for at han var løs et eller annet sted vi ikke ante hvor er, ikke sant?''

Som sagt, hadde han sittet bak lås og slå (gjerne i den dypeste kjelleren på Akershus) hadde vi hatt full kontroll.

Vel, vi (staten Norge) kan ikke kritisere andre for å bryte loven hvis vi gjør det selv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at han er en langt mindre trussel til rikets sikkerhet så lenge han sitter (med full mulighete for overvåkning) i en liten leilighet på Grønland (rett ved siden av politistasjonen), enn hvis han springer fritt rundt i Midtøsten å lager "bråk".

Det er sikkert flere avlytningsmikrofoner i leiligheten hans fra PST enn det finnes mikrofoner hos NRK.

Med vennlig hilsen

Og for ordens skyld, jeg har selvsagt ingen sympatier for hans holdninger, osv. Jeg reagerer på "hylekoret", som har en knerefleks som jeg ikke tror gavner Norge.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sikkert rett.

Og for ordens skyld, jeg har selvsagt ingen sympatier for hans holdninger, osv. Jeg reagerer på "hylekoret", som har en knerefleks som jeg ikke tror gavner Norge.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke den norske stat som før på ham?

Nei, han får ikke noe av den norske stat (meg bekjent).

Det er konen som forsørger han - hun er norsk statsborger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ordens skyld, jeg har selvsagt ingen sympatier for hans holdninger, osv. Jeg reagerer på "hylekoret", som har en knerefleks som jeg ikke tror gavner Norge.

Med vennlig hilsen

Har vel litt med det å gjøre at det koster oss masse penger å ha ham på oppbevaring her, i tillegg til at andre langt mer uskyldige mennesker sendes ut av landet, som både har familie og jobber her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel litt med det å gjøre at det koster oss masse penger å ha ham på oppbevaring her, i tillegg til at andre langt mer uskyldige mennesker sendes ut av landet, som både har familie og jobber her.

Han lever på konen, som er norsk statsborger. Jeg tror ikke han får noe som helst fra den norske staten.

Han er ikke dømt for å ha gjort noe ulovlig i Norge. Han er frifunnet (og fikk nesten en halv million i erstatning) fra anklager i Nederland.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillibeth

Nei, han får ikke noe av den norske stat (meg bekjent).

Det er konen som forsørger han - hun er norsk statsborger.

Du må bare være naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare være naiv.

...eh.... ????

Så når du får et saklig svar som ikke passer med dine fordommer, så går du til personangrep?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...