Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Han lever på konen, som er norsk statsborger. Jeg tror ikke han får noe som helst fra den norske staten.

Han er ikke dømt for å ha gjort noe ulovlig i Norge. Han er frifunnet (og fikk nesten en halv million i erstatning) fra anklager i Nederland.

Med vennlig hilsen

Ja, han lever på kona, men det koster jo Norge masse penger å ha ham her for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Megler Smekk

Vel, vi (staten Norge) kan ikke kritisere andre for å bryte loven hvis vi gjør det selv.

Med vennlig hilsen

Kreket har kommet med opptil flere utilslørte drapstrusler (nå sist mot fru Solberg). Drapstrusler rammes av straffelovens paragraf 227 og har i utgangspunktet en strafferamme på tre års fengsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Man har langt bedre mulighet til å stoppe ham så lenge han sitter på kjent adresse, 3 minutter fra politistasjonen på Grønland, enn hvis han var fri til å reise rundt i Irak.

Med vennlig hilsen

Så lenge han går fri kan han sitte og dirigere sine selvmordsbombere i Irak over internet. Han skulle sittet bak lås og slå i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Nei, Krekar er sikkert en stor drittsekk, men det er dog sikkert ikke overraskende at han fortsetter slik så lenge han er et hatobjekt i media, og diskusjonen er så lavpannet at det er en skam for Norge.

Det eneste som er en skam er at mannen fortsatt er en fri mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han lever på kona, men det koster jo Norge masse penger å ha ham her for det.

Hvilke kostnader er det han er ansvarlig for?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han går fri kan han sitte og dirigere sine selvmordsbombere i Irak over internet. Han skulle sittet bak lås og slå i Norge.

Dømt for hva da?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man beskytter "vennene" sine, vet De.

Du ønsker å låse Krekar inn i "kjelleren på Akershus Festning" - en type straff (uten domfellelse) som jeg er sikker på Krekar (hvis det var noen andre det gjaldt) ville synes var helt greit.

Jeg ønsker at han skal behandles iht. norsk lov.

Du har mer til felles med ham enn det jeg har.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvåking? Helsetjenester?

Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland (han går omtrent aldri utenfor døren), sammenlignet med hva det ville kostet å overvåke han hvis han sprang fritt rundt i Midtøsten?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi-overvåkningen?

TIl deg også:

Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland (han går omtrent aldri utenfor døren), sammenlignet med hva det ville kostet å overvåke han hvis han sprang fritt rundt i Midtøsten?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er en skam er at mannen fortsatt er en fri mann.

Nei, faktisk ikke. Det viser jo nettopp at Norge har en fungerende rettsstat, og ikke har samme rettssystem som i "Afghanistan".

Folk i Norge er uskyldige inntil det motsatte er bevist. Slik skal det være, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland (han går omtrent aldri utenfor døren), sammenlignet med hva det ville kostet å overvåke han hvis han sprang fritt rundt i Midtøsten?

Med vennlig hilsen

Det vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kreket har kommet med opptil flere utilslørte drapstrusler (nå sist mot fru Solberg). Drapstrusler rammes av straffelovens paragraf 227 og har i utgangspunktet en strafferamme på tre års fengsel.

Så da må han jo tiltales og dømmes? Han er da uskyldig inntil han er dømt, som alle andre?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet ikke jeg.

Så lenge han sitter i en leilighet 3 min fra politistasjonen så kan han overvåkes 24 timer i døgnet "gratis", sammenliget med hvis man skulle forsøkt å gjøre noe lignende med ham i Midtøsten, hvis det overhodet kan la seg gjøre.

Jeg vil påstå at det er langt tryggere å ha ham under oppsikt, enn å la ham fly løs i Midtøsten.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han sitter i en leilighet 3 min fra politistasjonen så kan han overvåkes 24 timer i døgnet "gratis", sammenliget med hvis man skulle forsøkt å gjøre noe lignende med ham i Midtøsten, hvis det overhodet kan la seg gjøre.

Jeg vil påstå at det er langt tryggere å ha ham under oppsikt, enn å la ham fly løs i Midtøsten.

Med vennlig hilsen

Helt sikkert riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så enkelt som Menneskerettighetene, som forbyr å sende folk til land hvor de risikerer tortur, osv.

Dette er ikke noe spesielt for Norge - alle land i Europa (tror jeg) har signert den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen.

Med vennlig hilsen

Men hva med våre menneskerettigheter... Her sitter det altså en fyr, som har vært i hjemlandet flere ganger etter at han etter eget utsagn risikerer tortur og død der, og ønsker død over (sannsynligvis de fleste) vestlige mennesker.

Hva med våre rettigheter til ikke å ha en slik en i nabolaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

TIl deg også:

Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland (han går omtrent aldri utenfor døren), sammenlignet med hva det ville kostet å overvåke han hvis han sprang fritt rundt i Midtøsten?

Med vennlig hilsen

''Hva koster det å overvåke ham når han sitter innelåst i en leilighet på Grønland''

Koster nok noen et par mill i året.

Men, som allerede sagt: Han skulle sittet bak lås og slå. Det enkleste, og billigste, er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Megler Smekk

Så lenge han sitter i en leilighet 3 min fra politistasjonen så kan han overvåkes 24 timer i døgnet "gratis", sammenliget med hvis man skulle forsøkt å gjøre noe lignende med ham i Midtøsten, hvis det overhodet kan la seg gjøre.

Jeg vil påstå at det er langt tryggere å ha ham under oppsikt, enn å la ham fly løs i Midtøsten.

Med vennlig hilsen

''Jeg vil påstå at det er langt tryggere å ha ham under oppsikt, enn å la ham fly løs i Midtøsten.''

Er han så farlig bør han sperres ikke. Gjerne i Bagdad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...