Gå til innhold

Mulla krekar-skummel


Gjest harikkenickfortiden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 204
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    91

  • Mandolaika

    8

  • Colette

    6

  • Angustia

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Megler Smekk

Og hvis vi utviser ham, så kan han plutselig ikke gjøre alt dette, og veldig mye mer.

PST har helt sikkert overvåkning på ham.

Med vennlig hilsen

Og så? Da er han ikke vårt problem lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''La oss si at han var løs og laget trusler mot Norge.''

Har HAR allerede truet "Norget".

Ja, og politiet vet hvor han bor, og kan hanke ham inn på 3 minutter.

Hvor lang tid tror du det ville tatt å få fatt i ham hvis han hadde laget de samme truslene fra et eller annet ukjent sted i Midtøsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville det nok.

Nei, det er neppe særlig mye "lederskap" han utøver. Hvis man har en gjeng terrorister og lederen forsvinner, så trenger de neppe hans ord for å sprenge bomber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Da er han ikke vårt problem lenger.

Det er da lettere for ham å utføre terrorisme mot Norge hvis han er løs et eller annet ukjent sted i Midtøsten enn hvis han er i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''

Forøvrig tror jeg vi er ganske enige ;-)''

Pokker! Det blir det jo ikke mye diskusjon ut av! ;-)

Med vennlig hilsen

Ergelig, men antakelig sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Det er da lettere for ham å utføre terrorisme mot Norge hvis han er løs et eller annet ukjent sted i Midtøsten enn hvis han er i Norge.

Det morsomme med Mullahn er jo at han har vært snill og grei mot nordmenn hele tiden. Han har gitt intervju på intervju der han har snakket pent om oss, og han har uttrykt klart at han aldri vil skade Norge. Det er ikke her hans kamp er.

Men nå har han tydeligvis fått nok. Han boikotter pressen da de er hans "fiende", og han truer politikere med døden.

Etter 10 år med ekstremt pes må jeg si mannen er ganske utholdbar. De fleste hadde rabla lenge før, men nå ser han ut til å ha fått nok.

Sånn går det når hylekoret kaster seg over en fyr i 10 år. Men de har fått ham dit de ville: Nå er han farlig for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en god jøssing

Det morsomme med Mullahn er jo at han har vært snill og grei mot nordmenn hele tiden. Han har gitt intervju på intervju der han har snakket pent om oss, og han har uttrykt klart at han aldri vil skade Norge. Det er ikke her hans kamp er.

Men nå har han tydeligvis fått nok. Han boikotter pressen da de er hans "fiende", og han truer politikere med døden.

Etter 10 år med ekstremt pes må jeg si mannen er ganske utholdbar. De fleste hadde rabla lenge før, men nå ser han ut til å ha fått nok.

Sånn går det når hylekoret kaster seg over en fyr i 10 år. Men de har fått ham dit de ville: Nå er han farlig for oss.

Du er patetisk naiv hvis du tror at mullaen har vært særlig positiv til skitne vantro tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med Mullahn er jo at han har vært snill og grei mot nordmenn hele tiden. Han har gitt intervju på intervju der han har snakket pent om oss, og han har uttrykt klart at han aldri vil skade Norge. Det er ikke her hans kamp er.

Men nå har han tydeligvis fått nok. Han boikotter pressen da de er hans "fiende", og han truer politikere med døden.

Etter 10 år med ekstremt pes må jeg si mannen er ganske utholdbar. De fleste hadde rabla lenge før, men nå ser han ut til å ha fått nok.

Sånn går det når hylekoret kaster seg over en fyr i 10 år. Men de har fått ham dit de ville: Nå er han farlig for oss.

Ja, det er egentlig helt utrolig hvordan de har klart å lage ham til en statsfiende. Han er jo nesten blitt satt i husarrest.

Det er veldig mange som er en langt større trussel mot Norge og "norske verdier" enn han, og som har mulighet for å "gjøre noe" reelt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er patetisk naiv hvis du tror at mullaen har vært særlig positiv til skitne vantro tidligere.

Det er et meget langt skritt fra å være "særlig positiv" til å true med å drepe noen.

Det er jo mange som ikke er "særlig positivt innstilt" til muslimer, uten at de dreper dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black wealch

Det er da lettere for ham å utføre terrorisme mot Norge hvis han er løs et eller annet ukjent sted i Midtøsten enn hvis han er i Norge.

Kanskje vi skulle latt flere terrorister få komme hit, for da blir det mye enklere å passe på de ;-)

Forstår ikke argumentene dine jeg.

Og forstår ikke hvordan du kan forsvar han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skulle latt flere terrorister få komme hit, for da blir det mye enklere å passe på de ;-)

Forstår ikke argumentene dine jeg.

Og forstår ikke hvordan du kan forsvar han...

Hvor forsvarer jeg ham? Og hvordan kan du tro at jeg gjør det?

====

Men ja, det er mye bedre å ha terrorister i "husarrest" 3 minutter fra nærmeste politistasjon, enn å ha dem sprenge bomber fra ukjente steder. Langt bedre å ha kontroll på dem.

Han er, for øvrig, frikjent to ganger i retten, og tilkjent en erstatning på nesten en halv million.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest harikkenickfortiden

Nei, for andre "tvilsomme" asylsøkere (generelt) utgjør ikke større fare for rikets sikkerhet hvis de er i utlandet enn her i landet.

Med vennlig hilsen

hvorfor gjør mullaen det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje vi skulle latt flere terrorister få komme hit, for da blir det mye enklere å passe på de ;-)

Forstår ikke argumentene dine jeg.

Og forstår ikke hvordan du kan forsvar han...

Han forsvarer jo ikke Mullaen fordi om han belyser alle sidene ved denne kompliserte saken.

Jeg må le av Siv Jensen som i dag har anmeldt han. For å bli populær hos velgerene sine. Ellers har hun jo omtrent ikke åpnet kjeften, eller hatt en mening siden valget i fjor høst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest syns jeg

Han forsvarer jo ikke Mullaen fordi om han belyser alle sidene ved denne kompliserte saken.

Jeg må le av Siv Jensen som i dag har anmeldt han. For å bli populær hos velgerene sine. Ellers har hun jo omtrent ikke åpnet kjeften, eller hatt en mening siden valget i fjor høst:-)

siz jensen er norges tøffeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siz jensen er norges tøffeste

''siz jensen er norges tøffesteæ''

Ingen sak å være tøff når man sitter i opposisjon og ikke har noe ansvar. Og så får hun jo bare mørkere og mørkere stemme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gjør mullaen det da?

To muligheter:

1) Han er virkelig farlig - og da er det langt bedre å ha ham under kontroll enn å la han "bombe fritt" fra ukjente steder i verden.

2) Han er ikke farlig (bare løsmunnet), og da er det ingen grunn til å ha denne diskusjonen. De fleste politiske diskusjoner på VG, DB eller lignende har langt verre trusler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To muligheter:

1) Han er virkelig farlig - og da er det langt bedre å ha ham under kontroll enn å la han "bombe fritt" fra ukjente steder i verden.

2) Han er ikke farlig (bare løsmunnet), og da er det ingen grunn til å ha denne diskusjonen. De fleste politiske diskusjoner på VG, DB eller lignende har langt verre trusler.

Med vennlig hilsen

Jeg må jo bare si at den verste og farligste terroristen for mitt vedkommende bor 100 meter unna meg. Og det er min eks. Og politiet har da aldri vært interessert i ta han når han herjer som verst.

Mitt poeng: Det finnes mange farlige mennesker i dette landet, med hvit hud og norske som bare det...uten at noen bryr seg så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo bare si at den verste og farligste terroristen for mitt vedkommende bor 100 meter unna meg. Og det er min eks. Og politiet har da aldri vært interessert i ta han når han herjer som verst.

Mitt poeng: Det finnes mange farlige mennesker i dette landet, med hvit hud og norske som bare det...uten at noen bryr seg så mye om det.

Men de har ikke svart skjegg, Colette!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...