Gå til innhold

Jeg vil ha butikker åpne på søndager


Gjest segunda

Anbefalte innlegg

Gjest fra bergen

Det var en unnskylding som er så dårlig at den er komisk.

Skal vi stenge bensinstasjonene også?

Gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 341
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    112

  • trollemor;o)

    14

  • Holmes

    14

  • Colette

    11

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda

Det var en unnskylding som er så dårlig at den er komisk.

Skal vi stenge bensinstasjonene også?

Vi kan stenge politistasjonene på søndager også og se om ikke kriminaliteten blir lavere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Etter å ha jobbet en hel uke er jeg faktisk rimelig utslitt på lørdag, og ville heller handle på søndag.

Du orker tydeligvis å sitte på DOL og gneldre hele dagen, så kuttet du ut det ville du sikkert orke å handle i steden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan stenge politistasjonene på søndager også og se om ikke kriminaliteten blir lavere;-)

Ja, og sykehusene på onsdag, slik at vi får færre benbrudd!

At vi ikke har tenkt på dette før!

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville da folk som jobber på sykehus, politi, og alle andre som holder samfunnet i gang også.

Arbeidsmiljøloven gjelder fremdeles, og det er jo en del folk som heller vil ha fri andre dager.

Med vennlig hilsen

Personlig synes jeg det er viktigere at politiet er på vakt på søndager, fremfor gardinselgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest segunda

Gjerne det.

Er det for at den norske befolkningen skal holde seg hjemme på søndager, eller for at de skal ha bensinflasker i bilen hvis de skal ut på lengere reise? Det kunne kostet samfunnet dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du orker tydeligvis å sitte på DOL og gneldre hele dagen, så kuttet du ut det ville du sikkert orke å handle i steden.

Nåja, å sitte her er meget avslappende, på tross av at dine innlegg mangler enhver form for seriøs argumentasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

''Jeg har ikke tid til å gå i butikker når de er åpne ''

Da jobber du for mye.

Nåja jeg jobber nok ganske likt og den største delen av den norske befolkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Du orker tydeligvis å sitte på DOL og gneldre hele dagen, så kuttet du ut det ville du sikkert orke å handle i steden.

Jeg er syk i dag og kan derfor ikke gjøre noe annet enn sitte på dol. Alt annet krever for mye av meg. Jeg regner med at du ser at du er på veien ut i et hjørne med argumentasjonen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Personlig synes jeg det er viktigere at politiet er på vakt på søndager, fremfor gardinselgere.

Det er vel ingen som har satt de to yrkesgruppene mot hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Jeg er syk i dag og kan derfor ikke gjøre noe annet enn sitte på dol. Alt annet krever for mye av meg. Jeg regner med at du ser at du er på veien ut i et hjørne med argumentasjonen din.

Det er ikke verre enn at du kan handle på mandag etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe at mange som arbeider i varehandelen, synes det er ok med en dag med stengte butikker.

Det tror jeg dattera mi som er sykepleier hadde digget også. Kreftpasientene får tatt seg en dag fri for behandling de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fra bergen

Nåja jeg jobber nok ganske likt og den største delen av den norske befolkningen.

Da bør du heller ikke ha det minste problem å handle på hverdager + lørdag. Alle andre klarer det helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du heller ikke ha det minste problem å handle på hverdager + lørdag. Alle andre klarer det helt fint.

Siden når representerte du "alle andre"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Da bør du heller ikke ha det minste problem å handle på hverdager + lørdag. Alle andre klarer det helt fint.

Det er mange som er enige med meg så du kan neppe påstå noe for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra bergen

Nåja, å sitte her er meget avslappende, på tross av at dine innlegg mangler enhver form for seriøs argumentasjon.

Hvis du ikke hadde brukt 12 timer på DOL i dag hadde du sikkert både orket, og rukket, å handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er viktigere at politiet er på vakt på søndager, fremfor gardinselgere.

Det ene ekskluderer jo ikke det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Det er ikke verre enn at du kan handle på mandag etter jobb.

Du vet neppe noe om min arbeidstid og annen tid på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...