Gå til innhold

Lightning Process


Gjest Sverre Anders

Anbefalte innlegg

Har kjennskap til det i nær familie da...

Hun prøvde virkelig så godt hun kunne - de ble tvunget til å være totalt ukritiske til LP - fornekte ethvert symptom - men symptomene forsvant jo ikke for det? Selv om hun sa at hun var frisk etter 3 dager (man MÅ jo det).

Det ble bare verre etterpå for henne - ikke dette engang mestret hun. Hun er nå verre en noengang det ble en altfor stor belastning for immunforsvaret.

Og dette betalte vi mange penger for...

Det er det jeg har hørt mot LP også,- at ansvaret for å bli frisk er pasientens, og hvis man da ikke blir det, så er det hele bare enda tyngre...

En annen ting - begge dem jeg kjenner som har hatt ME (eller noe som ligner) - de har blitt ganske brått friske - så hvis de tilfeldigvis hadde gått på LP-kurs eller noe annet spesielt i yiden før, ville man jo _trodd_ at det vat det som hjalp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MayLynn

Det er det jeg har hørt mot LP også,- at ansvaret for å bli frisk er pasientens, og hvis man da ikke blir det, så er det hele bare enda tyngre...

En annen ting - begge dem jeg kjenner som har hatt ME (eller noe som ligner) - de har blitt ganske brått friske - så hvis de tilfeldigvis hadde gått på LP-kurs eller noe annet spesielt i yiden før, ville man jo _trodd_ at det vat det som hjalp...

Så bra at noen blir friske da! Men har hørt at det gjelder helst yngre. Min slektning som har ME er over 30...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at noen blir friske da! Men har hørt at det gjelder helst yngre. Min slektning som har ME er over 30...

Jo...disse 2 er unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyyyuuu

Nei - det er DIN logikk

Jeg mener man må få medisiner mot ME ikke en slags hjernevask der man lærer å fornekte sykdommen.

Klart man kan få hjelp til å tenke positivt for å klare å mestre sykdommen, men da like gjerne mot kreft.

Svaret ditt viser jo at du tror ME kun er psykisk og ikke fysisk.

da tror jeg du bør lese svaret mitt et par ganger til, da jeg faktisk ikke har sagt min mening om det i det hele tatt, kun svart hypotetisk "OM" det da funker, så trenger det ikke være psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

da tror jeg du bør lese svaret mitt et par ganger til, da jeg faktisk ikke har sagt min mening om det i det hele tatt, kun svart hypotetisk "OM" det da funker, så trenger det ikke være psykisk.

Jo - men mener du da at det kan virke mot annet enn ME også som feks kreft? I stedet for medisiner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...