Gå til innhold

Hvorfor ble du religiøs/ateist?


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Like greit det som å ikke tro på noen Gud.

Nei, for det er så mange millioner av potensielle guder, at det eneste fornuftige er å ikke tro på noe som man ikke kan sannsynliggjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    71

  • hidi, the scorpion

    55

  • ShitDiddelyDo

    31

  • fasanen

    21

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Vet du, tror du har helt rett! Og det er jo nettopp det vi kan lese om i Bibelen og. Gud er ikke særlig imponert over det folket som skulle være hans.

Tror ikke Gud er imponert over noen av oss faktisk... men Han er imponert over Jesus og svært, svært glad for alle som vender seg mot Ham og tar imot frelsen gjennom sin sønn - fordi Han vet at det er ingen som greier å imponere ham nok på egen hånd, i egen kraft!

Tror også Gud er her på dol ;-)

''Tror også Gud er her på dol ;-)''

Da er spørsmålet hvilket nick han bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*busted*

Med vennlig hilsen

Der kom du i hvert fall alle som kommer til å påstå at du tror du er Gud i forkjøpet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

''Tror også Gud er her på dol ;-)''

Da er spørsmålet hvilket nick han bruker.

I følge en sang, så er Han busspassasjer også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

I følge en sang, så er Han busspassasjer også;)

Nå er ikke jeg så inne i bussanger, men jeg tror kanskje du forveksler passasjer med sjåfør.

"En bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør, og har han ikke godt humør, så er han ingen bussjåfør, en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nå er ikke jeg så inne i bussanger, men jeg tror kanskje du forveksler passasjer med sjåfør.

"En bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør, og har han ikke godt humør, så er han ingen bussjåfør, en bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med godt humør".

Det er korrekt;) Alt du kan, SDD;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er korrekt;) Alt du kan, SDD;)

Synge er nok en av de (mange) tingene jeg ikke kan, men jeg er nesten litt imponert over meg selv for å huske teksten. ;)

(Eneste problemet er at jeg nå fikk den på hjernen, så jeg bør nok komme meg inn på youtube for å få den vekk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Synge er nok en av de (mange) tingene jeg ikke kan, men jeg er nesten litt imponert over meg selv for å huske teksten. ;)

(Eneste problemet er at jeg nå fikk den på hjernen, så jeg bør nok komme meg inn på youtube for å få den vekk).

Jeg er på min datters data og aner ikke hvordan jeg får lyd på denne laptoppen...;) Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Jeg er på min datters data og aner ikke hvordan jeg får lyd på denne laptoppen...;) Vet du?

Nei, din datters laptop er også en av de tingene jeg ikke har peiling på. ;)

Men hvis du ser nede på høyresiden kan det være en markør for volum der. Klikk i så fall på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, din datters laptop er også en av de tingene jeg ikke har peiling på. ;)

Men hvis du ser nede på høyresiden kan det være en markør for volum der. Klikk i så fall på denne.

Hun nevnte noe om det, men jeg skulle holde to knapper nede eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Hun nevnte noe om det, men jeg skulle holde to knapper nede eller...?

Njai. Tror det skulle holde å dobbeltklikke på den. Da får du opp en volumkontroll hvor du kan justere lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Njai. Tror det skulle holde å dobbeltklikke på den. Da får du opp en volumkontroll hvor du kan justere lyden.

Takk, SDD, fikk lyd jeg;))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...