Gå til innhold

Hvorfor ble du religiøs/ateist?


ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt hvit. Har vært en del ute i sommer. ;)

Det er bra, ellers er jeg redd du hadde blitt for kjedelig ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    71

  • hidi, the scorpion

    55

  • ShitDiddelyDo

    31

  • fasanen

    21

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Det er bra, ellers er jeg redd du hadde blitt for kjedelig ;o)

Det er det nok ingen fare for;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert. Tror aldri han kan få seg dame i noe varig forhold. De gir opp fordi de ikke orker å leve med en slik kverulant. Dessuten blir de nok dukket og kuet hvis de mener noe annet enn ham.

Et stygt personangrep! Hvorfor tyr du til slike midler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Nei, du uttaler deg om særdeles lite, men påstår uhyrlig mye!

Fyyy deg! dette er jo et direkte personangrep på Sør! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Hvor mange ganger har du skrevet akkurat det? Til det kjedsommelige. Vis oss normal høflighet, enten finner du opp nye argumenter eller du holder kjeft....

Næmmen, kan du snakke sånn til Sør da, hidi???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Næmmen, kan du snakke sånn til Sør da, hidi???

Kan du skrive hva jeg har sagt! Orker ikke å lese gjennom alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

For hva?

Fordi du slang deg med på en kommentar fra en annen bruker mot noe jeg hadde sagt til Sør.

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg skal taes når det er så mange andre som slenger med leppa. Inkludert Sør selv. Men Sør tror han kan si hva han vil uten å såre andre. Når andre sier noe negativt om ham er det personangrep. Det er jammen meg det han driver med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Fordi du slang deg med på en kommentar fra en annen bruker mot noe jeg hadde sagt til Sør.

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg skal taes når det er så mange andre som slenger med leppa. Inkludert Sør selv. Men Sør tror han kan si hva han vil uten å såre andre. Når andre sier noe negativt om ham er det personangrep. Det er jammen meg det han driver med også.

Nei, det gjorde her er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Fordi du slang deg med på en kommentar fra en annen bruker mot noe jeg hadde sagt til Sør.

Jeg skjønner liksom ikke hvorfor jeg skal taes når det er så mange andre som slenger med leppa. Inkludert Sør selv. Men Sør tror han kan si hva han vil uten å såre andre. Når andre sier noe negativt om ham er det personangrep. Det er jammen meg det han driver med også.

Det kan nok hende jeg har gjort. Men ikke for å forsvare Sør, hvis det ikke var en totalt unødvendig kommentar da...

Jeg synes også at Sør, driver med personangrep, men i mindre grad enn oss. Til gjengjeld er han inkonsekvent, kverrulerende, uimottagelig for andres menneskesyn etc etc...:)

Inninmellom, så har han flotte meninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Det kan nok hende jeg har gjort. Men ikke for å forsvare Sør, hvis det ikke var en totalt unødvendig kommentar da...

Jeg synes også at Sør, driver med personangrep, men i mindre grad enn oss. Til gjengjeld er han inkonsekvent, kverrulerende, uimottagelig for andres menneskesyn etc etc...:)

Inninmellom, så har han flotte meninger...

Hva mener du med aa vare uimottagelig for andres menneskesyn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva mener du med aa vare uimottagelig for andres menneskesyn?

Når de nekter å godta at andre har et annet syn på livet, enn man selv har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Når de nekter å godta at andre har et annet syn på livet, enn man selv har....

Og diskutere en sak er ikke det samme som ikke aa godta det.

Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Og diskutere en sak er ikke det samme som ikke aa godta det.

Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?

Trådene er umulige å komme inn i. De er altfor lange. Nei det er ingen som har diskutert så mye som Sør....

Var det godt nok svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solfryd

Og diskutere en sak er ikke det samme som ikke aa godta det.

Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?

''Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?''

Hvis han har gjort det, hvorfor i huleste kan han ikke bare respektere og godta at noen har et annet livssyn enn ham? Hvis han mener at religionsfrihet er bra, så bør han jammen tåle å høre om andres religioner og tro uten å få dem som tror noe annet enn ham selv til å fremstå som idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Og diskutere en sak er ikke det samme som ikke aa godta det.

Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?

Jeg har sagt mye bra om fyren også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Er det noen her inne som har pratet mer om religionsfrihet en Soer?''

Hvis han har gjort det, hvorfor i huleste kan han ikke bare respektere og godta at noen har et annet livssyn enn ham? Hvis han mener at religionsfrihet er bra, så bør han jammen tåle å høre om andres religioner og tro uten å få dem som tror noe annet enn ham selv til å fremstå som idioter.

At man er for religionsfrihet betyr at man mener folk skal ha rett til å tro hva de vil, uten at staten diskriminerer, mobber, osv.

Jeg har aldri nektet noen å tro på akkurat det de vil.

Når du er i en diskusjonstråd så handler det ikke om "retten til å tro", men en diskusjon om hva man tror på. Om man kan underbygge og sannsynliggjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...