Gå til innhold

Mann i brudekjole

Anbefalte innlegg

Gjest *måper*

''Ja, selvsagt finnes det hjelpemidler. Men uten hjelpemidler hadde det ikke gått an.''

Men det går faktisk an at homofile gifter seg osv. Det er det som er poenget. Hvis det ikke var fysisk mulig var det en helt annen sak....

Men det er ikke fysisk mulig for to av samme kjønn å få barn sammen. Hvis ikke de bruker visse "hjelpemidler".

Ergo; uten hjelpemidler = ikke mulig.

Fortsetter under...

• Svar 243
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

64

• ShitDiddelyDo

22

• fasanen

11

• BobbyPeru

9

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo

Du aner ikke hva foreldra mine har lært av sine barn ;)

Søstra mi og jeg diskuterte det her en kveld og vi kom fram til at de jaggu har lært like mye av oss som vi av dem! Mine foreldre er ganske så vidsynte takket være oss ;-)

Heldigvis er det også mange foreldre som er i stand til å lære - f.eks. om dette med homofili. Det er ikke mer enn 15 år siden ståa var en helt annen enn i dag, og det er ikke bare de unge, altså de som vokser opp med både heterofile og homofile venner uten å se dem og tenke legning, som har kommet en lang vei. :)

Annonse

Gjest *måper*

''He he, tror ikke at du trenger å bekymre deg for det. Barna mine klærer heldigvis å "tenke sjæl". :-)''

Godt å høre. Kanskje du kan lære noe av dine barn.

Men hva mente du med "hele pakka"?

''Men hva mente du med "hele pakka"?''

All unormal atferd hos mennesker.

''Article 16.

* (1) Men and women of full age, without any limitation due to race, nationality or religion, have the right to marry and to found a family. They are entitled to equal rights as to marriage, during marriage and at its dissolution.''

Fra FNs menneskerettighetserklæring

Helt uinteresant.

''Article 16.

* (1) Men and women of full age, without any limitation due to race, nationality or religion, have the right to marry and to found a family. They are entitled to equal rights as to marriage, during marriage and at its dissolution.''

Fra FNs menneskerettighetserklæring

Har ikke alle homser i Norge rett til å gifte seg da? Det er vel ingen som nektes å bli gift?

Annonse

ShitDiddelyDo

''Men hva mente du med "hele pakka"?''

All unormal atferd hos mennesker.

''All unormal atferd hos mennesker.''

Hva er unormalt? De homofile utgjør rundt 10 %. Altså er rundt 90 % heterofile. Det vanligste er altså å være heterofil. Men er det alle mindretall du regner som "unormalt"?

Er f.eks. togli, som døv, unormal? Det vanligste er tross alt å høre.

Hvorfor definerer du homofili som unormalt?

Men det er ikke fysisk mulig for to av samme kjønn å få barn sammen. Hvis ikke de bruker visse "hjelpemidler".

Ergo; uten hjelpemidler = ikke mulig.

Nå er det jo ingen automatikk i at man gifter seg fordi man vil ha barn ;)

Og hva er problemet med tekniske hjelpemidler? For meg er de gull verdt og gjør at jeg fungerer optimalt som døv og dermed har et like rikt liv som folk flest :) Jeg ser ikke noe galt i at folk kan bli gravide med diverse former for assistanse heller ;)

Selv har homofile eller lesbiske venner som har barn sammen (enten ved surrogat eller ved kunstig befruktning). Jeg har også venner som er enslige og som har valgt kunstig befruktning for å kunne bli mødre. Deres barn har flotte liv - nettopp fordi de har ressurssterke foreldre som virkelig ønsket seg barn. Ingen kan klare å så tvil hos meg om at det var helt riktig for disse menneskene å få egne barn - og barna har flotte liv :) Jeg blir faktisk provosert over at enkelte omtrent mener at disse barna ikke har livets rett og/eller at disse foreldrene ikke har rett til å bli foreldre....

Gjest *måper*

Men folk kan da gifte seg uten å ha planer om barn, og folk kan få barn uten å gifte seg.

At noen ikke kan få barn er ikke en grunn til at de ikke kan gifte seg.

''Men folk kan da gifte seg uten å ha planer om barn, og folk kan få barn uten å gifte seg.

At noen ikke kan få barn er ikke en grunn til at de ikke kan gifte seg.''

??? Tror du har misforstått meg eller noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...