Gå til innhold

Mann i brudekjole


Gjest *måper*

Anbefalte innlegg

Dette hadde ingenting med giftemål å gjøre. Det var en saksopplysning.

Forøvrig er kommentarern din underlig. Jeg har aldri argumentert for at homofile ikke skal få gifte seg kirkelig. Men jeg har en viss forståelse for at de har noen standarder - herunder at de noen reagerer på homfile menn som hvite bruder eller heterofile menn i badedrakt eller traktorlesber i kjeledresser fra felleskjøpet.

Forestillingen om at man friksjonsfritt eller med moralsk overlegenhet skal kunne bryte et verdigrunnlag etablert over flere genereasjoner i en institusjon er merkelig.

Det er da ikke underligere enn at kvinner skal ha stemmerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 241
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    64

  • ShitDiddelyDo

    22

  • fasanen

    11

  • BobbyPeru

    9

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia

Det er nedfelt i lovverket fra Sør Afrika til Spania, fra Sverige til Uruguay.

Med vennlig hilsen

Jaddajaddajadda.

Det er forskjell paa menn og kvinner heldigvis og jeg synes en mann i brudekjole er taapelig okke som.

Ikke at jeg egentlig bryr meg. Kirken betyr ingenting for meg uansett, saa for meg gjoer de hva de vil. Men aa flire av dette har jeg lov til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om andres meninger skulle bety noe for meg?

Jeg kan tenke sjael! :)

Jeg _tror_ Sør mente at du burde lese hvilke holdninger trådstarter legger for dagen nedover i tråden før du er så enig med ham ;-) Ikke at du skulle sjekke hva vi andre mener. (Selv om jeg er enig i at det kunne forstås sånn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _tror_ Sør mente at du burde lese hvilke holdninger trådstarter legger for dagen nedover i tråden før du er så enig med ham ;-) Ikke at du skulle sjekke hva vi andre mener. (Selv om jeg er enig i at det kunne forstås sånn)

Takk; ja, det var selvsagt det jeg mente.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaddajaddajadda.

Det er forskjell paa menn og kvinner heldigvis og jeg synes en mann i brudekjole er taapelig okke som.

Ikke at jeg egentlig bryr meg. Kirken betyr ingenting for meg uansett, saa for meg gjoer de hva de vil. Men aa flire av dette har jeg lov til:)

Jeg tror de flirer selv, jeg.

Det er langt fra å trekke på smilebåndet, til alt de andre som "*måper*" og "bait" skriver her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg proever aa jobbe meg nedover traaden:) Her var det jammen mage pk meninger:)

''Her var det jammen mage pk meninger:)''

Det er jo slik det pleier å være her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg _tror_ Sør mente at du burde lese hvilke holdninger trådstarter legger for dagen nedover i tråden før du er så enig med ham ;-) Ikke at du skulle sjekke hva vi andre mener. (Selv om jeg er enig i at det kunne forstås sånn)

Ok, naa har jeg lest litt mer og er ikke enig i alt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Denne 10%'en er det hombevegelsen selv som har lykkes i å fremstille som sannhet. Ingen har klart å begrunne det.

Likeledes er myten om at det finnes 20 000 barn av homofile og lesbiske i Norge utbredt. Forskning tyder på at du kan dele tallet på ca 20.

Aner ikke. Men Minst 10 % stemmer i hvert fall godt blant mennesker jeg har truffet på oppigjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Her var det jammen mage pk meninger:)''

Det er jo slik det pleier å være her.

Ja, det er et rimelig sivilisert sted, selv om det er noen taliban-wannabies her til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Jeg tror de flirer selv, jeg.

Det er langt fra å trekke på smilebåndet, til alt de andre som "*måper*" og "bait" skriver her.

Proever fremdeles aa faa oversikt i traaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Hi hi ;-)

Hvor er det egentlig han tar feil når han drar fra islamistene i Taliban?

Det er til religiøse galematiasmiljøer du må for å finne dine like, og siden også de fleste religiøse i Norge nå godtar homofili, må du helst utenlands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

''Skal de derfor ikke kunne gifte seg, siden det er så få av dem?''

Homofili strider mot naturen.

Natueren er slik vi er skapt. Noen er skapt homofile, ergo er det naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er et rimelig sivilisert sted, selv om det er noen taliban-wannabies her til tider.

''Ja, det er et rimelig sivilisert sted''

Nei, her inne er det så pk-klamt at man får pusteproblemer. Det er friskere på VGD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det egentlig han tar feil når han drar fra islamistene i Taliban?

Det er til religiøse galematiasmiljøer du må for å finne dine like, og siden også de fleste religiøse i Norge nå godtar homofili, må du helst utenlands.

'' religiøse i Norge nå godtar homofili''

Men ikke giftemål i kirken i drag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Det er nok ikke så mange her inne som mener som deg (og takk for det!) :

(sakset lenger ned i tråden)

''Jeg ser på homofili som en "sykdom"/skavank en kan være født med. ''

"Skavank", faktisk. Den var i det minste original. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'' religiøse i Norge nå godtar homofili''

Men ikke giftemål i kirken i drag.

Du snakker ikke bare om i drag:

''Det er helt unaturlig at to av samme kjønn skal gifte seg.''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, naa har jeg lest litt mer og er ikke enig i alt nei.

Ikke sant ;-)

Og han som ville ha brudekjole, det er vel han fra Great Garlic Girls,- det ville jo vært litt pussig om han skulle skifte til mannsklær for å gifte seg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

'' religiøse i Norge nå godtar homofili''

Men ikke giftemål i kirken i drag.

De har åpenbart funnet en prest (sannsynligvis en kirkens mann?) som ikke henger seg opp i brudgommens klær.

Og godt er det. Det neste ut kunne fort blitt prester som nektet ikke-jomfruer hvit kjole.

Uansett dro jeg nok til litt. Det finnes helt klart religiøse miljøer også i Norge der homofili ikke er spesielt populært. Religionene har mye til felles, og ondskapen i Det Gamle Testamentet står fortsatt høyt i kurs hos mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...